Линкбилдинг на бюджет – Бели, сиви и черни практики - SoftUni Digital
Loading...
Линкбилдинг на бюджет – Бели, сиви и черни практики
Изминало събитие
Дата:
26 юли 2022
Час:
19:00
Лектор:
Виктор Иванов

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Линкбилдинг на бюджет – Бели, сиви и черни практики" нa 26 юли 2022 г. (вторник) от 19:00 часа с лектор Виктор Иванов.
За семинара
В семинара ще се засегнат следните точки:
♦️ Какво е линкбилдинг и защо е нужен?
♦️ Реалността на различните пазари – България и чужбина.
♦️ White hat практики – Какво работи и какво не?
♦️ Купуване на връзки – възможности.
♦️ Gray hat практики – какво работи и какво не?
♦️ Black hat практики – имат ли място в SEO-то и къде?
♦️ Практически съвети и примери за линкбилдинг с малък бюджет.

Самият семинар ще е базиран на реални примери и резултати. Ще бъде подходящ както за начинаещи, така и за напреднали.
За лектора
Виктор Иванов
Виктор има седем години опит в областта на дигиталния маркетинг, 6 години опит в сферата на оптимизацията и е дългогодишен партньор и лидер на SEO екипи в агенция за дигитален маркетинг CreateX. По настоящем SEO специалист и консултант към Zahara Consult. В момента е в преходен процес към създаване на SEO programmatic медийна мрежа на световно ниво.
Виктор Иванов Photo
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.