5 водещи формата за успешна Фейсбук реклама - SoftUni Digital
Loading...

5 водещи формата за успешна Фейсбук реклама

avatar Мария Вълчева 3 минути
5 водещи формата за успешна Фейсбук реклама

Всички имаме поне по един познат, който вече не използва Фейсбук. И въпреки това, прилагането на Фейсбук реклама остава един от водещите начини да достигаш целевата си аудитория. И нищо чудно – броящите се на пръстите на ръцете ни познати и приятели, които не ползват социалната мрежа, не могат да се сравнят с близо 3-те милиарда активни потребители.

Практическият курс Facebook Marketing Advanced – февруари 2023 ще те подготви за предизвикателствата на мрежата и как да се позиционираш успешно в нея. А по повод наближаващия старт, днес ще си говорим за тенденциите, които ще определят каква Фейсбук реклама ще правят конкурентите ти. Нека видим!

Защо да ползваш Фейсбук реклама?

Facebook се е доказала като една от най-ефективните мрежи за реклама по няколко причини:

• Позволява ти да достигнеш огромен брой потребители – например, по данни от HootSuite, чрез реклами в Stories може да се достигнат 1.25 милиарда потребители, а във Facebook Reels този брой е близо 700 милиона.

• Доказал се е като водещата социална мрежа за увеличаване на конверсиите;

• Осигурява огромно количество данни, за да осъществяваш data-driven кампании;

• Предлага разнообразни варианти за рекламни типове, криейтиви и дефиниране на аудитории.

С други думи, когато използваш Фейсбук реклама, си осигуряваш достъп до потребителите и тяхното внимание по ефективен начин, който ти дава творческа свобода. А за да се възползваш пълноценно от нея, трябва да знаеш какви тенденции ще владеят социалните мрежи, когато става дума за платена реклама.

По време на курса за напреднали ще разгледаш възможностите в дълбочина, а в следващите редове заедно ще видим някои водещи и успешни варианти.

Тенденции във Фейсбук рекламата през 2023

Социалните мрежи се развиват със светкавична скорост – нови трендове, нови функционалности, нови тактики за успех променят динамиката непрекъснато. Ето някои идеи как да се откроиш през 2023 година:

Видео реклами – видео форматът продължава да бъде водещ и през 2023 година. Той ти дава възможност да подходиш много креативно към рекламите и да разказваш завладяващи вниманието истории. Този тип реклами са се доказали като по-ангажиращи от реклами само с картинки.

Илюстрирани криейтиви – много брандове днес използват илюстрации, за да затвърдят брандовата си идентичност онлайн. Когато една реклама е в цветовете и стилистиката, която марката използва на сайта си, много по-лесно е да бъде разпозната в социалната мрежа. Страхотни примери за това са компании като Duolingo (с характерното зелено бухалче) и Asana (които разчитат на характерните за платформата цветове).

Carousel реклами – carousel-ите са тип реклама, в която в последователни плочки можеш да представиш няколко различни продукта, да включиш видеа, да опишеш стъпките на използване на определен продукт/услуги или неговите характеристики, както и да представиш даден процес. Всяка плочка може да има индивидуален линк, затова и този тип реклами са изключително популярни за онлайн магазините.

Collection реклами – ако разполагаш с продуктов каталог, т.нар. колекции са чудесен начин да го представиш и да дадеш възможност на аудиторията си да го разгледа. Това е удачен за мобилни устройства формат, при който, кликайки върху всеки отделен продукт, потребителят може да получи информация за него.

Реклами в Stories и Reels – можеш да използваш рекламите в Stories и Reels, за да ангажираш аудиторията и да я заинтригуваш с продуктите си. Видео форматът ще бъде най-добрият ти приятел, особено ако искаш да създаваш повлияни от TikTok реклами – краткоформатно, грабващо съдържание.

Успешна Фейсбук реклама отвъд криейтивите и бюджета

Това са само малка част от вариантите, които са пред теб, когато говорим за Фейсбук реклама. Но да настроиш криейтива и да зададеш бюджет не е достатъчно, за да постигнеш задоволителни резултати. Тук идва и ролята на предстоящия курс.

Обучението е изцяло практически насочено и в него ще придобиеш погледа и уменията на експертите. Това включва планирането и осъществяването на стратегии, бюджетиране, създаване на микс от аудитории, следене на резултати, оптимизация и други.

С всички тези теми и още много, ще се запознаеш по време на курса, придобивайки съответните практически умения, които да вкараш в действие. Не се колебай и се запиши за курса Facebook Marketing Advanced – февруари 2023 ТУК. Очакваме те!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.