Иновативни маркетинг стратегии за AI ерата
Онлайн събитие
Безплатно
Дата:
24 април 2025
Час:
19:00
Лектор:
Искрен Лилов
Остават:
Записани онлайн : 67 / 3000
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Иновативни маркетинг стратегии за AI ерата" нa 24 април 2025 г. (четвъртък) от 19:00
часа с лектор Искрен Лилов.
За семинара
Изкуственият интелект променя ролята на маркетинга като една от най-динамичните бизнес функции, позволявайки реално прилагане на прогнозиращи модели, хиперперсонализация и високоефективна автоматизация. Тази технологична революция обаче носи и сериозни предизвикателства: пренаситен дигитален пейзаж, по-сложни клиентски очаквания и засилваща се конкуренция. Сесията разглежда как модерните маркетинг подходи трябва да еволюират, за да отговорят на новите изисквания, като поставя фокус върху иновативния модел Circular Marketing™, който цели да замени остарелия линеен подход на "маркетинг фунията".
Circular Marketing™ работи в синергия с AI, изграждайки непрекъснат цикъл на взаимодействие, в който брандът и аудиторията се срещат в множество допирни точки. Ненатрапчивите, но последователни контакти се подсилват от възможностите на машинното обучение да следи поведението на потребителите и да предоставя съдържание, релевантно за всеки етап от пътя им. AI внася допълнително измерение, позволявайки да се анализират огромни обеми данни и да се идентифицират ключови тенденции, преди те да станат очевидни на пазара.
В рамките на този едночасов семинар участниците ще се запознаят с иновативни маркетинг подходи и ще чуят конкретни начини, по които AI може да увеличи ефективността им. Особено внимание ще се обърне на създаването на устойчиви и дълготрайни взаимоотношения с клиенти, партньори и заинтересовани страни, вместо да се разчита на агресивни еднократни кампании. Също така записалите се ще научат как да комбинират анализи с иновации, за да изградят цикъл на доверие и разпознаваемост, който усилва конкурентните предимства на организацията.
В това събитие ще бъдат представени ключови примери от реалния свят, за да се илюстрира как AI и Circular Marketing™ се съчетават, за да предложат нов модел на растеж, ориентиран към трайни резултати и стабилна репутация.
Circular Marketing™ работи в синергия с AI, изграждайки непрекъснат цикъл на взаимодействие, в който брандът и аудиторията се срещат в множество допирни точки. Ненатрапчивите, но последователни контакти се подсилват от възможностите на машинното обучение да следи поведението на потребителите и да предоставя съдържание, релевантно за всеки етап от пътя им. AI внася допълнително измерение, позволявайки да се анализират огромни обеми данни и да се идентифицират ключови тенденции, преди те да станат очевидни на пазара.
В рамките на този едночасов семинар участниците ще се запознаят с иновативни маркетинг подходи и ще чуят конкретни начини, по които AI може да увеличи ефективността им. Особено внимание ще се обърне на създаването на устойчиви и дълготрайни взаимоотношения с клиенти, партньори и заинтересовани страни, вместо да се разчита на агресивни еднократни кампании. Също така записалите се ще научат как да комбинират анализи с иновации, за да изградят цикъл на доверие и разпознаваемост, който усилва конкурентните предимства на организацията.
В това събитие ще бъдат представени ключови примери от реалния свят, за да се илюстрира как AI и Circular Marketing™ се съчетават, за да предложат нов модел на растеж, ориентиран към трайни резултати и стабилна репутация.
За лектора
Искрен Лилов
Искрен е директор "Маркетинг и комуникации" в Ruepoint - глобална компания за медиен мониторинг и анализи, част от семейството на Muck Rack. Екипът му отговаря за маркетинг активностите, външната комуникация, събитията и стратегическите партньорства на компанията. Като един от водещите млади гласове в индустрията Искрен е също консултант и лектор в сферите на B2B маркетинг, (ре)брандинг и стратегически комуникации. Автор е на иновативния модел Circular Marketing™, целящ да замени традиционното линейно разбиране на "маркетинг фунията". Освен изяви като лектор на международни конференции Искрен ръководи експертен екип към глобалната Aсоциация за измерване и анализ на комуникацията (AMEC). Преди настоящата си позиция Искрен има опит в маркетинга, PR и управлението на събития в НПО сектора и в сферата на киберсигурността.

Ресурси
Няма ресурси за този семинар