“Благодаря на цялата общност на SoftUni Digital за професионалното ръководство и невероятното преживяване” – интервю с Ралица Петкова
Днес ще те срещна с Ралица – след като завършва цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital, тя успешно навлиза в сферата на маркетинга в ролята на Market Research Manager.
Направи и ти първите стъпки в маркетинга, като кандидатстваш в цялостната програма на SoftUni Digital.
Виж какво сподели Ралица за обучението си в SoftUni Digital:
Здравей, представи ни се с няколко думи!
Привет! Казвам се Ралица Петкова, завършила съм Софийски университет "Св. Климент Охридски", магистър съм по Корпоративни финанси. Работя като Market Research Manager в "LIRA"- българска компания, специализирана в 3D инженерен дизайн и машиностроене.
Как изглеждаше професионалният ти път преди SoftUni Digital?
Още от университета винаги съм намирала маркетинга за много интересна дисциплина. Занимавам се с Market Research от няколко години, компанията, в която работя залага на in-house marketing - нишов пазар и специфичен сегмент на дейност.
Как се спря на SoftUni Digital?
Три ключови думи- свобода, творчество и креативност. Стартът ми в SoftUni започна в края на турболентната 2020г. Интересът ми към маркетинга и глобалната дигитализацията направи решението ми за кариера в сферата на дигиталния маркетинг лесно. Вече имах няколко положителни отзиви от приятели за курсовете в SoftUni Digital и си казах "защо не".
Какви обучения завърши при нас и какви са впечатленията ти от тях?
От 2020г. насам съм минала през десетки обучения на SoftUni. Започнах с уводния модул по маркетинг, след това преминах във Fundamentals, и така за завърших цялостната програма по дигитален маркетинг със специалност Social Media Marketing Expert.
Паралелно с тях съм изкарала и няколко курса в SoftUni Creative и обмислям да продължа да надграждам знанията си там. Ще бъде още едно интересно приключение, този път в света на графичния дизайн.
Кой е най-важният урок, който научи по време на обучението си в SoftUni Digital?
Малките стъпки водят до големи промени! Отне известно време и на моменти беше предизвикателство, но се гордея с постигнатите резултати! Ако трябва да обобщя цялостното ми преживяване ще звучи като име на подкаст: " Adventure diaries of a working mom in the world of digital :)
Ще завърша с цитат от Филип Котлър: “Marketing takes a day to learn and a lifetime to master”
Какво мислиш за лекторите на SoftUni Digital?
Бих искала да благодаря на цялата общност на SoftUni Digital за професионалното ръководство и невероятното преживяване!
Генадий Воробьов, Мартин Желязков, Александър Иванов, Жюстин Томс, Велизар Величков, Димитър Христов, Петър Хаджиколев, Етиен Янев, Василена Вълчанова, Богдан Богомилов, Ивелина Атанасова - Генчев, Александър Братимиров и много други, благодаря Ви за мотивацията и вдъхновението!
Как се развива пътят ти, след като започна обучението си в SoftUni Digital?
Живеем във вълнуващи времена. Работим в бързо променяща се и комплексна среда, в която от малките неща зависи много. Аз съм голям привърженик на vision boards и манифестацията. Ако трябва да бъда честна, записах SoftUni Digital не толкова, за да науча нещо ново, а по-скоро да "сверя часовника си" с новостите, които са ежедневна част от тази професия. И въпреки това, научих много нови неща! Успешният маркетолог е вечно гладен за нови знания и предизвикателства. Получих и добри контакти, които в последствие ми бяха полезни.
DALL-E, TikTok, GA4, ChatGPT, Google и объркващата, красива катастрофа на Twitter... 😊 2022 г. беше луда и 2023 г. няма да е по-различна. В тази професия е изключително важно да си в час с новите тенденции и постоянно да следиш какво се случва, за да не изоставаш. В последните няколко месеца съм се спуснала в "заешката дупка" на AI.
Какво щe кажеш на бъдещите студенти в SoftUni Digital?
Всичко се променя. Променяш се и ти. Dream big. Work hard. Make it happen!
---
Ако търсиш динамична и перспективна сфера, не се колебай, а се запознай със света на дигиталния маркетинг! Кандидатствай още днес в цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital.