Employer Branding чрез дигитален маркетинг - SoftUni Digital
Loading...
Семинар

Employer Branding чрез дигитален маркетинг

21.02.20 19:00 - 22:00 Учебна зала Inspiration гр. София, ул. Тинтява 15-17, етаж 2 Георги Малчев, Теодора Генова и Мария Желязова
Заповядайте на безплатен семинар на тема "Employer Branding чрез дигитален маркетинг", който ще се проведе нa 21 февруари 2020 г. (петък) от 19:00 часа в зала Inspiration на СофтУни (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 2). Лектор е Георги Малчев, Теодора Генова и Мария Желязова.

За Семинара

30, 300, 3000.... Независимо какъв е броят на служителите в една компания, тя има своята идентичност, мисия, визия, ценности. И именно чрез тях работодателите искат да привлекат правилните кандидати на правилните позиции с правилното отношение и разбиране към своята организация и средата, която са създали или искат да създадат. Но как тази идентичност се изгражда, какъв е начинът тя да достигне до съответните аудитории и защо това е необходимо? Защо кандидадът да пожелае да избере своето кариерно развитие именно в тази компания? Това са само част от въпросите, с чиито отговори се заемат Employer Branding експертите, за да направят успешна стратегията за работодателската марка.
По време на семинара ще бъде разгледана рамката на Employer Branding и реализирането ѝ в дигитална среда като част от стратегията. Ще бъде разгледана и потребителската пътека на таргет аудиториите, както и измерителите за успех (KPIs). Ще бъдат представени и конкретни примери. На семинара ще присъства и гост лектор от клиент на Xplora.bg, който ще сподели повече за изграждането на работодателската марка със средствата на дигиталния маркетинг.

За Лектора

Георги Малчев, Теодора Генова и Мария Желязова

Георги е един от основните лектори в програмите на Softuni Digital, като води курса Marketing Fundamentals, сега Marketing Basics, както и Дигитални кампании от А до Я. Водил е множество проекти по позициониране на компании като предпочитан работодател и партньор. Има значителен опит при обвързване на Employer Value Proposition с реална дигитална комуникация - като стратегия, content pillars, планиране, реализация и надграждане. Георги притежава над 20 години бизнес и маркетинг опит. Член e на УС на IAB Bulgaria от 2015 г. Често е член на журита за награди за дигитален маркетинг и лектор на събития за маркетинг и реклама.
 
Теодора е основен двигател за дейностите по Employer Branding на Xplora. Теодора има опит в PR сферата, след което става част от social media екипа на Xplora. Отскоро е team lead на Content and Creative екипа на агенцията, където ръководи създаването и имплементирането на content marketing стратегии, както и поддръжка на профили на клиенти в дигиталната среда. 

Мария има дългогодишен опит в разработването на комуникационни (в това число и Еmployer Branding) стратегии за международни компании, както за външните, така и за вътрешните аудитории. От 2016 г. ръководи корпоративните комуникации в Центъра за споделени услуги на Групата Coca-Cola HBC, който подпомага бизнеса на компанията в 28 държави и в който своята кариера развиват над 600 професионалисти. От 2018-а е лектор в курса „Мениджмънт на Репутацията“ към LSPR, a преди това натрупва професионалния си опит в различни медии, както и като част от Маркетинг и ПР екипа на Societe Generale Expressbank. Тя е и един от основателите на сдружение „Един Процент Промяна“ – дружество с нестопанска цел, чиято мисия е да бъде двигател на положителната промяна.
Георги Малчев, Теодора Генова и Мария Желязова photo Георги Малчев, Теодора Генова и Мария Желязова photo Георги Малчев, Теодора Генова и Мария Желязова photo