Copywriting for dummies - SoftUni Digital
Loading...

Copywriting for dummies

Изминало събитие
Дата:
16 май 2018
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Заповядайте на безплатен семинар на тема "Copywriting for dummies", който ще се проведе нa 16 май 2018 г. (сряда) от 19:00 часа в зала Deep Web на СофтУни (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1). Лектор е Александър Славов.
За семинара

Колко му е да си копирайтър? Колко му е да мислиш смешки и историйки? Колко му е да ги представяш пред клиенти? Колко му е да продават? Колко му е да печелят награди тук-таме?
На лекцията ще разберете колко му е. Ето програмата накратко:  

  • From zero to hero или от стажант до творчески директор
  • Откъде идват идеите и как се оформят в успешни кампании?
  • Раждането на фестивална идея
  • Първи стъпки в дигиталния маркетинг
  • Кои са помощниците на копирайтъра?  
За лекторите
Александър Славов

Александър Славов е експерт в комуникационна агенция All Channels Communication. Той има бекграунд на PR и на главен редактор в няколко автомобилни сайта, но светът на рекламата и маркетинга е това, което го завладява. Заедно с All Channels той печели серия награди, а идеите си е разказвал пред клиенти като Крадецът на ябълки, Райфайзенбанк, Philips, Jameson, Kaufland и др. 

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.