Инфлуенсър маркетинг: Алгоритми и емоции – добавената стойност зад автентичното съдържание - SoftUni Digital
Loading...

Инфлуенсър маркетинг: Алгоритми и емоции – добавената стойност зад автентичното съдържание

Онлайн събитие
Безплатно
Дата:
26 юни 2025
Час:
19:00
Лектори:
Елена Емилова
Марин Агандеров
Остават:
Записани онлайн : 42 / 2000
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Инфлуенсър маркетинг, алгоритми и емоции – добавената стойност зад автентичното съдържание" нa 26 юни 2025 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектори Елена Емилова и Марин Агандеров.
За семинара
В свят, в който потребителят скролва със скоростта на светлината, а алгоритмите диктуват какво да бъде видимо, автентичността се превръща в най-ценната валута. По време на този семинар ще бъде разгледана точката на пресичане между алгоритмите и емоциите, както и между стратегическото планиране и спонтанността, които стоят зад ангажиращото съдържание.

Ето и темите, които ще бъдат представени на семинара: • Какво значи автентично съдържание и защо потребителите го разпознават и търсят?;
• Как работят алгоритмите в социалните мрежи през 2025 г?;
• Инфлуенсърите трябва да бъдат посланици, а не просто рекламни лица;
• Сторителинг методологията гарантира емоционално сближаване с аудиторията;
• Практически хакове за кампании с дългосрочен ефект и реална стойност.

Този семинар е за маркетолози, инфлуенсъри, мениджъри и брандове, които искат да разберат как емоционалната интелигентност и разбирането на алгоритмите могат да работят ръка за ръка – и да носят резултати, които се виждат отвъд метриките.
За лекторите
Елена Емилова
Елена е Influencer Marketing Manager в агенция Talent Media. Има 10 години опит в сферата на маркетинга и комуникациите. Участвала е в изграждането на инфлуенсър маркетинг стратегии за големи брандове като H&M, IKEA, Alpro и Fashion Days. Вярва в стратегическото планиране и споделя, че инфлуенсър маркетинга за нея не е спринт, а маратон! При осъществяването на инфлуенсър кампания успява да “влезе в обувките” на агенцията, бранда и инфлуенсъра, защото през годините на професионално израстване е била от всяка страна на бизнеса.
Елена Емилова Photo
Марин Агандеров
Марин Агандеров е маркетинг експерт с над 12 години опит в българския и международен пазар, специализиран в дигитална реклама и инфлуенсър кампании. Той е управляващ партньор в TalentMedia – първата българска YouTube сертифицирана мрежа (MCN), където ръководи стратегията за развитие на канали сътрудничества с инфлуенсъри. От около 8 години се фокусира върху инфлуенс маркетинг, като през 2023 г. посредничеството с неговата агенция генерира над 6 млн. лв. инвестиции в инфлуенсъри. Регулярен лектор на събития като Online Advertising Conference и IAB, където представя нови формати за видео кампании и инфлуенс стратегии.
Марин Агандеров Photo
Ресурси
Няма ресурси за този семинар
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.