Инфлуенсър маркетинг - пътят от идея до резултати - SoftUni Digital
Loading...

Инфлуенсър маркетинг - пътят от идея до резултати

Изминало събитие
Дата:
07 декември 2021
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Инфлуенсър маркетинг - пътят от идея до резултати" нa 7 декември 2021 г. (вторник) от 19:00 часа с лектор Лъчезар Младенов.
За семинара
Глобалните инвестиции в инфлуенсър маркетинга се очаква да достигнат до 15 милиарда долара през 2022 г. Това е цял сегмент от дигиталния маркетинг, който набира огромна скорост дори и в България. Стъпвайки на word of mouth подхода, рекламодателите все повече се доверяват на този тип маркетинг. По време на семинара ще бъдат засегнати следните теми:
  • Въведение в инфлуенсър маркетинга - основни понятия, концепции и бизнес климат;
  • Инфлуенсър маркетинг кампания - път от идея до резултати;
  • Съвети за изграждане на успешна инфлуенсър маркетинг стратегия;
  • Инфлуенсър маркетинг, базиран на данни;
  • Success Stories - успешни кампании с водещи брандове на българския пазар.
За лекторите
Лъчезар Младенов
Лъчезар е основател на influ.ai - първата българска софтуерна платформа за инфлуенсър маркетинг. Хобитата му са бягане, футбол и колоездене. Завършил е бакалавър по Информационни системи и магистър по Бизнес администрация. За него е мисия да намира решения на бизнес проблеми, използвайки дигиталните технологии.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.