Съвременни брандови и маркетинг стратегии
Изминало събитие
Дата:
19 март 2020
Час:
19:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Заповядайте на безплатен семинар на тема "Съвременни брандови и маркетинг стратегии", който ще се проведе нa 19 март 2020 г. (четвъртък) от 19:00 часа в зала Knowledge на СофтУни (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1). Лектор е Катя Тодорова.
За семинара
По време на семинара ще се обсъдят следните теми:
- Какво включва успешната и ефективна съвременна маркетинг и бранд стратегия за бизнеса?
- Може ли да включва само дигитални маркетинг канали?
- Какво е нужно да знае и може съвременния маркетинг специалист?
- Конкретни примери за ефективни бизнес резултати, в следствие на успешна съвременна бранд и маркетинг стратегия.
- Какво включва успешната и ефективна съвременна маркетинг и бранд стратегия за бизнеса?
- Може ли да включва само дигитални маркетинг канали?
- Какво е нужно да знае и може съвременния маркетинг специалист?
- Конкретни примери за ефективни бизнес резултати, в следствие на успешна съвременна бранд и маркетинг стратегия.
За лекторите
Катя Тодорова
Катя основава бутиковата дигитална бранд агенция MЕmotion през 2013 г. През 2015 г. MEmotion става част от CLIENTRIC Group. - консорциум от компании в сферата на иновативните софтуерни и интерактивни маркетинг решения, в който Катя е управляващ партньор. Към днешна дата Катя и екипа ѝ стоят зад повече от 200 успешни бранд стратегии и решени маркетинг казуса за бизнесите. Освен бутиковата дигиталната маркетинг агенция, Катя развива активно от групата още компанията CLIENTRIC HoReCa - лидер на българския пазар за marketing & sales решения в туризма и CLIENTRIC Academy - академия за иновации в туризма.