"Методът на преподаване е доста по-иновативен в сравнение с другите университети в България" - интервю с Васил Иванов - SoftUni Digital
Loading...

"Методът на преподаване е доста по-иновативен в сравнение с другите университети в България" - интервю с Васил Иванов

avatar Мария Вълчева 4 минути
"Методът на преподаване е доста по-иновативен в сравнение с другите университети в България" - интервю с Васил Иванов

Днес ще те мотивирам с историята на Васил Иванов, който за по-малко от една година след завършване на няколко практически курсове по дигитален маркетинг в SoftUni Digital, преминава през всички стъпки до управлението на екип в един от най-големите телекоми на българския пазар. Васил е завършил бакалавър Маркетинг в УНСС, а в момента е на една крачка от завършването и на магистратурата си по Дигитални маркетингови стратегии.

Как започна историята ти със SoftUni?

През 2020 година, точно когато настъпи пандемията от COVID-19, реших, че е време да започна да се развивам в сферата на дигиталния маркетинг в комбинация с едно от хобитата ми, а именно електронната музика. Избрах СофтУни, тъй като имам страшно много познати и приятели, които са преминали програмата, и след разговори с тях, ми споделиха, че са останали много доволни от лекторите, лекциите и от начина на преподаване.

Кои обучения завърши при нас и кое е най-важното, което обучителният процес остави в теб като впечатление?

Завършил съм цялата програма за PPC специалисти, която включва всички основни рекламни платформи (Facebook, Google, Mailchimp и др). Най-полезното от всички курсове беше, че се разглеждаха реални примери и винаги преподавателите отговаряха на запитванията, които имах, при това доста изчерпателно.

Какво мислиш за лекторския състав на SoftUni Digital?

Смятам, че лекторският състав в СофтУни е подбран много правилно, всички лектори са експерти в сферата си, бяха много изчерпателни, метода на преподаване е доста по-иновативен в сравнение с другите университети в България и може би това скъсяваше дистанцията между лекторите и студентите.

Какви са впечатленията ти от курсовете?

Курсовете бяха наистина достатъчно изчерпателни и винаги ме подтикваха да се ровя и да чета повече по дадената тема, за да мога да бъда по-напред от другите курсисти, а и не само. Според мен в тази сфера няма как да седиш без да се развиваш, защото в дигиталния маркетинг всеки ден е различен.

Какво се промени за теб, след като започна обучението си при нас?

След като успешно преминах обучението по Facebook Marketing, реших, че определено това е сферата, в която искам да се развивам, защото както и по-горе казах, всеки ден е различен. За мен еднотипното ежедневие определено не е интересно, просто няма да издържа много време, защото ще ми омръзне.


И така, през септември 2020 година, записах Fundamentals курса и стартирах моя път през обученията в СофтУни. В края на януари 2021 година ме поканиха на интервю за стаж в най-голямата телекомуникационна компания в България. След интервюто получих хубавите новини, че желаят да започна стажа възможно най-скоро.


В началото на февруари стартирах и моя кариерен път, като едновременно с работата и университета, продължавах да придобивам нови знания за платформите от СофтУни. Точно тогава стартира и един от най-интересните курсове, а именно SEO и Google Analytics. Две неща, без които в днешно време един сайт буквално няма как да съществува. Преподавателите бяха истински професионалисти, обясняваха тази сложна материя толкова подробно и ясно, че почти нямаше случай, в който някой студент да не разбере нещо.


И така, паралелно със СофтУни и стажа ми, настъпи и месец Юни, когато компанията оцени резултатите, които съм постигнал за клиентите си, също така и личностното ми развитие и ми предложиха да прекратят стажа ми и да ме назначат на позицията "Специалист" от началото на Юли. Разбира се, нямаше как да откажа, имах всичко необходимо, за израстването ми. Мениджъри, които виждаха потенциал в мен и искаха аз да се развивам в компанията, колеги, с които дори не усещаш, че си на работа, винаги готови да помогнат и да споделят идеите си.


След това започна лятото, моментът, в който смятам, че научих страшно много за дигиталния маркетинг. Цяло лято седях и четях допълнително извън лекциите от СофтУни. Изчетох всички полезни връзки, които ни бяха предоставили преподавателите и прилагах научените похвати на клиентите си и веднага виждах подобряване в резултатите на кампаниите.


Така дойде и месец Октомври, когато ми предложиха да ме повишат на позицията "Старши специалист". Не е нужно да казвам, че не съм се чудил дали да приема. Нови предизвикателства, по-големи бюджети, всичко, което исках в този момент. След като ме назначиха на длъжността, не спрях да се интересувам, платформите се променят всеки ден, нови инструменти за анализ, нови типове рекламни формати и още много други.


В края на Април тази година взех и последния си сертификат за Google Analytics Advanced с отличен успех и след това последва и повишение в работата като получих възможността да стана супервайзор на екипа за дигитална реклама. Това е ново предизвикателство за самия мен – да управлявам екип, във всеки един момент трябва да мога да дам отговор на въпросите, които ми задават колегите, и просто няма как да не знаеш най-новите неща по платформите.


Разбира се, приех, и от 1 Юни 2022 година официално съм супервайзор към най-големия телеком на българския пазар. С много четене и любопитство от моя страна за по-малко от една година успях да премина през всички стъпки до управлението на екип, в който към момента смея да твърдя, че са едни от най-добрите дигитални специалисти в страната.

Какъв съвет би отправил към бъдещите курсисти на СофтУни?

Бих ги посъветвал да не спират да учат, светът, в който живеем е много динамичен и няма как да се задържаме на едно място, без да се развиваме.

---

Ако и ти искаш да започнеш своето развитие в областта на дигиталния маркетинг, кандидатствай в цялостната програма на SoftUni Digital! Разгледай и други вдъхновяващи истории на наши курсисти в блога ни, а ако искаш да споделим и твоята, пиши ни на content@softuni.bg още днес!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.