21 успешни практики за фирмен маркетинг в дигиталната ера - SoftUni Digital
Loading...

21 успешни практики за фирмен маркетинг в дигиталната ера

Изминало събитие
Дата:
07 октомври 2016
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Заповядайте на безплатен семинар на тема "21 успешни практики за фирмен маркетинг в дигиталната ера", който ще се проведе нa 7 октомври 2016 г. (петък) от 19:00 часа в зала Code Ground Lab на Софтуерния университет (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 0). Лектор е Мартин Попов.
За семинара
"В семинара "21 успешни практики за фирмен маркетинг в дигиталната ера" бих искал да споделя своя опит в маркетинга на дигитална агенция Interactive Share. Вече над 10 години маркетирам себе си и компанията си и искам да споделя практики, които са помогнали за позитивно изграждане имиджа на агенцията и успешно и позициониране като лидер в дигиталния маркетинг в България. Ще споделя всички инициативи, които сме реализирали и продължаваме да използваме за маркетинг на агенцията. Живеейки в дигиталната ера, вярвам че маркетинг стратегията на всяка компания трябва да бъде навсякъде, така наречения omni channel, a не само в дигиталната или реалната среда. Всички ние сме постоянно в реалния и виртуалния свят, ето защо успешният маркетинг на компаниите трябва да бъде постоянен микс от офлайн и онлайн активности. Тъй като фирменият маркетинг се управлява от хора, ще споделя и как самите ние можем да развиваме успешен маркетинг на самите нас, на имената ни. Вярвам, че всеки един от нас, е сам по себе си е бранд, ето защо е важно самите ние да се маркетираме като експерти и лидери в нашата област. Миксът от личен и фирмен маркетинг са най-силните ни инструменти, които развиват името, позицията и реномето ни на пазара. Всичко, което ще споделя, е личен опит натрупан през годините, много грешки и проби. Вярвам, че семинарът ще бъде много полезен, ценен и мотивиращ за всеки присъстващ. Семинарът е подходящ за управители и собственици на фирми и агенции, на тепърва започващи предприемачи и на хора, които работят в ръководни маркетинг и ПР позиции."
Мартин Попов
За лекторите
Мартин Попов
Мартин Попов е един от лидерите на дигиталният маркетинг в България. Вече над 10 години той развива дигиталната реклама у нас, като през последните 7 години управлява една от водещите дигитални агенции Interactive Share. Опитът му преминава през всички направления на дигиталният маркетинг от изграждане на цялостни дигитални маркетинг стратегии до успешното реализиране на десетки интернет рекламни кампании. Мартин винаги търси най-добрите и ефективни решения за всеки бизнес и силно вярва, че той и екипът му са мостът между реалния и дигиталния свят. Има редица публикации в печатни и онлайн медии, телевизии, но това с което на най-много се гордее е стажантска програма на агенцията, която е дала силен първоначален старт на над 100 млади човека, както и ежегодно огранизарана съвместно с НБУ - Онлайн академия, в която са взели участие над 500 студента. Мартин е визионер и амбициозен предприемач, който силно вярва че всеки човек може да промени живота си и да постигне мечтите си чрез ясна визия, план, действие и отдаденост.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.