Как да построиш личен бранд в Instagram?
                    Изминало събитие
                
        
                    Дата:
                
                
                    26 юни 2017
                
            
                    Час:
                
                
                    19:00
                
            Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
        Заповядайте на безплатен семинар на тема "Как да построиш личен бранд в Instagram?", който ще се проведе нa 26 юни 2017 г. (понеделник) от 19:00 часа в зала Inspiration на Софтуерния университет (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1). Лектор e Биляна Славейкова.
    
    
            За семинара
        
        
            На семинара предстои да засегнем следните теми:
- Какво е personal brand (личен бранд) и как той помага на човек в личен и професионален план?
- Как да изградиш силен и разпознаваем личен бранд в социалните мрежи?
- Какво прави Instagram добра платформа за изграждането и налагането на личен бранд?
- Трендове в Instagram, създаване на автентично съдържание, обработка на кадрите. Какво да правим и какво не в платформата?
- Как да монетизираме вече развит Instagram профил?
        
    - Какво е personal brand (личен бранд) и как той помага на човек в личен и професионален план?
- Как да изградиш силен и разпознаваем личен бранд в социалните мрежи?
- Какво прави Instagram добра платформа за изграждането и налагането на личен бранд?
- Трендове в Instagram, създаване на автентично съдържание, обработка на кадрите. Какво да правим и какво не в платформата?
- Как да монетизираме вече развит Instagram профил?
            За лекторите
        
            
                        Биляна Славейкова 
                    
                    
                        Биляна Славейкова е журналист по образование и пишещ човек, познат ни с текстове в издания като Go Guide, Capital LIGHT, boyscoutmag.com, undertheline.net и други. През последните години работи по различни проекти, които развиват имиджа на музикални артисти, публични личности и продукти. Паралелно самата започва да бъде разпознавана като 'influencer' след като събира няколко хиляди последователи в Instagram и развива влиятелни профили в социалните мрежи. Шегува се, че е "блогър без блог", тъй като заниманията и интересите й често я нареждат в редиците на блогърите, без реално да има свое собствено онлайн пространство. Редица международни и локални компании колаборират с нея - Heineken, Perrier, PHILLIPS, Ford и др.