Дигиталният маркетинг като част от стратегията на всяка компания
                    Изминало събитие
                
        
                    Дата:
                
                
                    08 октомври 2020
                
            
                    Час:
                
                
                    19:00
                
            Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
        Гледайте безплатно семинар на тема "Дигиталният маркетинг като част от стратегията на всяка компания", който ще се излъчи нa 8 октомври 2020 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Полина Бръчков.
    
    
            За семинара
        
        
            През 21 век дигиталният маркетинг вече не е разход, а по-скоро e инвестиция, която допринася за директното увеличение на приходите на всяка една комания. Не сте съгласни с това изказване? 
Тогава този семинар е за вас.
Чрез правилното комбиниране на дигитални инструменти, умения и тактики, всяка B2C или B2B компания може да има висока възвръщаемост на инвестициите от своите дигитални маркетингови дейности и да превърне маркетинга в директен източник на приход. Приложен правилно на стратегическо ниво във фирмената стратегия, дигиталният маркетинг може да допринесе за увеличение на продажбите.
Какво ще се научите:
- Какво е стратегически дигитален маркетинг?
- Еко система, необходими инструменти и умения.
- Дигитален маркетинг за B2C и B2B.
- Навлизане в нови пазари чрез стратегически дигитален маркетинг.
        
    Тогава този семинар е за вас.
Чрез правилното комбиниране на дигитални инструменти, умения и тактики, всяка B2C или B2B компания може да има висока възвръщаемост на инвестициите от своите дигитални маркетингови дейности и да превърне маркетинга в директен източник на приход. Приложен правилно на стратегическо ниво във фирмената стратегия, дигиталният маркетинг може да допринесе за увеличение на продажбите.
Какво ще се научите:
- Какво е стратегически дигитален маркетинг?
- Еко система, необходими инструменти и умения.
- Дигитален маркетинг за B2C и B2B.
- Навлизане в нови пазари чрез стратегически дигитален маркетинг.
            За лекторите
        
            
                        Полина Бръчков
                    
                    
                        Полина е експерт по дигитален маркетинг с 14-годишен опит в различни дигитални роли в международни компании. Ролите ѝ варират от стратегически дигитален маркетинг до работа с различни маркетинг екипи по целия свят, подкрепяйки ги с техните онлайн маркетингови дейности. 
                    
                