Съвременни брандови и маркетинг стратегии - SoftUni Digital
Loading...

Съвременни брандови и маркетинг стратегии

Изминало събитие
Дата:
19 март 2020
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Заповядайте на безплатен семинар на тема "Съвременни брандови и маркетинг стратегии", който ще се проведе нa 19 март 2020 г. (четвъртък) от 19:00 часа в зала Knowledge на СофтУни (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1). Лектор е Катя Тодорова.
За семинара
По време на семинара ще се обсъдят следните теми:
- Какво включва успешната и ефективна съвременна маркетинг и бранд стратегия за бизнеса?
- Може ли да включва само дигитални маркетинг канали?
- Какво е нужно да знае и може съвременния маркетинг специалист?
- Конкретни примери за ефективни бизнес резултати, в следствие на успешна съвременна бранд и маркетинг стратегия.
За лекторите
Катя Тодорова
Катя основава бутиковата дигитална бранд агенция MЕmotion през 2013 г. През 2015 г. MEmotion става част от CLIENTRIC Group. - консорциум от компании в сферата на иновативните софтуерни и интерактивни маркетинг решения, в който Катя е управляващ партньор. Към днешна дата Катя и екипа ѝ стоят зад повече от 200 успешни бранд стратегии и решени маркетинг казуса за бизнесите. Освен бутиковата дигиталната маркетинг агенция, Катя развива активно от групата още компанията CLIENTRIC HoReCa - лидер на българския пазар за marketing & sales решения в туризма и CLIENTRIC Academy - академия за иновации в туризма.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.