Силата на storytelling-a и как се работи с брандове с последователи под 3К
Изминало събитие
Дата:
08 май 2025
Час:
19:00
Лектор:
Мария Георгиева
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Силата на storytelling-a и как се работи с брандове с последователи под 3К" нa 8 май 2025 г. (четвъртък) от 19:00
часа с лектор Мария Георгиева.
За семинара
По време на семинара ще бъдат разгледани следните теми :
• Как се създава увлекателно и ангажиращо съдържание в социалните мрежи (най-вече в Instagram)?;
• Как да се придобие автентичен подход и да се изгради общност в Instagram, която ни се доверява?;
• Основи на Influence marketing-a и как се работи с брандове с последователи под 3К?
• Защо е важно човек да има собствена ниша в Instagram + няколко идеи за създаване на ангажиращо и полезно съдържание?
Семинарът е насочен към всеки, който би искал да започне да развива профилите си в социалните мрежи, но не знае от къде да започне, както и към вече активни създатели на съдържание, които биха желали да получат допълнителни знания и да надградят представянето си в социалните мрежи.
• Как се създава увлекателно и ангажиращо съдържание в социалните мрежи (най-вече в Instagram)?;
• Как да се придобие автентичен подход и да се изгради общност в Instagram, която ни се доверява?;
• Основи на Influence marketing-a и как се работи с брандове с последователи под 3К?
• Защо е важно човек да има собствена ниша в Instagram + няколко идеи за създаване на ангажиращо и полезно съдържание?
Семинарът е насочен към всеки, който би искал да започне да развива профилите си в социалните мрежи, но не знае от къде да започне, както и към вече активни създатели на съдържание, които биха желали да получат допълнителни знания и да надградят представянето си в социалните мрежи.
За лектора
Мария Георгиева
Мария е специалист с над 6 години опит в сферата на маркетинга. Завършила е магистратура по бранд мениджмънт в Нов български университет. Професионалният ѝ път започва в международна FMCG компания, където усвоява тънкостите на традиционния маркетинг и търговия, както и управлението на мащабни маркетинг кампании. Интересът ѝ към дигиталния маркетинг и социалните мрежи започва като хоби, което постепенно се превръща в професионално поприще. В момента Мария работи като Freelance Content Marketing Specialist, създавайки съдържание за различни брандове и управлявайки социалните им платформи. През годините успява да развие и личния си профил в Instagram, а сред марките, които са ѝ се доверили за своите кампании, са Bett’r snacks, Storytel, Ozone, Curaprox, Purina, Bebeshore, Clever Books и други.

Ресурси