“Обучителният процес в СофтУни е изпълнен с много практика и примери от реалната работна среда” – интервю с Ива Ризова - SoftUni Digital
Loading...

“Обучителният процес в СофтУни е изпълнен с много практика и примери от реалната работна среда” – интервю с Ива Ризова

avatar Пламен Тотев 4 минути
“Обучителният процес в СофтУни е изпълнен с много практика и примери от реалната работна среда” – интервю с Ива Ризова

Ива съчетава най-натоварения си период в университета с обучението в SoftUni Digital. След като преминава през цялостната програма по дигитален маркетинг, тя успешно се реализира като Content Writer.

Ти също можеш да навлезеш в сферата на дигиталния маркетинг, като кандидатстваш в SoftUni Digital.

Здравей, представи ни се с няколко думи!

Казвам се Ива Ризова, на 23 години съм и съм от Перник. Завърших гимназиалното си образование в Радомир с профил "Информатика и математика с разширено изучаване на английски език". Преди няколко месеца официално се дипломирах, получавайки бакалавърската си степен по "Журналистика" в Софийски университет "Свети Климент Охридски". В момента работя в една от най-успешните международни афилиейт компании в iGaming индустрията.

С какво се занимаваше преди обучението си в SoftUni Digital?

Преди да започна обучението си в SoftUni Digital, се занимавах основно с висшето си образование и ходех на стажове в различни медии. Вътрешно обаче усещах, че не искам да ставам част от тази среда. Така, в разгара на пандемията получих неочаквано предложение. Собствениците на един от сайтовете, в които стажувах, ме бяха харесали и ми предложиха да стана един от авторите в тяхната агенция за копирайтинг. Това беше първият ми сблъсък с дигиталния маркетинг и знаех, че няма да е последният.

Как научи за SoftUni Digital и защо избра точно нашите обучения?

За програмата на SoftUni Digital разбрах съвсем случайно от пост във Facebook, който рекламираше безплатния входящ курс - Marketing Basics. Отворих сайта и се информирах подробно за цялостната програма. Бях изненадана, че можеш да се профилираш в три различни професии в сферата на дигиталния маркетинг. Честно казано преди това свързвах SoftUni единствено с курсове за програмиране.

Щом завърших Marketing Basics, бях решена, че ще завърша цялата програма, единствено се съмнявах дали ще успея да съчетавам всичко, тъй като течеше последният семестър от бакалавъра и ми предстоеше писане на дипломна работа. Но реших, че нямам време за губене и започнах Marketing Fundamentals във възможно най-натовареното си време.

Кои обучения завърши при нас и кой е най-ценният урок за теб?

Започнах с Marketing Basics, след това продължих с Marketing Fundamentals, който дава основни познания за трите професии, така че да имаш представа какво правят другите хора, заети в дигиталния маркетинг, както и да ти помогне да разбереш къде точно са твоите сила и интереси.

Всички колеги в курса се плашеха от момента, в който ще започне SEO обучението, защото включва много технически неща. На мен обаче това ми беше най-интересният курс и не изпитвах затруднения, което се дължи на добрия метод на преподаване, а може би донякъде и на това, че изучавах доста технически неща в гимназията, поради информатическия си профил. И така, преминах през професионалния модул SEO & SEM Expert.

Какво смяташ за обучителния процес?

Целият обучителен процес е изпълнен с много практика и примери от реалната работна среда. Нещо, което в университетите е мираж. Да не говорим, че все още специалности, свързани с дигиталния маркетинг са рядкост, а за такова профилиране, каквото е възможно в SoftUni Digital, и дума не може да става. Пазарът обаче търси все повече такива кадри и материалът, предоставен от лекторите е достатъчен, за да се навлезе в материята, както и в индустрията.

Сподели впечатленията си за лекторския състав на SoftUni Digital.

Всички лектори бяха изключително отзивчиви, отговаряха на всичките ни въпроси и се стараеха да елиминират затрудненията ни както по време на самите лекции, така и в специално създадените групи. Често се е случвало да остават и след времето, предвидено за лекцията, за да отговорят на всички питания. Всички презентации бяха направени на максимално олекотен език, така че материалът да бъде наистина разбран, а не просто заучен. Освен това след всяко обяснение следваше реален пример, което много улеснява запомнянето на информацията.

В каква посока пое, след като започна обучението си в SoftUni Digital?

Бях стигнала едва до третия курс от Marketing Fundamentals, когато завърших семестриално и започнах да си търся работа. Мислех, че ще ми отнеме известно време, най-малкото защото беше разгара на лятото. Но не такъв беше случаят. Намерих си работа за по-малко от един месец, след като бях започнала да търся. В един момент телефонът ми не спираше да звъни и всички питаха едно - "Разкажи ни повече за обучението си в SoftUni". В рамките на една седмица получих оферти от няколко места, една от които беше отправена от сегашното ми работно място - Blue Window Ltd. Понастоящем работя като контент райтър с английски език и ми предстои да стана част от SEO департамента на компанията.

Какво ще посъветваш бъдещите курсисти на SoftUni Digital?

Не се отказвайте, защото всеки трябва да работи нещо, което харесва. И никога не е късно посоката да бъде сменена. Още повече в толкова динамично развиваща се среда, каквато е тази на дигиталния маркетинг.

---

Направи първите си стъпки в дигиталната джунгла с цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital! Ще развиеш основните познания и практически умения, необходими да се реализираш в тази перспективна и динамична индустрия!


Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.