Не е важно просто да си харесван в социалните медии, а да можеш да се адаптираш към пазара - успешната история на Величка Тодорова
Вече ти разказахме креативната история на Вили, но обучението ѝ далеч не приключва там. Тя е и един от успешно преминалите през цялостната програма на SoftUni Digital курсисти и за втори път се съгласи да сподели впечатленията и съветите си специално за теб:
Здравей! Разкажи ни малко за себе си и влечението ти към дигиталния маркетинг.
Здравейте, казвам се Вили и в момента се развивам като сватбен консултант. Както при всеки друг бизнес, така и аз исках да открия начин да достигна до повече хора и да ги запозная с работата си. В днешно време дигиталният маркетинг е най-лесният начин това да се случи, защото всички сме онлайн, дали по работа, комуникация с приятели, или дори просто да губим време, всички сме пред телефона или компютъра си.
Защо избра SoftUni Digital?
Хареса ми, че преподавателите са практици, хора които от години се развиват в индустрията, като някои от тях дори са положили основите ѝ в България. Беше ясно, че тези хора имат много неща, които да споделят, и аз исках да получа тези знания от тях. Минах през цялостната програма, както и записах част от самостоятелните курсове. Атмосферата меко казано беше динамична, правилата в маркетинга се менят често и винаги има нещо ново, което да се коментира с колегите.
В каква форма се обучаваше и защо я предпочете?
Предпочетох онлайн формата на обучение. Причината е, че работя и живея Пловдив и беше физически невъзможно да присъствам на лекциите.Каква беше най-голямата трудност за теб по време на обучението?
Отне ми малко време да се абстрахирам от идеята, че маркетингът е просто реклама. Открих, че има много различни страни, като започнем от създаването на стратегия за спечелване на нови клиенти и стигнем до задържане на вниманието на тези клиенти.
Какви умения, освен по дигитален маркетинг, успя да придобиеш в SoftUni Digital?
Станах доста по-добра в проучването на пазара и различните тенденции, които вълнуват хората в момента, като по този начин успявам да бъда една крачка пред част от конкуренцията.
С какво ти помогна обучението в кариерното ти развитие?
Научих се да определям различните групи от хора, които целя да привлека като клиенти, и да създавам съдържание за тях. Това е важно, защото за да вървят нещата в правилната посока, не е важно просто да си харесван в социалните медии, а да можеш да се адаптираш към пазара.
Как се виждаш след 5 години в професионален план?
Надявам се от консултант да премина към създаването на цялостна агенция, която да се грижи не само за сватби, а и за всички по-специални събития, които съпътстват живота ни.
Какво ще посъветваш бъдещите курсисти на SoftUni Digital?
Отделете си достатъчно време да проучите платформата, в която ще работите по проектите си. Ще ви отнеме не повече от 30-40 минути на ден, за да проучите идеите си и да си изградите стратегия. Също така не се притеснявайте да говорите с колегите си. Всички карате курса заедно и винаги има кой да ви помогне.
---
Ако и ти искаш да се впуснеш в сферата на дигиталния маркетинг, не се колебай да се включиш в цялостната програма на SoftUni Digital. Превърни се в експерт, развий бизнеса си или просто обогати знанията си в дигиталния свят, в който живеем. Кандидатствай сега!