“СофтУни ми даде възможността да се откъсна от предишната си работа и да започна нещо ново“ – среща с Петър Пенев
Петър търси възможност да получи допълнителна квалификация и да се специализира в перспективна сфера. Открива този шанс в цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital и днес работи в дигитална агенция.
Ако и ти търсиш начин да навлезеш в сферата на дигиталния маркетинг, кандидатствай още днес в SoftUni Digital.
Здравей, представи ни се с няколко думи!
Казвам се Петър Пенев и този април отбелязвам своя 26-ти рожден ден. Завършил съм журналистика в Софийския университет, но още докато бях студент, осъзнах, че имам нужда от много по-структуриран път в образованието - с по-практическа и конкретна насока. Така избрах програмата по дигитален маркетинг в SoftUni Digital.
Докато преминавах през Fundamentals и Advanced програмата, работих като съпорт за голяма британска фирма. От лятото на 2022 г. съм акаунт в агенция CreateX, където получих шанс за изява в маркетинг средите. Гледам смело напред, мотивиран да постигам още много в професионален план.
Как изглеждаше професионалният ти път преди SoftUni Digital?
Преди и по време на SoftUni Digital работих в съпорт отдела на голяма британска фирма във финтех сектора. Работата беше много изморителна и бързо човек достигаше до пълен бърнаут, ако нямаше умението да се приспособи. Именно заради този аспект от работата в кол център исках да натрупам допълнителна клалификация, търсейки възможност да се специализирам в по-конкретна ниша. Така и попаднах на СофтУни.
Как се спря на SoftUni Digital?
За пръв път попаднах на СофтУни през 2019 г., когато се бях записал на единичен курс на един от тогавашните лектори от програмата. Попаднах на курса напълно случайно през онлайн реклама. (Иронично, понеже самия курс бе за реклами).
Едва след ковид пандемията обаче обърнах по-съществено внимание на цялостната програма и реших да се запиша. Това, което ме спря през 2019 г. бе липсата ми на визия какво да направя, за да се развивам. През 2020 г. вече знаех, че логичната стъпка бе СофтУни.
Какви обучения завърши при нас и какви са впечатленията ти от тях?
Завършил съм Fundamentals и Advanced програмата с профил Social Media Marketing. Материалът беше повече от изчерпателен, дори за някои курсове преливаше до краен предел. Доволен съм, понеже за около 1 месец човек може да получи нелоша представа за цели ниши от дигиталния маркетинг. Можеш да се учиш директно от лектор-специлист, да участваш в активна онлайн група от курсисти и най-вече да планираш своето поетапно развитие.
Кой е най-важният урок, който научи по време на обучението си в SoftUni Digital?
Най-важният урок за мен беше, че без практика, знанието може много лесно да бъде изгубено. Колкото и добър лектор да имаш, колкото и шестици да изкараш на домашните, реалната среда и казуси остават най-добрият учител по маркетинг.
Какво мислиш за лекторите на SoftUni Digital?
Лекторите бяха много интересни личности, всеки с доста индивидуален подход и излъчване. Имах възможността да се уча от основатели на агенции, фрилансъри или инхаус маркетолози, което може да бъде само от полза. Мога да споделя само позитивна обратна връзка, що се касае до учебния процес.
Как се развива пътят ти, след като започна обучението си в SoftUni Digital?
Най-големият плюс, който придобих от СофтУни, е не знанието, а възможността да се откъсна от предишната си работа и да започна нещо ново. Без да бъда част от програмата на SoftUni Digital, нямаше нито да се докосна до света на дигиталния маркетинг, нито да получа възможност да работя в тази среда.
Какво щe кажеш на бъдещите студенти в SoftUni Digital?
Бих им пожелал да имат силата и упоритостта, нужни, за да бъдеш успешен във всяко начинание. СофтУни е добро начало и ключ за много възможности, но да не подценяват и другите фактори, а именно трудолюбието, любопитството и мотивацията.
---
Кандидатствай в SoftUni Digital и започни да градиш пътя си към успеха в дигиталния маркетинг!