Ключът към успех в социалните мрежи през 2017 - SoftUni Digital
Loading...

Ключът към успех в социалните мрежи през 2017

Изминало събитие
Дата:
12 юли 2017
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Заповядайте на безплатен семинар на тема "Ключът към успех в социалните мрежи през 2017", който ще се проведе нa 12 юли 2017 г. (сряда) от 19:00 часа в зала Code Ground на Софтуерния университет (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 0). Лектор e Петър Дяксов.
За семинара
Програмата по време на семинара "Ключът към успех в социалните мрежи през 2017" включва акценти върху:
- Важността и въздействието на социалните мрежи;
- Как социалните мрежи ни помагат да увеличим значително продажбите си;
- Практика за изграждането на успешен и разпознаваем бранд;
- Facebook трендове и практики през 2017; Instagram стратегии за успеха на нашия бизнес.
За лекторите
Петър Дяксов
Петър Дяксов се занимава с онлайн търговия и дигитален маркетинг от 2009 година. Той е собственик на няколко онлайн магазина и е мениджър на уеб агенцията Tendrik, където помага на малки и големи бизнеси да бъдат по-успешни онлайн и да печелят повече пари от интернет. Работил е по проекти, простиращи се от Балканите до САЩ и Канада.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.