Crash course: как да изградим бранд, който да движи нашия бизнес напред? - SoftUni Digital
Loading...

Crash course: как да изградим бранд, който да движи нашия бизнес напред?

Изминало събитие
Дата:
20 юни 2024
Час:
19:00
Лектори:
Михаил Колев
Наталия Ценова

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Crash course: как да изградим бранд, който да движи нашия бизнес напред?" нa 20 юни 2024 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектори Михаил Колев и Наталия Ценова.
За семинара
Бранд, който работи е бранд, който развива потенциала на бизнеса и го движи напред. В рамките на този семинар ще се разгледат важните етапи за създаването на един работещ бранд - от проучването, през определянето на есенцията на бранда, разказването му и превръщането му в инструмент за бизнес успех.

По време на събитието лекторите ще споделят малко теория за брандинга, както и практически примери от техния опит в изграждането на марки или ребрандирането им.

Важните въпроси и теми, които ще се обсъдят по време на семинара са:
1. Какво е бранд и защо е важен?
Ще се разгледа понятието "бранд" и каква е стойността на силния бранд. Също така ще се представят примери, за да се покаже разликата между ефективен и неефективен бранд.

2. Как да се разбере какъв да бъде даден бранд?
Лекторите ще покажат формула за работещо позициониран бранд - да предава мотивацията на екипа, да е релевантен за клиентите и отличим на фона на конкурентите. Ще се разгледа как да се постигне това, чрез проучване. Тук Михаил и Наталия ще дадат практични съвети на аудиторията как се подхожда и намира пресечната точка между отличимост и релевантност.

3. Как се подрежда бранд?
Лекторите ще споделят техния подход на участниците как при намиране на потенциала за позициониране на бранда да го оформят в думи и в инструмент, който да им е полезен за години напред.

4. Как да се обживи бранд?
Лекторите ще дадат съвети как вече създадената бранд стратегия да не остане само на хартия, а да бъде техен критерий при създаването на съдържание на бранда.
За лекторите
Михаил Колев
Михаил е човек, който разбира силата на бранда да убеждава хора, да подобрява бизнес показателите и понякога дори да движи света и културата напред. Опитът му е сред шарените. Бил е в световете на рекламата, пазарните и потребителските проучвания, клиентското обслужване и е намерил дома си в света на изграждането на силни марки. Във всеки един от световете има установена догма - установеният начин да се прави всичко. Също така и другите догми, които ѝ противоречат. Михаил обича да събира противоположни догми и да ги кара да си говорят. За него там някъде има истина и, обичайно, там някъде се крие тънката червена линия, която може да създаде силен бранд.
Михаил Колев Photo
Наталия Ценова
Наталия е бранд стратег в The Other Half. Не е предполагала, че ще се озове в The Other Half като бранд стратег, но към момента го намира за доста интересно място, на което да работи. Прави доста проучвания - на стола в офиса, както и в града по улиците, за да разбере защо хората си купуват дадени продукти и услуги от дадени марки. Също така вярва, че брандовете, които са вербализирали ясно какво ги прави различни и как са важни за хората (както и за кои хора), предават по-успешно тези послания след това визуално и в комуникацията си.
Наталия Ценова Photo
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.