Как да изградите своята B2B стратегия за продажби в онлайн среда - инструменти и тактики - SoftUni Digital
Loading...

Как да изградите своята B2B стратегия за продажби в онлайн среда - инструменти и тактики

Изминало събитие
Дата:
14 юли 2020
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно семинар на тема "Как да изградите своята B2B стратегия за продажби в онлайн среда - инструменти и тактики", който ще се излъчи нa 14 юли 2020 г. (вторник) от 19:00 часа с лектори Иван Бондоков и Георги Стоянов.
За семинара
В наши дни светът използва възможността да общува и да прави бизнес онлайн повече от всякога. Дигитализацията на една компания се превърна в приоритет номер едно за много собственици на бизнес. Защо? Има прост отговор: Защото, дигитализирайки вашия бизнес, продажби и маркетингови процеси, вие сте по-малко зависими от това къде се намирате и можете бързо да реагирате на неприятни промени и катаклизми. Нещо повече - инвестирайки в адекватна и отговаряща на настоящето стратегия за продажби, човек може с лекота да валидира пазарни ниши, да дефинира потребителски проблеми и да предлага персонализирани решения от комфорта на дома или офиса си.

По време на семинара ще се разгледат основните и фундаментални принципи, които е нужно да се вземат предвид при създаването на стратегия за продажби. 
Ще обърнем внимание на следните теми:
• 5-те задължителни елемента на всяка стратегия за продажби.
• Тактики и съвети при навлизане на нови пазари.
• Съвременни методологии за продажби, които ефективните търговски екипи по целия свят използват. 
• Дигитални инструменти, без които съвременният търговец не може.
• Автоматизация на продажбите.
• Измерване на успех и анализ на данни в продажбите.
Ще разгледаме графики по индустрии за възвръщаемостта на инвестициите при реализиране на стратегия за продажби, както и няколко конкретни примера.
За лекторите
Иван Бондоков, Георги Стоянов
Иван е съосновател на Limacon. Има над 10-годишен опит в клиентските взаимоотношения. Професионалист в сферата на B2B продажбите с фокус върху намиране на клиенти, преговори и затваряне на сделки. Иван е и в основата на това HubSpot – една от най-мощните платформи за управление на процеси по маркетинг и продажби, да бъде разпозната в България. За последните няколко години Иван успешно е изпълнил над 45 проекта за внедряване и оптимизация на продажбени стратегии и е помогнал на компаниите да увеличат продажбите си с до 40%.

Георги е B2B Sales Manager в Limacon и сертифициран HubSpot експерт по B2B продажби. В ежедневната си работа той се занимава с изграждането, изпълнението и оптимизацията на на търговски стратегии за български и чуждестранни клиенти. Георги провежда консултации и обучения на екипи по следните теми:
• Съвременни подходи, методи и тактики за продажби.
• Дигитализация и автоматизация на продажбени процеси.
• Изграждане на ефективна стратегия за продажби.
• Дигитални инструменти за ефективни продажби в България и чужбина.
• Синхрон на маркетинг и продажбени цели.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.