SoftUni Digiverse Conference 2022 - SoftUni Digital
Loading...
SoftUni Digiverse Conference 2022
Онлайн събитие
Безплатно
Дата:
28 август 2022
Час:
10:30
Лектор:
Нина Тодорова
Даньо Димитров
Вяра Стефчева
Стефания Иванова
Радомир Антов
Евгени Сандев
Остават:
Записани онлайн : 954 / 2000
Гледайте безплатно онлайн конференцията "SoftUni Digiverse Conference 2022" нa 28 август 2022 г. (неделя) от 10:30 часа с лектори Нина Тодорова, Даньо Димитров, Вяра Стефчева и Стефания Иванова и със специалното участие на Евгени Сандев и Радомир Антов, студенти на SoftUni Digital. Водещ на събитието ще бъде Александър Иванов.

По време на конференцията, Александър Иванов ще разкаже и за цялостната програма на SoftUni Digital, която стартира с безплатен курс Marketing Basics през септември 2022 г. Безплатния курс Marketing Basics може да запишете от ТУК
За семинара

Програма

28.08.2022
ЧасТемаОписание
10:30 - 11:00

Откриване

Александър Иванов
Водещият на конференцията, Александър Иванов, ще ви приветства и с помощта на Евгени Сандев ще ви разкаже какво можете да очаквате в цялостната програма по дигитален маркетинг и какъв е пътя на един успешен студент в нея. 
11:00 - 12:30

Психология на маркетинга

Нина Тодорова
По време на лекцията ще разберете каква е връзката между маркетинга и психологията и как се допълват те. Как да въздействате върху взимането на решение на потребителите – защо да купят вашия продукт и да продължат да избират вашия бранд пред другите.
Ще се засегнат теми като:
♦️ каква е ролята на емоциите при взимане на решение, какво влияние оказва социалната среда и как да ги използваме като маркетинг инструмент за изграждане на повече възможности и лоялна аудитория.
♦️ Ще научите повече и за начина на работа на мозъка - процесите по събиране и обработка на информация, формирането на паметта и въздействието на посланието ви върху аудиторията.
♦️ Ще разберете как да добавите стойност на продукта си и да продавате повече, чрез прилагане на техники за опознаване на механизмите на поведение на потребителите. 
♦️ И не на последно място, ще се засегне темата за психология на екипа, защото успешният екип, изгражда успешен бранд.
12:30 - 14:00Online Market Research: Разберете таргет аудоторията си, за да я дефинирате
Даньо Димитров
Ежедневно комуникирате с корпоративни клиенти, с контрагенти, с крайни потребители, с последователи в Instagram и TikTok, с приятели, с членове на семейството.  Всяка комуникация, бизнес или лична, трябва да е изградена така, че да достигне най-ефективно до целевите си получатели. Искате не само да чуят посланието, но и да го разберат, да остане с тях, да оформи действията и мислите им. Тук идват няколко въпроса – коя е точната целева аудитория, защо тя е точната, какво иска да чуе, какво ще възприеме, как ще го изтълкува, защо би ни слушала изобщо. Въпроси с наглед прости и логични отговори, или не съвсем? Въпроси, на които грешен отговор означава обезмисляне на цялата комуникация. В практиката се оказва, че отговорите варират, както според аудиторията, така и за една и съща аудитория в различно време. 
14:00 - 15:30

Web 3.0 Маркетинг: Блокчейн компании & Metaverse проекти

Вяра Стефчева
В рамките на лекцията ще научите най-важните практики и актуални умения, които трябва да владеете като дигитални експерти. Запознайте се с основите на маркетинга за Web 3.0 компании на световно ниво. Научете как се работи с пионери на високо технологично ниво, които разработват иновативни Blockchain и Metaverse проекти.

♦️ Какво означава Web 3.0 маркетинг?
♦️ Web 3.0 маркетинг vs. Традиционен маркетинг.
♦️ Community-First Approach: Как се променя професията на маркетолога в новия интернет?
♦️ В кои платформи се случва маркетинга на бъдещето?
♦️ Какви са маркетинговите стратегии на Web 3.0 компаниите?
♦️ Какво е приложението на Blockchain в маркетинга?
♦️ Какви са трендовете в Web 3.0 Marketing?
♦️ Какво са семантични уеб технологии и как се използват?
♦️ Как изкуственият интелект може да се използва за развитието на брандовете?
♦️ Какви са най-добрите методи, с които да преборим алгоритъма?
♦️ Как Метавселената (Metaverse) ще промени маркетинга?
15:30 - 17:30

Още ли мислите, че бизнесът ви няма място в TikTok? 

Стефания Иванова 
Неспирният растеж на платформата TikTok не може да бъде отречен. С течение на времето, все повече започва да расте възрастовата граница на потребителите в социалната мрежа и все по-често започваме да чуваме „Вече прекарвам повече време в TikTok, отколкото в Instagram!” и то от хора, които отдавна не са в гимназията. 
За съжаление в България все още няма възможност за използване на рекламните опции в TikTok, няма и яснота кога ще бъдат активни. Именно заради това в панелът „Още ли мислиш, че бизнесът ти няма място в TikTok?”, лекторът ще ви запознае с похвати, примери и практически съвети за това не само как да позиционирате бизнеса си в платформата, но и как успешно да продавате през нея, използвайки органично съдържание и присъствие. 
Ще се обсъдят теми като:
♦️ Предимствата на TikTok пред всяка друга платформа;
♦️ Основи за успех в TikTok;
♦️ Алгоритъм и как да го управлявате;
♦️ Видео маркетинг в TikTok;
♦️ Как успешно да продавате чрез TikTok.
17:30 - 18:00Успешната история от студент, завършил SoftUni Digital
Радомир Антов
В продължение на историята от Евгени Сандев от старта на конференцията, Радомир ще разкаже повече за обучението си в програмата на SoftUni Digital и как това му е помогнало да се реализира.


