“Курсовете, които преминах в SoftUni Digital, развиха не само моето аналитично мислене, но и моята креативност” – среща със Стефан Стоев - SoftUni Digital
Loading...

“Курсовете, които преминах в SoftUni Digital, развиха не само моето аналитично мислене, но и моята креативност” – среща със Стефан Стоев

avatar Пламен Тотев 4 минути
“Курсовете, които преминах в SoftUni Digital, развиха не само моето аналитично мислене, но и моята креативност” – среща със Стефан Стоев

Стефан решава да запише първия си курс в SoftUni Digital на връщане от САЩ към България и веднага  се убеждава, че това е правилното място, в което ще надгради уменията си. Днес той е продуктов мениджър с амбиции да покори върховете на маркетинга.

Ако и ти търсиш къде да започнеш пътя си в сферата на дигиталния маркетинг, кандидатствай в цялостната програма на SoftUni Digital.

Здравей, представи ни се с няколко думи!

Казвам се Стефан Стоев. Част съм от първия випуск на Софийски университет "Св.Климент Охридски" със специалност Комуникационен мениджмънт и наскоро придобих бакалавърската си степен. Работя от вече половин година в най-големия телеком в България - А1. Позицията, на която работя е Младши Продуктов мениджър и отговарям за придобиването на спортно съдържание за спортните канали на А1 - МАКС Спорт.

С какво се занимаваше преди обучението си в SoftUni Digital?

Започнах обучението си в SoftUni Digital по време на последната година от следването ми в университета. По време на студентските си години винаги съм се занимавал с нещо друго извън лекциите и упражненията. Работил съм и съм бил на стаж в различни компании в областта на информационните технологии, маркетинг и комуникации. През лятото на 2021г. бях на студентска бригада в САЩ и всъщност помня, че се записах за Marketing Basics на прибиране от САЩ към България :)

Как научи за SoftUni Digital и защо избра точно нашите обучения?

Научих за SoftUni Digital през 2018г., когато дойдох в София, за да започна висшето си образование. Попадах на много реклами, свързани със SoftUni Digital, а също така и други студенти говориха за образованието в SoftUni и различните програми и курсове по програмиране, маркетинг, дизайн и т.н. Това ме накара да направя собствено проучване и да разбера, че това е мястото, от което ще почерпя още допълнителни знания.

Различни неща ме спираха през годините, за да взема решение да се запиша в SoftUni Digital, но все пак се реших да го направя и през ноември 2021г. станах част от студентите на SoftUni.

Кои обучения завърши при нас и кой е най-ценният урок за теб?

В SoftUni Digital записах програмата Marketing Fundamentals и успешно завърших курсовете Content Marketing, Facebook Marketing, Email Marketing, SEO, Google Analytics и ми предстои скоро да завърша модула Google Ads, след което искам да се запиша и за един от професионалните модули.

Много ценно беше за мен, че всеки един лектор споделяше примери, с които се сблъсква в реална работна среда. Това дава представа на студентите какъв тип задължения ще имат на работното си място и също така колко всъщност е разнообразно ежедневието на хората, които се занимават с Маркетинг.

Какво смяташ за обучителния процес?

В модулите, които завърших , материалът беше много достъпно предаден и също така беше и достатъчно изчерпателен дори и за хора с базови знания, за да могат да навлязат в материята.

Сподели впечатленията си за лекторския състав на SoftUni Digital.

Останах с отлични впечатления от всички лектори, които ми преподаваха в SoftUni Digital. На мнение съм, че още от Marketing Basics всички са много добре подбрани и аз лично взех от всеки по нещо, за да го добавя към моите знания.

Всеки един лектор беше много приятелски настроен и с удоволствие отговаряше на стотиците въпроси по време на лекциите и във Фейсбук. Всички лектори даваха примери от техните кариери и от тяхното ежедневие и по този начин теорията се схващаше по-лесно. Всички лектори представиха своя лична "визитна картичка", когато се запознаваха с нас студентите и правеше впечетлание колко богат опит имат.

Също така смятам, че щом ежеседмично преподават на хиляди студенти, мога да ги определя като експерти в своята област.

В каква посока пое, след като започна обучението си в SoftUni Digital?

Започнах сегашната си работа само няколко месеца след започване на Marketing Fundamentals в SoftUni Digital. Аз работя в отдел Маркетинг на А1 и с екипа ми ежедневно разработваме различни стратегии за по-добри резултати на нашите спортни канали.

Убеден съм, че курсовете, които преминах в програмата по дигитален маркетинг, са развили моето аналитично мислене, а и моята креативност благодарение на курсовите проекти. Към момента не използвам активно в работата си всичко научено от курсовете, но съм убеден, че когато ми се наложи, ще се справя перфектно.

Също така смятам, че по някакъв начин съм мотивирал моя мениджър да запише Marketing Basics и след това Fundamentals, защото споделях на колегите си колко съм доволен от курсовете и какви знания придобивам. Планирам да навляза още по-дълбоко в Маркетинга, след като запиша и професионалните модули. Мисля, че уменията, които могат да се придобият от SoftUni Digital са приложими и за работа, и за стартиране или развиване на онлайн бизнес.

Какво ще посъветваш бъдещите курсисти на SoftUni Digital?

Съветвам бъдещите курсисти на SoftUni Digital да слушат внимателно лекторите по време на обученията, защото освен да научат практически и теоретични знания, могат силно да се мотивират от дадения личен пример и след това сами да решат как да продължат по кариерния си път.

---

Ако търсиш нови знания и възможности, не се колебай, а се потопи в динамичния свят на дигиталния маркетинг с цялостната програма на SoftUni Digital! Очакваме те!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.