Как се изгражда маркетингова стратегия за технологични компании и продукти?
Изминало събитие
Дата:
23 февруари 2023
Час:
19:00
Лектор:
Георги Захариев
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Как се изгражда маркетингова стратегия за технологични компании и продукти?" нa 23 февруари 2022 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Георги Захариев.
За семинара
В семинара ще научите повече как да изградите маркетингова стратегия за технологични компании и продукти. Ще се разгледат маркетинговите подходи при предлагане на услуги (B2B), както и тестове и валидация на продукти (B2C). Ще се разгледа и създаването на маркетингов микс и ролята на различните канали, като социални медии, оптимизация за търсачки, реклами (Google Ads и Facebook Ads), имейл маркетинг и копирайтинг. Конкретните примери могат да бъдат приложими, както за компании и продукти, които вече съществуват и имат история и разпознаваемост, но искат да скалират приходите и присъствието си на пазара, така и за компании и продукти, които тепърва навлизат в бизнеса и започват от нула.
За лектора
Георги Захариев
Георги е предприемач и основател на маркетинг агенция Zahara Consult и на Finance Academy - най-голямата организация за финансова грамотност и инвестиции. Неговият професионален опит преминава през управление на проекта на Google – Дигитален гараж, където консултира стотици собственици на бизнес в България на теми дигитален маркетинг и бизнес мениджмънт. Георги е бил Директор „Бизнес развитие“ в SoftUni, работейки с някои от най-големите технологични компании. Към днешна дата като партньор в Zahara Consult съдейства на технологични компании от цял свят в маркетинг и бизнес процесите им. В портфолиото на компанията влизат някои от най-големите крипто борси в цял свят, производители на части за ядрени електроцентрали, SaaS продукти и BPO/Outstaffing компании, опериращи на 4 континента.
