Advocacy Marketing - как да привлечем посланици на бранда?
Изминало събитие
Дата:
30 април 2020
Час:
19:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледайте безплатно семинар на тема "Advocacy Marketing - как да привлечем посланици на бранда?", който ще се излъчи нa 30 април 2020 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Етиен Янев.
За семинара
Над 80% от онлайн потребителите правят свое проучване в мрежата преди да закупят продукт или услуга. Застъпническият маркетинг (advocacy marketing) е този тип маркетинг, който помага на вашите клиенти и служители да говорят за бранда ви, да бъдат пътеводители в информационното поле. Такъв подход е от изключително значение, знаейки, че 66% от потребителите вярват на прочетени мнения в интернет. Вашите посланици на бранда ще се активизират и във време на криза. Нещо повече – те ще говорят като експерти, защото сте ги поставили в центъра на своята бранд екосистема и ежедневно им помагате да получават нова информация. Застъпническият маркетинг помага на клиентите ви да бъдат щастливи и след това да капитализира това щастие, за да постигнете вашите бизнес цели. Такъв тип техника е по-автентична от традиционния маркетинг, защото е подсилена от реални човешки връзки.
По време на семинара ще научите:
- Каква е ролята на застъпническия маркетинг във вашия бизнес?
- Как да изградите мрежа от посланици на бранда, които да говорят за вас?
- Как да помогнете на посланиците на бранда да говорят като експерти?
- Какви платформи за автоматизация на съдържанието съществуват на пазара?
- Как да удвоите ангажираността в социалните мрежи?
- Реални примери от IT сектора и успехи чрез застъпнически маркетинг.
- Управление на кризисна комуникация чрез застъпнически маркетинг.
По време на семинара ще научите:
- Каква е ролята на застъпническия маркетинг във вашия бизнес?
- Как да изградите мрежа от посланици на бранда, които да говорят за вас?
- Как да помогнете на посланиците на бранда да говорят като експерти?
- Какви платформи за автоматизация на съдържанието съществуват на пазара?
- Как да удвоите ангажираността в социалните мрежи?
- Реални примери от IT сектора и успехи чрез застъпнически маркетинг.
- Управление на кризисна комуникация чрез застъпнически маркетинг.
За лекторите
Етиен Янев
Етиен ръководи стратегията за застъпнически маркетинг в световна технологична компания. Неговите усилия са довели до спестяването на близо половин милион евро от платени кампании. Избран в глобалната талантска програма, където работи по проекти за игровизация и управление на потребителската пътека. Завършил е магистър по дигитален маркетинг и социални медии към Sheffield University, получава допълнителна специализация в Cambridge University, HEC Paris и Franklin Covey. Обучавал е екипи по дигитални продажби в САЩ, Англия, Германия и Франция. Преподава дигитален маркетинг на студенти в Руската Президентска Академия в Москва. Над 2500 души са преминали неговото онлайн обучение по личен брандинг. В свободното си време се изявява в телевизионния ефир като футболен анализатор на водещите европейски първенства.