“SoftUni дърпа нагоре цяла екосистема с перспективни дигитални професии в България“ - среща с Виктор Бистрев - SoftUni Digital
Loading...

“SoftUni дърпа нагоре цяла екосистема с перспективни дигитални професии в България“ - среща с Виктор Бистрев

avatar Пламен Тотев 2 минути
“SoftUni дърпа нагоре цяла екосистема с перспективни дигитални професии в България“ - среща с Виктор Бистрев

Виктор избира SoftUni Digital, за да усъвършенства дигиталните си умения, а курсовете му помагат да открие ново хоби. Ако и ти искаш да откриеш нови хоризонти и да развиеш практически умения, които да ти помогнат да се реализираш като дигитален маркетолог, кандидатствай в цялостната програма по дигитален маркетинг.

Ето какво сподели Виктор за опита си в SoftUni Digital:

Здравей, представи ни се с няколко думи!

Виктор Бистрев, магистър ФЖМК" Преса и медии", копирайтър, подкастър (водещ), блогър, медиапланьор на дигитална реклама и по-точно PPC специалист.

С какво се занимаваше преди обучението си в SoftUni Digital?

Преди SoftUni Digital се занимавах предимно с копирайтинг за Facebook, както и с Facebook реклама на по-базово ниво. Понастоящем се занимавам с Facebook реклама за електронни магазини – каталози, collection и с Google Dynamic ads.

Как научи за SoftUni Digital и защо избра точно нашите обучения?

Организацията SoftUni отдавна се е доказала, като е подготвила стотици хиляди специалисти, които смея да кажа дърпат нагоре цяла екосистема с перспективни дигитални професии в България. Научих за SoftUni Digital от много колеги от digital сферата, с част, от които после сме станали и приятели покрай съвместна работа по проекти.

Кои обучения завърши при нас и кой е най-ценният урок за теб?

Тъй като вече имах базови познания в областта на Content Marketing и Facebook маркетинг, преминах през Google Ads с Богдан Богомилов, LinkedIn Marketing с Алекс Кръстев, SEO с Марто от Netpeak, Instagram и YouTube Marketing с Димитър Христов. Въпреки това препоръчвам на всеки начинаещ да премине през цялостната програма по дигитален маркетинг, за да се запознае по-добре и с маркетинг на съдържанието, Facebook и Analytics.

Какво смяташ за обучителния процес?

Най-значимото според мен е ученето чрез примери - от продажбите при конкретен бизнес - къде, кога, какъв тип продукт и за колко пари. И разбира се как да схващаме конкретния бизнес, за да му предложим точната рекламна стратегия, което става благодарение на един качествен преподавател.

Сподели впечатленията си за лекторския състав на SoftUni Digital.

Изключително доволен съм от професионализма на лекторите – благодарение на тях курсистите получават редица примери от бизнеса, като много често работата на световните брандове се съпоставя с тази на българските.

В каква посока пое, след като започна обучението си в SoftUni Digital?

От традиционна работа в маркетингов отдел преминах към работа в новинарски сайт, който да се развива благодарение на маркетинг чрез съдържание съответно през Facebook, YouTube и Instagram, Telegram, Linkedin, Google и Viber.

Благодарение на работата ми и необходимите за работата ми курсове Google Ads, Linkedin Marketing, Instagram и Youtube marketing, SEO се роди хобито ми: подкастът за дигитален маркетинг DGtek, които дори бе номиниран за награди за качествена журналистика.

Какво ще посъветваш бъдещите курсисти на SoftUni Digital?

Добре помислете коя социална платформа би била по-устойчива и по-перспективна, за да сте в хармония с технологиите, които ще диктуват световния рекламен пазар и ще формират професията ви в бъдеще. Предизвикайте себе си със задачата да учите нещо ново и полезно - т.е. да излизате от зоната си на комфорт.

---

Кандидатствай в SoftUni Digital и направи първата крачка към успеха в сферата на дигиталния маркетинг! Очакваме те!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.