Да откриеш професионалното си призвание едва на 20 - Стефания Иванова - SoftUni Digital
Loading...

Да откриеш професионалното си призвание едва на 20 - Стефания Иванова

avatar Катерина Костадинова 4 минути
Да откриеш професионалното си призвание едва на 20 - Стефания Иванова

Стефания Иванова е един от успешно завършилите курсисти на SoftUni Digital. Едва на 20 години, тя преминава през много разнообразни професионални сфери, докато накрая открива призванието си в дигиталния маркетинг. Днес Стефания ще сподели с нас за пътя, който извървява, за да стигне до мечтаното кариерно развитие и ще сподели каква роля изиграва СофтУни в този процес. Вижте интервюто, което проведохме с нея:

Здравей! Разкажи ни малко повече за себе си :)

Здравейте! Казвам се Стефания Иванова и за крехките си 20 години съм минала през доста работни места, въпреки липсата на висше образование към момента. За последните 5 години успях да бъда сервитьорка, барманка, аниматор, хостеса, промоутър, офис мениджър, помощник-възпитател в детска градина, продавач-консултант и специалист продажби по телефона. Нищо от това не успя да ме завладее и да ми помогне с избора ми на специалност след като завърших гимназия. Реших да запиша Бизнес и предприемачество в Нов български университет, но два месеца по-късно осъзнах, че и това не е моят път.

Как започна историята ти със СофтУни и как научи за нас?

Винаги съм вярвала, че ключът към успеха е проактивността и амбицията у един човек, затова започнах да търся курсове. Идеята да посветя няколко месеца или дори година в интензивно изучаване на нещо ми звучеше в пъти по-добре от 4 години изучаване на различни недотам свързани помежду си неща. Така попаднах на СофтУни и цялостната програма по дигитален маркетинг. До началото на лекциите имаше доста време, което запълних с четене на различни статии по темата, правейки нетърпението за идването на първия курс още по-голямо.

Какви са впечатленията ти от цялостната програма на SoftUni Digital?

С началото на Marketing Basics, тотално се влюбих в идеята за намиране на начин да представиш продукт или услуга, така че определен тип потребител да избере точно това. За напълно начинаещ в сферата като мен, цялостната програма беше изключително добър старт, който ми даде възможност да опозная различните начини за достигане до аудиторията, а и да разбера кой от тях е най-близо до мен.

Какво се промени за теб, след като започна обучението си при нас?

Въпреки, че се обучавам в онлайн форма, това не ми попречи да се запозная с голяма част от колегите ми. Всички, които активно участват във Facebook групата на програмата, както и общия чат, който не веднъж ми е помагал за решаването на определен казус, са страхотни ентусиасти и заедно успяхме да поддържаме огъня и забавата през всеки един курс. Те бяха единият голям плюс за мен, който дойде в следствие на обучението ми в СофтУни.


Нещото, което най-вероятно вълнува всеки, който иска да започне програмата, е дали и лесно ли се намира работа след това. Заредена с ентусиазъм и оптимизъм, реших, че още след Marketing Basics мога да си намеря стаж. Написах мотивационно писмо и го разпратих на всички места, предлагащи такива позиции. Две места се отзоваха и ме извикаха, за да направя определени тестове и задачи, за да видят дали съм подходяща да продължа напред. Тогава беше моментът, в който разбрах, че ще трябва да затвърдя и повиша нивото на предлагани знания.


В последствие и с доразвиване на вече натрупаната база от знания, успешно открих своето място, където след двумесечен стаж вече съм на junior позиция, която ме научи на изключително много практически техники за работа в дигиталната среда.


За месеците, в които бях част от цялостната програма на СофтУни, не се почувствах оставена нито веднъж. Целият екип беше отзивчив и приветлив към всички нас. Естествено, обърквания и промени се случват винаги, но те успяваха да ни дадат навременна информация и отговори. Поздравления и огромни благодарности за отделеното време!

А защо избра именно дигиталния маркетинг за своето професионално развитие?

Дълго време се чудех какво ме влече най-много, за да мога да обърна повече внимание на него и съответно да го изследвам. В гимназията имах много и различни идеи за това какво до уча - от политология до моден дизайн. След неуспешния ми опит с университета, реших да мисля по опростен начин и да търся нещо, което вече правя постоянно. Като всяка тийнейджърка това нещо се оказа скролването из социалните мрежи. Разбрах че Instagram е неотменна част от ежедневието ми, следвам повечето инфлуенсъри още от преди да станат такива, а първият ми досег с платформата беше още през далечната 2013 година. SoftUni Digital пък ми помогна да разбера, че Social Media Marketing-а е нещото, което ме привлича най-много.

Какъв съвет би отправила към всички бъдещи курсисти на СофтУни?

Като съвет на бъдещите участници в програмата бих дала да вземат от лекциите и уникалните лектори това, което ще им свърши най-много работа и им доставя най-голямо удоволствие. Всички знания са поднесени по разбираем начин и ако гледането на лекция от определен курс не върви гладко и приятно за теб, но друг курс си изгледал на един дъх - върни се там, чети по темата, задълбай! Намери твоето парченце digital в голямото море на маркетинга!


Кандидатствайте за 6-тия сезон на първата в България цялостна програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital, превърнете се в  дигитален маркетинг експерт или развийте собствен бизнес. Побързайте и се включете още сега, стартираме през септември, а присъствените места са ограничени до 200.

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.