Какво е Programmatic реклама?
Изминало събитие
Дата:
20 януари 2022
Час:
19:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Какво е Programmatic реклама?" нa 20 януари 2022 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Линда Иванов.
За семинара
Как може да се съчетае AI, big data, machine learning с рекламата? Отговорът ще откриете на 20 януари. Programmatic рекламата е гореща тема навсякъде по света, а вече достъпна по много начини и в България. В Европа над 80% от агенциите и рекламодателите предвиждат да увеличат бюджетите отделени за такъв тип реклама и това не е случайно. Много предимства като по-дефинирано таргетиране, по-добро използване на данни, оптимизиране на разходите и процесите, ефикасност и високи резултати са това, което задвижва бъдещето на рекламата в посока Programmatic. Разберете за технологията за този тип реклама, какви са нейните възможности и някои успешни примери от големи брандове в България и по света.
За лекторите
Линда Иванов
Линда работи в рекламната индустрия от над 10 години. Работила е в творческа агенция, като е отговаряла за много големи компании като Nestle, Shell, Unilever, Molson Coors, A1 и много други. През последната година е част от екипа на Eskimi - глобална AdTech платформа, която работи на над 130 пазара и помага на над 1000 клиенти да реализират успешни програматик кампании, използвайки Eskimi DSP & DMP платформите.