Иновативни маркетинг стратегии за AI ерата - SoftUni Digital
Loading...

Иновативни маркетинг стратегии за AI ерата

Онлайн събитие
Безплатно
Дата:
24 април 2025
Час:
19:00
Лектор:
Искрен Лилов
Остават:
Записани онлайн : 67 / 3000
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Иновативни маркетинг стратегии за AI ерата" нa 24 април 2025 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Искрен Лилов.
За семинара
Изкуственият интелект променя ролята на маркетинга като една от най-динамичните бизнес функции, позволявайки реално прилагане на прогнозиращи модели, хиперперсонализация и високоефективна автоматизация. Тази технологична революция обаче носи и сериозни предизвикателства: пренаситен дигитален пейзаж, по-сложни клиентски очаквания и засилваща се конкуренция. Сесията разглежда как модерните маркетинг подходи трябва да еволюират, за да отговорят на новите изисквания, като поставя фокус върху иновативния модел Circular Marketing™, който цели да замени остарелия линеен подход на "маркетинг фунията".

Circular Marketing™ работи в синергия с AI, изграждайки непрекъснат цикъл на взаимодействие, в който брандът и аудиторията се срещат в множество допирни точки. Ненатрапчивите, но последователни контакти се подсилват от възможностите на машинното обучение да следи поведението на потребителите и да предоставя съдържание, релевантно за всеки етап от пътя им. AI внася допълнително измерение, позволявайки да се анализират огромни обеми данни и да се идентифицират ключови тенденции, преди те да станат очевидни на пазара.

В рамките на този едночасов семинар участниците ще се запознаят с иновативни маркетинг подходи и ще чуят конкретни начини, по които AI може да увеличи ефективността им. Особено внимание ще се обърне на създаването на устойчиви и дълготрайни взаимоотношения с клиенти, партньори и заинтересовани страни, вместо да се разчита на агресивни еднократни кампании. Също така записалите се ще научат как да комбинират анализи с иновации, за да изградят цикъл на доверие и разпознаваемост, който усилва конкурентните предимства на организацията.

В това събитие ще бъдат представени ключови примери от реалния свят, за да се илюстрира как AI и Circular Marketing™ се съчетават, за да предложат нов модел на растеж, ориентиран към трайни резултати и стабилна репутация.
За лектора
Искрен Лилов
Искрен е директор "Маркетинг и комуникации" в Ruepoint - глобална компания за медиен мониторинг и анализи, част от семейството на Muck Rack. Екипът му отговаря за маркетинг активностите, външната комуникация, събитията и стратегическите партньорства на компанията. Като един от водещите млади гласове в индустрията Искрен е също консултант и лектор в сферите на B2B маркетинг, (ре)брандинг и стратегически комуникации. Автор е на иновативния модел Circular Marketing™, целящ да замени традиционното линейно разбиране на "маркетинг фунията". Освен изяви като лектор на международни конференции Искрен ръководи експертен екип към глобалната Aсоциация за измерване и анализ на комуникацията (AMEC). Преди настоящата си позиция Искрен има опит в маркетинга, PR и управлението на събития в НПО сектора и в сферата на киберсигурността.
Искрен Лилов Photo
Ресурси
Няма ресурси за този семинар
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.