"Методът на преподаване е доста по-иновативен в сравнение с другите университети в България" - интервю с Васил Иванов
Днес ще те мотивирам с историята на Васил Иванов, който за по-малко от една година след завършване на няколко практически курсове по дигитален маркетинг в SoftUni Digital, преминава през всички стъпки до управлението на екип в един от най-големите телекоми на българския пазар. Васил е завършил бакалавър Маркетинг в УНСС, а в момента е на една крачка от завършването и на магистратурата си по Дигитални маркетингови стратегии.
Как започна историята ти със SoftUni?
През 2020 година, точно когато настъпи пандемията от COVID-19, реших, че е време да започна да се развивам в сферата на дигиталния маркетинг в комбинация с едно от хобитата ми, а именно електронната музика. Избрах СофтУни, тъй като имам страшно много познати и приятели, които са преминали програмата, и след разговори с тях, ми споделиха, че са останали много доволни от лекторите, лекциите и от начина на преподаване.
Кои обучения завърши при нас и кое е най-важното, което обучителният процес остави в теб като впечатление?
Завършил съм цялата програма за PPC специалисти, която включва всички основни рекламни платформи (Facebook, Google, Mailchimp и др). Най-полезното от всички курсове беше, че се разглеждаха реални примери и винаги преподавателите отговаряха на запитванията, които имах, при това доста изчерпателно.
Какво мислиш за лекторския състав на SoftUni Digital?
Смятам, че лекторският състав в СофтУни е подбран много правилно, всички лектори са експерти в сферата си, бяха много изчерпателни, метода на преподаване е доста по-иновативен в сравнение с другите университети в България и може би това скъсяваше дистанцията между лекторите и студентите.
Какви са впечатленията ти от курсовете?
Курсовете бяха наистина достатъчно изчерпателни и винаги ме подтикваха да се ровя и да чета повече по дадената тема, за да мога да бъда по-напред от другите курсисти, а и не само. Според мен в тази сфера няма как да седиш без да се развиваш, защото в дигиталния маркетинг всеки ден е различен.
Какво се промени за теб, след като започна обучението си при нас?
След като успешно преминах обучението по Facebook Marketing, реших, че определено това е сферата, в която искам да се развивам, защото както и по-горе казах, всеки ден е различен. За мен еднотипното ежедневие определено не е интересно, просто няма да издържа много време, защото ще ми омръзне.
И така, през септември 2020 година, записах Fundamentals курса и стартирах моя път през обученията в СофтУни. В края на януари 2021 година ме поканиха на интервю за стаж в най-голямата телекомуникационна компания в България. След интервюто получих хубавите новини, че желаят да започна стажа възможно най-скоро.
В началото на февруари стартирах и моя кариерен път, като едновременно с работата и университета, продължавах да придобивам нови знания за платформите от СофтУни. Точно тогава стартира и един от най-интересните курсове, а именно SEO и Google Analytics. Две неща, без които в днешно време един сайт буквално няма как да съществува. Преподавателите бяха истински професионалисти, обясняваха тази сложна материя толкова подробно и ясно, че почти нямаше случай, в който някой студент да не разбере нещо.
И така, паралелно със СофтУни и стажа ми, настъпи и месец Юни, когато компанията оцени резултатите, които съм постигнал за клиентите си, също така и личностното ми развитие и ми предложиха да прекратят стажа ми и да ме назначат на позицията "Специалист" от началото на Юли. Разбира се, нямаше как да откажа, имах всичко необходимо, за израстването ми. Мениджъри, които виждаха потенциал в мен и искаха аз да се развивам в компанията, колеги, с които дори не усещаш, че си на работа, винаги готови да помогнат и да споделят идеите си.
След това започна лятото, моментът, в който смятам, че научих страшно много за дигиталния маркетинг. Цяло лято седях и четях допълнително извън лекциите от СофтУни. Изчетох всички полезни връзки, които ни бяха предоставили преподавателите и прилагах научените похвати на клиентите си и веднага виждах подобряване в резултатите на кампаниите.
Така дойде и месец Октомври, когато ми предложиха да ме повишат на позицията "Старши специалист". Не е нужно да казвам, че не съм се чудил дали да приема. Нови предизвикателства, по-големи бюджети, всичко, което исках в този момент. След като ме назначиха на длъжността, не спрях да се интересувам, платформите се променят всеки ден, нови инструменти за анализ, нови типове рекламни формати и още много други.
В края на Април тази година взех и последния си сертификат за Google Analytics Advanced с отличен успех и след това последва и повишение в работата като получих възможността да стана супервайзор на екипа за дигитална реклама. Това е ново предизвикателство за самия мен – да управлявам екип, във всеки един момент трябва да мога да дам отговор на въпросите, които ми задават колегите, и просто няма как да не знаеш най-новите неща по платформите.
Разбира се, приех, и от 1 Юни 2022 година официално съм супервайзор към най-големия телеком на българския пазар. С много четене и любопитство от моя страна за по-малко от една година успях да премина през всички стъпки до управлението на екип, в който към момента смея да твърдя, че са едни от най-добрите дигитални специалисти в страната.
Какъв съвет би отправил към бъдещите курсисти на СофтУни?
Бих ги посъветвал да не спират да учат, светът, в който живеем е много динамичен и няма как да се задържаме на едно място, без да се развиваме.
---
Ако и ти искаш да започнеш своето развитие в областта на дигиталния маркетинг, кандидатствай в цялостната програма на SoftUni Digital! Разгледай и други вдъхновяващи истории на наши курсисти в блога ни, а ако искаш да споделим и твоята, пиши ни на content@softuni.bg още днес!