Crash course: как да изградим бранд, който да движи нашия бизнес напред?
Изминало събитие
Дата:
20 юни 2024
Час:
19:00
Лектори:
Михаил Колев
Наталия Ценова
Наталия Ценова
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Crash course: как да изградим бранд, който да движи нашия бизнес напред?" нa 20 юни 2024 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектори Михаил Колев и Наталия Ценова.
За семинара
Бранд, който работи е бранд, който развива потенциала на бизнеса и го движи напред. В рамките на този семинар ще се разгледат важните етапи за създаването на един работещ бранд - от проучването, през определянето на есенцията на бранда, разказването му и превръщането му в инструмент за бизнес успех.
По време на събитието лекторите ще споделят малко теория за брандинга, както и практически примери от техния опит в изграждането на марки или ребрандирането им.
Важните въпроси и теми, които ще се обсъдят по време на семинара са:
1. Какво е бранд и защо е важен?
Ще се разгледа понятието "бранд" и каква е стойността на силния бранд. Също така ще се представят примери, за да се покаже разликата между ефективен и неефективен бранд.
2. Как да се разбере какъв да бъде даден бранд?
Лекторите ще покажат формула за работещо позициониран бранд - да предава мотивацията на екипа, да е релевантен за клиентите и отличим на фона на конкурентите. Ще се разгледа как да се постигне това, чрез проучване. Тук Михаил и Наталия ще дадат практични съвети на аудиторията как се подхожда и намира пресечната точка между отличимост и релевантност.
3. Как се подрежда бранд?
Лекторите ще споделят техния подход на участниците как при намиране на потенциала за позициониране на бранда да го оформят в думи и в инструмент, който да им е полезен за години напред.
4. Как да се обживи бранд?
Лекторите ще дадат съвети как вече създадената бранд стратегия да не остане само на хартия, а да бъде техен критерий при създаването на съдържание на бранда.
По време на събитието лекторите ще споделят малко теория за брандинга, както и практически примери от техния опит в изграждането на марки или ребрандирането им.
Важните въпроси и теми, които ще се обсъдят по време на семинара са:
1. Какво е бранд и защо е важен?
Ще се разгледа понятието "бранд" и каква е стойността на силния бранд. Също така ще се представят примери, за да се покаже разликата между ефективен и неефективен бранд.
2. Как да се разбере какъв да бъде даден бранд?
Лекторите ще покажат формула за работещо позициониран бранд - да предава мотивацията на екипа, да е релевантен за клиентите и отличим на фона на конкурентите. Ще се разгледа как да се постигне това, чрез проучване. Тук Михаил и Наталия ще дадат практични съвети на аудиторията как се подхожда и намира пресечната точка между отличимост и релевантност.
3. Как се подрежда бранд?
Лекторите ще споделят техния подход на участниците как при намиране на потенциала за позициониране на бранда да го оформят в думи и в инструмент, който да им е полезен за години напред.
4. Как да се обживи бранд?
Лекторите ще дадат съвети как вече създадената бранд стратегия да не остане само на хартия, а да бъде техен критерий при създаването на съдържание на бранда.
За лекторите
Михаил Колев
Михаил е човек, който разбира силата на бранда да убеждава хора, да подобрява бизнес показателите и понякога дори да движи света и културата напред. Опитът му е сред шарените. Бил е в световете на рекламата, пазарните и потребителските проучвания, клиентското обслужване и е намерил дома си в света на изграждането на силни марки. Във всеки един от световете има установена догма - установеният начин да се прави всичко. Също така и другите догми, които ѝ противоречат. Михаил обича да събира противоположни догми и да ги кара да си говорят. За него там някъде има истина и, обичайно, там някъде се крие тънката червена линия, която може да създаде силен бранд.
Наталия Ценова
Наталия е бранд стратег в The Other Half. Не е предполагала, че ще се озове в The Other Half като бранд стратег, но към момента го намира за доста интересно място, на което да работи. Прави доста проучвания - на стола в офиса, както и в града по улиците, за да разбере защо хората си купуват дадени продукти и услуги от дадени марки. Също така вярва, че брандовете, които са вербализирали ясно какво ги прави различни и как са важни за хората (както и за кои хора), предават по-успешно тези послания след това визуално и в комуникацията си.
Ресурси