“Образованието е инвестиция, която винаги си заслужава“ – интервю с Мариян Колаксъзов - SoftUni Digital
Loading...

“Образованието е инвестиция, която винаги си заслужава“ – интервю с Мариян Колаксъзов

avatar Пламен Тотев 3 минути
“Образованието е инвестиция, която винаги си заслужава“ – интервю с Мариян Колаксъзов

Днешната успешна история е тази на Мариян Колаксъзов – от работа в сферата на търговията той се пренасочва към дигиталния маркетинг в търсене на свобода за развитие. С много желание и усилия той разгръща потенциала си и днес работи като PPC Specialist.

Виж какво ни сподели той за опита си в СофтУни:

Здравей, представи ни се с няколко думи!

Здравейте, казвам се Мариян Колаксъзов и работя като "Специалист Дигитална Реклама (PPC Specialist) в отдел Fintech & Digital Solutions към един от телекомите в България.

Как се спря на SoftUni Digital?

Бях изкарал вече няколко курса свързани с дигиталната реклама от различни маркетолози, но всичко, което научих от тях беше доста разпокъсано като информация и тогава попаднах на реклама за цялостен курс по дигитален маркетинг в СофтУни, който засяга множество сфери. Трябваше ми точно това, за да подредя и надградя знанията си.

Какви обучения завърши при нас и какви са впечатленията ти от тях?

Записах се за цялостната програма по дигитален маркетинг, която включва в себе си модули като: Email Marketing, SEO, Facebook Ads Fundamentals и Advanced, Google Ads Fundametals и Advanced, Google Analytics и други, които ми помогнаха да придобия много нови знания и да положа стабилна основа на кариерното си развитие.

Модулите към курса, които изкарах, ми дадоха добре структурирана и пълна информация, благодарение на която успях лесно да осмисля материала, да наградя знанията си с допълнителните източници и да използвам уменията си в реална среда.

Кой е най-важният урок, който научи по време на обучението си в SoftUni Digital?

По време на курса придобих много и различни познания, които ми помагат да виждам цялата картина, когато става въпрос за изготвяне на маркетингови стратегии и дигитално развитие на даден бранд.

Умението да виждаш целия процес в дигиталната среда помага много - ориентираш се бързо дали дигиталното присъствие на дадена компания е на необходимото ниво, или има нужда от подобряване преди да се страртират рекламните кампании, дали има нужда от намеса на друг специалист и дали работата е свършена правилно.

Но най-важното, което научих в СофтУни - винаги има какво още да научиш.

Какво мислиш за лекторите на SoftUni Digital?

Безспорно лекторите в СофтУни са водещи специалисти в своята област. Безспорно познанията им са сред най-богатите. Но това, което ме впечатли най-много е фактът, че цялата информация, която те предават, е поднесена по начин, който е лесно достъпен.

Програмата на СофтУни дава възможността от нулеви познания в дадена област да се развиеш толкова, до колкото личните ти качества и амбиция позволяват. Изцяло практически насочена, тя ти дава шансът да се реализираш в избраната сфера, и успоредно с работата да продължаваш да надграждаш уменията си.

Как се развива пътят ти, след като започна обучението си в SoftUni Digital?

Преди да започна обучението си дълго време бях в сферата на търговията. Насочих се към дигиталния маркетинг, тъй като ми се стори професия, която дава достатъчно свобода и в която мога да се развивам. Едновременно с това е професия, основаваща се на психология, към която винаги съм проявявал интерес. Когато започнах да навлизам в материята разбрах, че ако човек има визия и желание да развие себе си и да излезе от зоната си на комфорт, е необходимо да надгражда знанията си постоянно.

СофтУни ми даде толкова практически познания, че още преди да завърша курса се почувствах готов да сменя дейността, с която се занимавах. Кандидатствах и получих шанс най-големия телеком в България да ми гласува доверие и така постъпих в отдел "Fintech & Digital Solutions" като "Специалист Дигитална Реклама".

Успоредно с остатъка от курса затвърждавах познанията си чрез работа с клиенти, управление на рекламни кампании и разрешаване на различни казуси. Оказа се, че получавайки подходяща основа и попадайки в правилната среда, човек открива, че възможностите са наистина неограничени и само от личната ти амбиция зависи до къде можеш да стигнеш.

В рамките на по-малко от година започнах работа в различна сфера и продължавам да се развивам, за да постигам нови върхове.

Какво щe кажеш на бъдещите студенти в SoftUni Digital?

На бъдещите студенти бих казал, че бъдещето е "Digital". А СофтУни ни дава възможност да се развиваме в тази посока, което от своя страна ни дава много и различни умения, както в личен, така и в професионален план, свобода и готини колеги сферата.

Нека всеки, който има интерес към "Digital", да не се колебае, а да предприеме действие към собственото си развитие, защото образованието е инвестиция, която винаги си заслужава, а СофтУни предоставя всичко необходимо за изграждането на една стабилна основа за развитие.

Ако и ти искаш да инвестираш в бъдещето си и да получиш знанията и увереността да се реализираш в сферата на дигиталния маркетинг, кандидатствай още сега за цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital. Още вдъхновяващи истории можеш да откриеш в блога ни, а ако искаш да ни разкажеш своята, се свържи с нас на content@softuni.bg!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.