B2B маркетинг и изкуствен интелект - практически насоки за оптимизация на процеси и генериране на потенциални клиенти
Изминало събитие
Дата:
20 май 2024
Час:
19:00
Лектор:
Деница Нешева-Ценова
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "B2B маркетинг и изкуствен интелект - практически насоки за оптимизация на процеси и генериране на потенциални клиенти" нa 20 май 2024 г. (понеделник) от 19:00 часа с лектор Деница Нешева-Ценова.
За семинара
Семинарът разкрива ефективни B2B стратегии, подходящи особено за стартиращи или малки бизнеси. В него аудиторията ще се потопи във вълнуващия свят на маркетинга, като ще разгледа как се създават успешни фунии, които да донасят реални резултати. Също така участниците ще се фокусират върху практичните начини за изграждане на присъствие в B2B сектора.
По време на семинара лекторът ще представи практичното използване на различни иснтрументи (повечето АI) за оптимизиране на маркетинговите усилия. Целта на събитието е аудиторията да научи как да използва инструменти, които действително работят, а не само тези, които са популярни, за постигане на оптимизация на време и ресуриси.
По време на семинара ще се обсъдят следните теми:
• Разлики между B2B и B2C маркетинг;
• Разграничаване между стратегиите за генериране на потенциални клиенти и генериране на търсене (Lead Generation & Demand Generation);
• Ролята на стратегията за съдържание в B2B маркетинга;
• Използване на инструменти, които работят за всеки бизнес - AI или не-АI.
По време на семинара ще се обсъдят следните теми:
• Разлики между B2B и B2C маркетинг;
• Разграничаване между стратегиите за генериране на потенциални клиенти и генериране на търсене (Lead Generation & Demand Generation);
• Ролята на стратегията за съдържание в B2B маркетинга;
• Използване на инструменти, които работят за всеки бизнес - AI или не-АI.
За лектора
Деница Нешева-Ценова
Деница е двукратно награден дигитален маркетолог, спечелил престижни отличия в конкурса "Digital Stars" през 2022 г. и 2023 г. През 2022 г. е била удостоена с титлата "Най-добър млад дигитален маркетолог" в категорията "Маркетинг стратегии и бизнес развитие", а през 2023 г. се е отличила в категорията "Маркетинг в социалните мрежи". Деница е специализирала в B2B маркетинга с акцент върху индустриите AEC и BIM, а в последно време се е фокусирала върху използването на изкуствен интелект (AI).
Нейната цел е да развива марките (бранда) на компаниите, като увеличава лоялността и осведомеността, за да постигне ключови маркетинг показатели. Чрез силните си страни в разработването на маркетингови стратегии и генерирането на потенциални клиенти, успешно управлява целия маркетингов процес отначалото докрай.
Деница притежава бакалавърска степен в специалност "Стопанско управление" от Академия по икономика "Д.А. Ценов" и е отличник на СофтУни. През годините тя е участвала в различни обучения и програми в СофтУни, които допълват нейните практически умения и знания в областта на дигиталния маркетинг.
Можете да разгледате LinkedIn на лектора.
Нейната цел е да развива марките (бранда) на компаниите, като увеличава лоялността и осведомеността, за да постигне ключови маркетинг показатели. Чрез силните си страни в разработването на маркетингови стратегии и генерирането на потенциални клиенти, успешно управлява целия маркетингов процес отначалото докрай.
Деница притежава бакалавърска степен в специалност "Стопанско управление" от Академия по икономика "Д.А. Ценов" и е отличник на СофтУни. През годините тя е участвала в различни обучения и програми в СофтУни, които допълват нейните практически умения и знания в областта на дигиталния маркетинг.
Можете да разгледате LinkedIn на лектора.

Ресурси