Акаунт структура и оптимизация на Meta Ads & Google Ads за максимален ROI и автоматизация - SoftUni Digital
Loading...

Акаунт структура и оптимизация на Meta Ads & Google Ads за максимален ROI и автоматизация

Онлайн събитие
Безплатно
Дата:
07 ноември 2024
Час:
19:00
Лектор:
Явор Любенов
Записани онлайн : 224 / 3000
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Акаунт структура и оптимизация на Meta Ads & Google Ads за максимален ROI и автоматизация" нa 7 ноември 2024 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Явор Любенов.
За семинара
В този семинар ще се разгледат ефективните стратегии и рекламна структура на рекламни кампании в платформите Meta Ads и Google Ads. Лекторът ще сподели реални рекламни акаунти, техники и подходи, които са доказано успешни в рамките на над 100 проекта с рекламни бюджети над 20 милиона долара, постигайки възвръщаемост от над 10 пъти. По време на събитието ще се обсъди как се създават високоефективни кампании, които подлежат на автоматизация и да доведат до реални и измерими резултати за рекламните акаунти.
За лектора
Явор Любенов
Явор е специалист в дигиталния маркетинг с фокус върху Meta Ads, Google Ads и Omnichannel Marketing. С над 20 милиона долара управлявани рекламни бюджети в над 100 проекта, с 10+ ROAS. Работил е по проекти като ivet.bg, krez.bg, badu.bg, Foundever и други, като се специализира в създаването на високоефективни кампании, които водят до измерим растеж и резултати.
Явор Любенов Photo
Ресурси
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.