За курса
Основната цел на курса е да развие знанията и уменията, като предостави съвременни концепции и техники за работа с GA4 и GTM. За успешно преминаване на курса се изискват базови познания за типичните бизнес цели и KPI.
По време на обучението ще се разгледа как работи събирането на данни на концептуално ниво в GA4 и ще се засегнат основните концепции при работа с GTM. Курсистите ще научат как да използват тези инструменти ефективно, за да оптимизират маркетинговите си усилия и да постигнат по-добри резултати.
Умения, които ще придобиеш
-
Работа с Google Tag Manager
-
Анализиране на рекламни и маркетинг кампании
-
Четене, разбиране и създаване на техническо задание
-
Работа с външни инструменти и Google Analytics API
-
Персонализиране на отчети в Google Analytics
-
Визуализиране на данни в Google Looker Studio
Теми
- 1. Ресурси
- 2. Събиране на данни в GA4
- 3. Настройване на GA4 профил за конкретни бизнес нужди
- 4. Информативни отчети с Looker Studio
- 5. Ключови концепции в GA4 - модели за приписване, аудитории и специални отчети
- 6. Задълбочен анализ на eCommerce сайт
- 7. Задълбочен анализ на Google Ads кампании
- 8. Задълбочен анализ на кампании в други платформи
- 9. Автоматизация на отчетите
- 10. Google Tag Manager
- 11. Подготовка за изпит
- 12. Редовен изпит
- 13. Поправителен изпит