Netpeak Talks: 12.5 начина да загубиш пари в Google Ads
Изминало събитие
Дата:
27 май 2020
Час:
19:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледайте безплатно семинар на тема "Netpeak Talks: 12.5 начина да загубиш пари в Google Ads", който ще се излъчи нa
27 май 2020 г. (сряда) от 19:00 часа с лектори Женя Янкова и Наталия Стоянова.
За семинара
Ако и вие сте от хората, които мислят, че нещата винаги могат да се случат по-добре. Ако и вие намирате прахосването за непростим грях. За вас сме извадили тези дванадесет и половина грешки (защото цепим стотинката), които биха ви спестили немалко пари.
По време на семинара ще разгледаме как Google Ads може да допринесе пряко за постигане на желаните бизнес резултати или да ви разори.
Точките, които ще засегнем:
- Къде бизнесите най-често “пропиляват” парите си в платформата на Google;
- Колко може да коства неправилното използване на Google Ads;
- Как можем да спасим бизнес, чрез правилното използване на онлайн рекламата;
- Какви метрики да следим, за да контролираме по-добре нашия разход в Google Ads;
Вероятно някой ще открие пропуснатите ползи и в собствения си акаунт или пък ще намери някоя нова идея за тестване. 12.5 начина да загубиш пари в Google Ads е семинар, в който ще видим кои са най-често срещаните (и най-скъпо струващите) грешки, допускани при управление на рекламни кампании в платформата.
По време на семинара ще разгледаме как Google Ads може да допринесе пряко за постигане на желаните бизнес резултати или да ви разори.
Точките, които ще засегнем:
- Къде бизнесите най-често “пропиляват” парите си в платформата на Google;
- Колко може да коства неправилното използване на Google Ads;
- Как можем да спасим бизнес, чрез правилното използване на онлайн рекламата;
- Какви метрики да следим, за да контролираме по-добре нашия разход в Google Ads;
Вероятно някой ще открие пропуснатите ползи и в собствения си акаунт или пък ще намери някоя нова идея за тестване. 12.5 начина да загубиш пари в Google Ads е семинар, в който ще видим кои са най-често срещаните (и най-скъпо струващите) грешки, допускани при управление на рекламни кампании в платформата.
За лекторите
Женя Янкова и Наталия Стоянова
Женя е специалист по дигитален маркетинг със страст към иновациите и прогреса. “Цели, стратегия и резултати” е мотото ѝ в живота. Проповядва Автоматизация. Изповядва Дигитализация. Работи в сферата на онлайн маркетинга над 5 години. В последните две е част от рекламния отбор на Netpeak, където ръководи различни онлайн бизнеси и тяхното интернет представяне.
Наталия се запознава с основи на рекламата и в цялост с маркетинговите комуникации в Софийски Университет, където изучава Public Relations. Започва своята кариера в областта на дигиталния маркетинг в софтуерна компания, а от 2018 г. насам е PPC Specialist в Netpeak Bulgaria. Изготвя и управлява performance-ориентирани дигитални стратегии предимно за E-commerce проекти в различни области - мода, обзавеждане, техника и др. През 2019 г. е сред финалистите на Google Premier Partner Awards в категория Search Excellence, а през 2020 г. е сертифициран Smart Bidding trainer от Google.
Наталия се запознава с основи на рекламата и в цялост с маркетинговите комуникации в Софийски Университет, където изучава Public Relations. Започва своята кариера в областта на дигиталния маркетинг в софтуерна компания, а от 2018 г. насам е PPC Specialist в Netpeak Bulgaria. Изготвя и управлява performance-ориентирани дигитални стратегии предимно за E-commerce проекти в различни области - мода, обзавеждане, техника и др. През 2019 г. е сред финалистите на Google Premier Partner Awards в категория Search Excellence, а през 2020 г. е сертифициран Smart Bidding trainer от Google.