Какво е Programmatic реклама? - SoftUni Digital
Loading...

Какво е Programmatic реклама?

Изминало събитие
Дата:
20 януари 2022
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Какво е Programmatic реклама?" нa 20 януари 2022 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Линда Иванов.
За семинара
Как може да се съчетае AI, big data, machine learning с рекламата? Отговорът ще откриете на 20 януари. Programmatic рекламата е гореща тема навсякъде по света, а вече достъпна по много начини и в България. В Европа над 80% от агенциите и рекламодателите предвиждат да увеличат бюджетите отделени за такъв тип реклама и това не е случайно. Много предимства като по-дефинирано таргетиране, по-добро използване на данни, оптимизиране на разходите и процесите, ефикасност и високи резултати са това, което задвижва бъдещето на рекламата в посока Programmatic. Разберете за технологията за този тип реклама, какви са нейните възможности и някои успешни примери от големи брандове в България и по света.
За лекторите
Линда Иванов
Линда работи в рекламната индустрия от над 10 години. Работила е в творческа агенция, като е отговаряла за много големи компании като Nestle, Shell, Unilever, Molson Coors, A1 и много други. През последната година е част от екипа на Eskimi - глобална AdTech платформа, която работи на над 130 пазара и помага на над 1000 клиенти да реализират успешни програматик кампании, използвайки Eskimi DSP & DMP платформите. 
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.