За водещия: Александър е изпълнителен директор на "CreateX Digital Agency" с над 50 клиенти от България, Англия и САЩ. Основател е и на медийната група "Дигитално Дело". През последните няколко години е бил образователен директор на SoftUni Digital & SoftUni Creative. Отскоро е Main Brand Ambassador на организацията. Той е един от учителите по програма "Заедно в Час", преподавал е информационни технологии. Бил е координатор и лектор на международен Еразъм + проект базиран на метода "обучение чрез преживяване" с обучения в 5 държави.
За лектора
Нина Тодорова
Нина е дипломиран маркетолог, психолог и инженер. Има над 10 годишен опит в маркетинга, като не спира да изследва дебрите на материята. Уменията си прецизно допълва изграждайки и себе си (и другите) на едно по-дълбоко ниво, уповавайки се на втората си професия, към която се насочва за да задълбочи познанията си относно начинa на мислене на хората – психологията. Инженерните науки й помагат да изгради нужната отговорност и съсредоточеност при работа с внимание към всеки детайл. В момента Нина работи като маркетинг мениджър в голяма строителна компания, но опитът й съвсем не е само в строителния бранш. Като започнем от сферата на автомобилите и онлайн медиите, минем през матраците и модата, и стигнем чак до батериите! Нина е основател и собственик на един от най-вкусните български кулинарни сайтове – Kulinaria.netи определено е човекът, който може да преобърне не само кухнята, но и мисленето ви.
Нина Тодорова Photo
Даньо Димитров
Даньо работи в областта на пазарните проучвания и маркетинга от над 17 години. С богат опит в пазарните проучвания онлайн, той е реализирал широк диапазон от проекти на национално и международно ниво, обслужвайки клиенти от разнородни индустрии на 5 континента. Има професионален интерес в сферата на подобряване на „респондентското преживяване“ и оптимизация на анкетния дизайн. От началото на 2014 г. ръководи JTN (www.jtnresearch.com), една от най-големите агенции за пазарни проучвания онлайн в Европа, притежаваща 48 собствени респондентски панела в целия свят и провеждаща хиляди проучвания всяка година сред потребители от Америките до Австралия и всичко между тях.
Даньо Димитров Photo
Вяра Стефчева
Вяра е маркетингов мениджър в Zahara Consult, където отговаря за бизнес развитието на Web 3.0 компании и блокчейн проекти. Професионалният ѝ опит включва работа с различни високотехнологични екипи от три континента, разработващи софтуерни решения. Вяра е сред малкото експерти в България, които са специализирани в маркетинга на брандове, създаващи бъдещето на интернет и Metaverse. Ръководи медийна група, отразяваща и анализираща последните тенденции в сферата на децентрализираните финанси.
Вяра Стефчева Photo
Стефания Иванова
Стефания е Social Media & Content Creation Expert с над 4 години опит в сферата. Интересът ѝ към TikTok натурално я води към развитие на видео маркетинг уменията ѝ с фокус върху кратките видео формати. От скоро тя развива своят личен проект Social Media Steff, който цели да помогне на собствениците на бизнеси да развият социалните мрежи на брандовете си, използвайки автентично съдържание, което да ги доближи максимално до тяхната аудитория. Стефания е работила с малки и големи бизнеси от България и чужбина като им е помагала да развият социалните си мрежи чрез стойностно съдържание, което да привлича нова аудитория и да я конвертира в клиенти.
Стефания Иванова Photo
Радомир Антов
Радомир е Digital Marketing Manager в URBO Studio, където отговаря за развитието на компанията в дигиталната среда. Професионалният му опит е широкообхватен, като се е занимавал с развитието и приложението на маркетинг стратегии в B2B и B2C пазари. Отскоро той развива и външни проекти, стремейки се да удовлетворява и покрива изцяло потребностите на клиента – от създаването и интегрирането на рекламни акаунти до управлението и мониторинг на кампаниите, social media maintenance, рекламен дизайн за дигитална среда, както и създаване и имплементация на бранд идентичност.
Радомир Антов Photo
Евгени Сандев
Евгени се развива като PPC специалист в сферата на дигиталния маркетинг. До скоро е работил в най-голямата дигитална агенция в България - Netpeak, а сега започва работа за американската компания American Eagle като Technical Digital Marketing Specialist. Част от ежедневната му техническа работа е свързана с Goodle Ads, Facebook Ads и Google Analytics. Освен техническа част развива и стратегиите за растеж на бизнесите. Освен използването на стандартните рекламни платформи е специализирал и в работата с алтернативни платформи като LinkedIn Ads и Apple Search Ads. Благодарение на дневната му работа свързана с големи бизнеси в България и чужбина му позволява да се развива възможно най-бързо.
Евгени Сандев Photo
Ресурси
Няма ресурси за този семинар
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.