Ролята на марките в портфолиото на Кока-Кола ХБК България: Как да постигнем перфектния микс от продукти? - SoftUni Digital
Loading...

Ролята на марките в портфолиото на Кока-Кола ХБК България: Как да постигнем перфектния микс от продукти?

Изминало събитие
Дата:
28 май 2021
Час:
10:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно онлайн конференцията на тема "Ролята на марките в портфолиото на Кока-Кола ХБК България: Как да постигнем перфектния микс от продукти?" нa 28 май 2021 г. (петък) от 10:00 часа с лектори Лилия Тодорова, Кирил Кирилов, Милослав Хугасян и Емил Мянков.

В конференцията се допуска участието единствено на лица над 18-годишна възраст.
За семинара

По време на конференцията ще са разгледат общо три теми, обхващащи по-подробно каква е ролята на марките в портфолиото:

  • 10:00 - 10:45 Тема: Кафе: Тенденции и потребителски нагласи
  • 10:45 - 11:00 Въпроси

  • Какви са тенденциите на пазара на кафе в България и Европа? Как потребителските вкусове и нагласи повлияват процеса по избор и лансиране на нови марки на пазара? По какъв начин, чрез изграждане на силно портфолио можем да постигнем силно конкурентно предимство?
    Лектор: Лилия Тодорова, Маркетинг мениджър „Топли напитки“

  • 11:00 – 11:20 Ароматна кафе пауза с нашия бариста Кирил Кирилов.

  • 11:20 - 11:30 Почивка

  • 11:30 - 12:15 Тема: Ролята на премиум марките в портфолиото
  • 12:15 - 12:30 Въпроси

  • Какво е премиумизация и какви са логичните причини Кока-Кола ХБК България да е в ТОП 3 играчите в стойност на пазара на премиум алкохолни продукти в България? От дефиниране на ролята им в портфолиото, до изграждането на имиджа им и връзката с техните потребители.
    Лектор: Милослав Хугасян, Маркетинг мениджър „Алкохолни напитки“

  • 12:30 - 13:15 Тема: Силата на портфолиото или „когато 1+1 = 3“
  • 13:15 - 13:30 Въпроси

  • В тази част ще си говорим малко за заведения, повече за портфолио и още повече за важността на балансираното портфолио при работата със заведения.
    Лектор: Емил Мянков, мениджър „Търговски канали за незабавна консумация“

В конференцията се допуска участието единствено на лица над 18-годишна възраст.

Партньор на конференцията

Coca-Cola HBC Bulgaria logoCoca-Cola HBC Bulgaria logo

За лекторите
Лилия Тодорова, Кирил Кирилов, Милослав Хугасян, Емил Мянков
Още от ученическите си години Лилия експериментира с работа и стажове в различни сфери на бизнеса, докато не я грабва маркетинга. За нея, той е като приключение, пълно с неизвестни територии, необятни възможности и предизвикателства. Именно затова, вече над 20 години се занимава с маркетинг. Заедно с екипа си лансира на пазара над 15 нови марки, осъществява над 50 маркетингови кампании и създава над 150 продукта. В момента, Лилия отговаря за маркетинга на портфолиото от топли напитки на Кока-Кола ХБК България, като през 2020 г. лансира Costa Coffee продукти за вкъщи.

Кирил е професионален бариста от 2009 г. с експертен опит в развитието на кафе способностите на кафетерии и магазини, предлагащи висококачествено кафе. Преминава всички нива на SCA сертификация и в момента е кафе експерт за портфолиото на COSTA Coffee в България.

Културолог по образование, Милослав започва своята кариера в областта на маркетинга преди 16 години. За този период, той отговаря за маркетинга и продажбите на водещи международни алкохолни марки. През последните 5 години, заедно с екипа си, Милослав развива коктейлната култура в България, чрез платформата PERFECT MIX и налага редица водещи световни брандове като част от 24/7 портфолиото на Кока-Кола ХБК България.

Историята на Емил в Кока-Кола ХБК България започва през 2015 г., когато воден от любопитството си, попада сред дълбоките неизвестни води на алкохолния бизнес и става част от алкохолния екип на Кока-Кола ХБК България. Емил среща множество възможности да учи, да се адаптира и да стане по-добър професионалист. Той има принос в утвърждаването на компанията сред трите най-големи дистрибутори на алкохолни напитки в страната и лансирането на едни от най-силните марки на компанията у нас. Днес, Емил отговаря за управлението на търговските канали за незабавна консумация на 24/7 портфолиото на компанията като част от отдел „Маркетинг“.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.