Influencer маркетинг: мощен инструмент за постигане на Brand Awareness - SoftUni Digital
Loading...
Семинар

Influencer маркетинг: мощен инструмент за постигане на Brand Awareness

Остават:

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Influencer маркетинг: мощен инструмент за постигане на Brand Awareness" нa 15 юли 2021 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Катерина Николич.

За Семинара

По време на семинара ще се отдели внимание на следните въпроси:
  • Какво значи и какво не означава думата „инфлуенсър“?
  • Какво общо имат инфлуенсърите с маркетинга? Какво означава инфлуенсър маркетинг?
  • Нуждае ли се нашият бизнес от инфлуенсър маркетинг?
  • Как да изберем правилния инфлуенсър за съвместна работа?
  • Какво трябва да знаем, преди да започнем работа с един инфлуенсър?
  • Видове колаборации - игри с награди, снимки, видеа, live включвания и product review публикации.
  • Принципи на работа с инфлуенсъри (заплащане/калкулация на приходи/разходи).
  • Договори и начин на обвързване. Какво трябва да вземем под внимание?
  • Дългосрочни партньорства и кой инфлуенсър би могъл да се превърне в Brand Ambassador?

За Лектора

Катерина Николич

По образование, Катерина е юрист, но се занимава с дигитален маркетинг от 5 г. като започва кариерата си като Copywriter. В момента е Email Marketing и Instagram Marketing Expert в СофтУни. Работи с над 10 Instagram акаунта на онлайн магазини, туристическа агенция, бранд за алкохолни напитки, както и всички инициативи на СофтУни. Развива и своя личен профил @nicolich.travels, който е изцяло с Travel насоченост. В него споделя истории, снимки и видеа от пътувания, полезни съвети и важни препоръки при организация на пътешествия. Работи с брандове и инфлуенсъри, с които изгражда дълготрайни партньорства.

Катерина е лектор на семинара „Съдържанието е цар“ или как да ангажираме потребителите в Инстаграм, който се провежда с близо 600 записани участници.
Катерина Николич photo

Ресурси

Няма ресурси за този семинар