Advocacy Marketing - как да привлечем посланици на бранда? - SoftUni Digital
Loading...

Advocacy Marketing - как да привлечем посланици на бранда?

Изминало събитие
Дата:
30 април 2020
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно семинар на тема "Advocacy Marketing - как да привлечем посланици на бранда?", който ще се излъчи нa 30 април 2020 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Етиен Янев.
За семинара
Над 80% от онлайн потребителите правят свое проучване в мрежата преди да закупят продукт или услуга. Застъпническият маркетинг (advocacy marketing) е този тип маркетинг, който помага на вашите клиенти и служители да говорят за бранда ви, да бъдат пътеводители в информационното поле. Такъв подход е от изключително значение, знаейки, че 66% от потребителите вярват на прочетени мнения в интернет. Вашите посланици на бранда ще се активизират и във време на криза. Нещо повече – те ще говорят като експерти, защото сте ги поставили в центъра на своята бранд екосистема и ежедневно им помагате да получават нова информация. Застъпническият маркетинг помага на клиентите ви да бъдат щастливи и след това да капитализира това щастие, за да постигнете вашите бизнес цели. Такъв тип техника е по-автентична от традиционния маркетинг, защото е подсилена от реални човешки връзки.
По време на семинара ще научите:
- Каква е ролята на застъпническия маркетинг във вашия бизнес?
- Как да изградите мрежа от посланици на бранда, които да говорят за вас?
- Как да помогнете на посланиците на бранда да говорят като експерти?
- Какви платформи за автоматизация на съдържанието съществуват на пазара?
- Как да удвоите ангажираността в социалните мрежи?
- Реални примери от IT сектора и успехи чрез застъпнически маркетинг.
- Управление на кризисна комуникация чрез застъпнически маркетинг.
За лекторите
Етиен Янев
Етиен ръководи стратегията за застъпнически маркетинг в световна технологична компания. Неговите усилия са довели до спестяването на близо половин милион евро от платени кампании. Избран в глобалната талантска програма, където работи по проекти за игровизация и управление на потребителската пътека. Завършил е магистър по дигитален маркетинг и социални медии към Sheffield University, получава допълнителна специализация в Cambridge University, HEC Paris и Franklin Covey. Обучавал е екипи по дигитални продажби в САЩ, Англия, Германия и Франция. Преподава дигитален маркетинг на студенти в Руската Президентска Академия в Москва. Над 2500 души са преминали неговото онлайн обучение по личен брандинг. В свободното си време се изявява в телевизионния ефир като футболен анализатор на водещите европейски първенства. 
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.