Дигиталният маркетинг като част от стратегията на всяка компания
Изминало събитие
Дата:
08 октомври 2020
Час:
19:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледайте безплатно семинар на тема "Дигиталният маркетинг като част от стратегията на всяка компания", който ще се излъчи нa 8 октомври 2020 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Полина Бръчков.
За семинара
През 21 век дигиталният маркетинг вече не е разход, а по-скоро e инвестиция, която допринася за директното увеличение на приходите на всяка една комания. Не сте съгласни с това изказване?
Тогава този семинар е за вас.
Чрез правилното комбиниране на дигитални инструменти, умения и тактики, всяка B2C или B2B компания може да има висока възвръщаемост на инвестициите от своите дигитални маркетингови дейности и да превърне маркетинга в директен източник на приход. Приложен правилно на стратегическо ниво във фирмената стратегия, дигиталният маркетинг може да допринесе за увеличение на продажбите.
Какво ще се научите:
- Какво е стратегически дигитален маркетинг?
- Еко система, необходими инструменти и умения.
- Дигитален маркетинг за B2C и B2B.
- Навлизане в нови пазари чрез стратегически дигитален маркетинг.
Тогава този семинар е за вас.
Чрез правилното комбиниране на дигитални инструменти, умения и тактики, всяка B2C или B2B компания може да има висока възвръщаемост на инвестициите от своите дигитални маркетингови дейности и да превърне маркетинга в директен източник на приход. Приложен правилно на стратегическо ниво във фирмената стратегия, дигиталният маркетинг може да допринесе за увеличение на продажбите.
Какво ще се научите:
- Какво е стратегически дигитален маркетинг?
- Еко система, необходими инструменти и умения.
- Дигитален маркетинг за B2C и B2B.
- Навлизане в нови пазари чрез стратегически дигитален маркетинг.
За лекторите
Полина Бръчков
Полина е експерт по дигитален маркетинг с 14-годишен опит в различни дигитални роли в международни компании. Ролите ѝ варират от стратегически дигитален маркетинг до работа с различни маркетинг екипи по целия свят, подкрепяйки ги с техните онлайн маркетингови дейности.