Инфлуенсър маркетинг: Алгоритми и емоции – добавената стойност зад автентичното съдържание
Онлайн събитие
Безплатно
Дата:
26 юни 2025
Час:
19:00
Лектори:
Елена Емилова
Марин Агандеров
Марин Агандеров
Остават:
Записани онлайн : 42 / 2000
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Инфлуенсър маркетинг, алгоритми и емоции – добавената стойност зад автентичното съдържание" нa 26 юни 2025 г. (четвъртък) от 19:00
часа с лектори Елена Емилова и Марин Агандеров.
За семинара
В свят, в който потребителят скролва със скоростта на светлината, а алгоритмите диктуват какво да бъде видимо, автентичността се превръща в най-ценната валута. По време на този семинар ще бъде разгледана точката на пресичане между алгоритмите и емоциите, както и между стратегическото планиране и спонтанността, които стоят зад ангажиращото съдържание.
Ето и темите, които ще бъдат представени на семинара: • Какво значи автентично съдържание и защо потребителите го разпознават и търсят?;
• Как работят алгоритмите в социалните мрежи през 2025 г?;
• Инфлуенсърите трябва да бъдат посланици, а не просто рекламни лица;
• Сторителинг методологията гарантира емоционално сближаване с аудиторията;
• Практически хакове за кампании с дългосрочен ефект и реална стойност.
Този семинар е за маркетолози, инфлуенсъри, мениджъри и брандове, които искат да разберат как емоционалната интелигентност и разбирането на алгоритмите могат да работят ръка за ръка – и да носят резултати, които се виждат отвъд метриките.
Ето и темите, които ще бъдат представени на семинара: • Какво значи автентично съдържание и защо потребителите го разпознават и търсят?;
• Как работят алгоритмите в социалните мрежи през 2025 г?;
• Инфлуенсърите трябва да бъдат посланици, а не просто рекламни лица;
• Сторителинг методологията гарантира емоционално сближаване с аудиторията;
• Практически хакове за кампании с дългосрочен ефект и реална стойност.
Този семинар е за маркетолози, инфлуенсъри, мениджъри и брандове, които искат да разберат как емоционалната интелигентност и разбирането на алгоритмите могат да работят ръка за ръка – и да носят резултати, които се виждат отвъд метриките.
За лекторите
Елена Емилова
Елена е Influencer Marketing Manager в агенция Talent Media. Има 10 години опит в сферата на маркетинга и комуникациите. Участвала е в изграждането на инфлуенсър маркетинг стратегии за големи брандове като H&M, IKEA, Alpro и Fashion Days. Вярва в стратегическото планиране и споделя, че инфлуенсър маркетинга за нея не е спринт, а маратон! При осъществяването на инфлуенсър кампания успява да “влезе в обувките” на агенцията, бранда и инфлуенсъра, защото през годините на професионално израстване е била от всяка страна на бизнеса.

Марин Агандеров
Марин Агандеров е маркетинг експерт с над 12 години опит в българския и международен пазар, специализиран в дигитална реклама и инфлуенсър кампании. Той е управляващ партньор в TalentMedia – първата българска YouTube сертифицирана мрежа (MCN), където ръководи стратегията за развитие на канали сътрудничества с инфлуенсъри. От около 8 години се фокусира върху инфлуенс маркетинг, като през 2023 г. посредничеството с неговата агенция генерира над 6 млн. лв. инвестиции в инфлуенсъри. Регулярен лектор на събития като Online Advertising Conference и IAB, където представя нови формати за видео кампании и инфлуенс стратегии.

Ресурси
Няма ресурси за този семинар