Technical marketing: Включване на данните и уеб анализа в платената реклама
Изминало събитие
Дата:
29 април 2024
Час:
19:00
Лектор:
Денислав Хаджиминев
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Technical marketing: Включване на данните и уеб анализа в платената реклама" нa 29 април 2024 г. (понеделник) от 19:00 часа с лектор Денислав Хаджиминев.
За семинара
Маркетинг специалистът е отговорен за стойността на своя продукт, начина по който се предлага и към кого се насочва. От друга страна, специалистът по дигитален маркетинг знае как да използва възможностите на различните дигитални платформи, разбира начините за таргетиране и как да одитира кампанийните резултати. Тогава какви биха били отговорностите на специалиста, който се занимава с техническите задачи около маркетинг активностите?
По време на този семинар аудиторията ще научи повече за работата на така наречените технически маркетинг специалисти (Technical marketers) и как анализът и активацията на уеб данни подпомагат маркетинг активностите. Събитието е вдъхновено от кариерната промяна и опита на лектора. Темата е насочена към хора, които обмислят кариерна промяна към по-техническата част на маркетинга или за хора, интересуващи се от съчетаването на техническите и маркетинг аспекти в един общ подход.
По време на този семинар аудиторията ще научи повече за работата на така наречените технически маркетинг специалисти (Technical marketers) и как анализът и активацията на уеб данни подпомагат маркетинг активностите. Събитието е вдъхновено от кариерната промяна и опита на лектора. Темата е насочена към хора, които обмислят кариерна промяна към по-техническата част на маркетинга или за хора, интересуващи се от съчетаването на техническите и маркетинг аспекти в един общ подход.
За лектора
Денислав Хаджиминев
Денислав е професионалист в областта на дигиталния маркетинг с опит в B2B и B2C индустрията. В своята настояща роля като Data & Analytics специалист, Денислав работи в динамичната сфера на технологиите. Фокусът му в момента е върху клиенти от типа "scale-up". Ежедневните задачи, с които се сблъсква, включват: използването на маркетинг технологии за събиране и анализ на данни, активиране на въпросните данни и не на последно място - консултация на клиенти.
Можете да разгледате LinkedIn профила на лектора.
Можете да разгледате LinkedIn профила на лектора.

Ресурси