Партизанските маркетингови подходи - SoftUni Digital
Loading...

Партизанските маркетингови подходи

Изминало събитие
Дата:
05 март 2024
Час:
19:00
Лектор:
Любомир Цанев

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Партизанските маркетингови подходи" нa 5 март 2024 г. (вторник) от 19:00 часа с лектор Любомир Цанев.
За семинара
В семинара ще бъдат разгледани партизанските маркетингови подходи, различаващи се коренно от конвенционалните методи на реклама.

По време на събититето ще се разгледат следните теми:

• Какво представлява нестандартният маркетингов подход на партизанския маркетинг, наричан още герила (guerilla) маркетинг?;
• Каква е причината за успеха на този тип тактики?;
• Успяват ли нестандартните тактики да въздействат по-силно на потребителя, отколкото конвенционалния тип маркетинг?;
• В кои сфери партизанският маркетинг е използван най-активно?;
• Скорошни примери.
За лектора
Любомир Цанев
Любомир е маркетолог за бранда BUL-AI. Той има над 4 години опит в сферата на маркетингa и продажбите. Проявява интерес към философията, икономиката и психологията. Една от целите, които той се опитва да осъществи, е свободното разпространение и достъп до образователна информация до всяко кътче на страната.
Любомир Цанев Photo
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.