"Най-голямото предимство е новият ми начин на мислене" - Йоанна Йорданова
Представяме ви Йоанна Йорданова – тя завършва успешно първото издание на цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital и днес ще ни разкаже повече за ролята на програмата за нейното кариерно развитие и още други любопитни факти. Вижте интервюто, което проведохме с нея:
Разкажи ни малко повече за себе си. Какво те привлече в дигиталния маркетинг?
Името ми е Йоанна и съм на 26 години. Записах се в първото издание на програмата по дигитален маркетинг от интерес и любопитство. Дигиталният маркетинг има много предимства – оптимизирано управление на разходите за реклама, потребителите намират нашия бизнес, посредством правилно рекламиране, анализиране, измерване на резултатите и др. Недостатъци може би няма, освен ако не се оптимизират ключовите думи за нашия бизнес, не се определи правилно таргет персоната, не се следи конкуренцията и др.
Как започна история ти със SoftUni Digital? Какво те накара да потърсиш широкообхватна програма по дигитален маркетинг?
Всичко започна преди около 4 години, когато кандидатствах за работа в чуждестранна компания. Участвах в обучение по Google Ads & Analytics, свързано с позицията, но не успях получа желаното място. Това е моят първи досег до онлайн рекламирането и моят мотив да се интересувам повече от сферата. Изгледах всички безплатни куросове на Google, но не ми беше достатъчно. Имах нужда от още информация. Така открих Първата цялостна програма по дигитален маркетинг на SoftUni.Интригуващото в програмата са широкият обхват теми, събрани в няколко различни модула, цената на програмата, и не на последно място - практическите умения. А още по-интригуващо са лекторите, които говорят директно “от кухнята”.
Какви са най-големите предимства на програмата според теб? Кои са най-ценните неща, които програмата ти даде?
Най-голямото предимство е новият начин на мислене, който имам след програмата. Допълнителните източници на информация, релевантни и актуални примери от бизнеса и упражненията са ценните неща, които програмата ми даде.
Какво се промени за теб след приключване на програмата?
Придобих нови знания и умения. Сдобих се с различно виждане като рекламодател и като потребител. Започнах да осъзнавам какво искат потребителите и как рекламодателите да достигнат до нуждите им. Това, което определено мога да правя по-добре, е определяне на тергет персоната и настройването на Facebook Business Manager. Знанията и уменията по Email marketing ми бяха изключително полезни за фирмата, в която работех тогава. Създаването на Email кампания беше нещото, с което допринесох за равитието на бизнеса.
Какъв съвет би дала на бъдещите курсисти?
Това е уникална цялостна програма по дигитален маркетинг в България. Само за около година ще научите всичко за онлайн рекламата. Лекторите са прекрасни, с чувство за хумор и доста практически опит. Гледайте отново и отново онлайн лекциите – винаги като имате възмоност. Слушайте внимателно, бъдете концентрирани и се насладете на дигиталния свят, в който ще се потопите.
Пробвайте, заслужава си!
---
Кандидатствайте за 6-тия сезон на първата в България цялостна програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital, превърнете се в дигитален маркетинг експерт или развийте собствен бизнес. Побързайте и се включете още сега, стартираме през септември, а присъствените места са ограничени до 200.