Как да изградите своята B2B стратегия за продажби в онлайн среда - инструменти и тактики
Изминало събитие
Дата:
14 юли 2020
Час:
19:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледайте безплатно семинар на тема "Как да изградите своята B2B стратегия за продажби в онлайн среда - инструменти и тактики", който ще се излъчи нa 14 юли 2020 г. (вторник) от 19:00 часа с лектори Иван Бондоков и Георги Стоянов.
За семинара
В наши дни светът използва възможността да общува и да прави бизнес онлайн повече от всякога. Дигитализацията на една компания се превърна в приоритет номер едно за много собственици на бизнес. Защо? Има прост отговор: Защото, дигитализирайки вашия бизнес, продажби и маркетингови процеси, вие сте по-малко зависими от това къде се намирате и можете бързо да реагирате на неприятни промени и катаклизми. Нещо повече - инвестирайки в адекватна и отговаряща на настоящето стратегия за продажби, човек може с лекота да валидира пазарни ниши, да дефинира потребителски проблеми и да предлага персонализирани решения от комфорта на дома или офиса си.
По време на семинара ще се разгледат основните и фундаментални принципи, които е нужно да се вземат предвид при създаването на стратегия за продажби.
Ще обърнем внимание на следните теми:
• 5-те задължителни елемента на всяка стратегия за продажби.
• Тактики и съвети при навлизане на нови пазари.
• Съвременни методологии за продажби, които ефективните търговски екипи по целия свят използват.
• Дигитални инструменти, без които съвременният търговец не може.
• Автоматизация на продажбите.
• Измерване на успех и анализ на данни в продажбите.
Ще разгледаме графики по индустрии за възвръщаемостта на инвестициите при реализиране на стратегия за продажби, както и няколко конкретни примера.
По време на семинара ще се разгледат основните и фундаментални принципи, които е нужно да се вземат предвид при създаването на стратегия за продажби.
Ще обърнем внимание на следните теми:
• 5-те задължителни елемента на всяка стратегия за продажби.
• Тактики и съвети при навлизане на нови пазари.
• Съвременни методологии за продажби, които ефективните търговски екипи по целия свят използват.
• Дигитални инструменти, без които съвременният търговец не може.
• Автоматизация на продажбите.
• Измерване на успех и анализ на данни в продажбите.
Ще разгледаме графики по индустрии за възвръщаемостта на инвестициите при реализиране на стратегия за продажби, както и няколко конкретни примера.
За лекторите
Иван Бондоков, Георги Стоянов
Иван е съосновател на Limacon. Има над 10-годишен опит в клиентските взаимоотношения. Професионалист в сферата на B2B продажбите с фокус върху намиране на клиенти, преговори и затваряне на сделки. Иван е и в основата на това HubSpot – една от най-мощните платформи за управление на процеси по маркетинг и продажби, да бъде разпозната в България. За последните няколко години Иван успешно е изпълнил над 45 проекта за внедряване и оптимизация на продажбени стратегии и е помогнал на компаниите да увеличат продажбите си с до 40%.
Георги е B2B Sales Manager в Limacon и сертифициран HubSpot експерт по B2B продажби. В ежедневната си работа той се занимава с изграждането, изпълнението и оптимизацията на на търговски стратегии за български и чуждестранни клиенти. Георги провежда консултации и обучения на екипи по следните теми:
• Съвременни подходи, методи и тактики за продажби.
• Дигитализация и автоматизация на продажбени процеси.
• Изграждане на ефективна стратегия за продажби.
• Дигитални инструменти за ефективни продажби в България и чужбина.
• Синхрон на маркетинг и продажбени цели.
Георги е B2B Sales Manager в Limacon и сертифициран HubSpot експерт по B2B продажби. В ежедневната си работа той се занимава с изграждането, изпълнението и оптимизацията на на търговски стратегии за български и чуждестранни клиенти. Георги провежда консултации и обучения на екипи по следните теми:
• Съвременни подходи, методи и тактики за продажби.
• Дигитализация и автоматизация на продажбени процеси.
• Изграждане на ефективна стратегия за продажби.
• Дигитални инструменти за ефективни продажби в България и чужбина.
• Синхрон на маркетинг и продажбени цели.
Ресурси