Границите на онлайн маркетинга, личните успехи и перфектният маркетинг специалист с Василена ВЪлчанова
Василена Вълчанова е специалист по маркетинг и комуникации вече повече от 12 години. Работила е с клиенти като BMW, LG Electronics, DELL, ASUS, Razer. Реализирала е комуникационни кампании и е разработвала маркетинг стратегии за марки в различни индустрии, включително енергетика, фармация, технологии, електронна търговия. От 2006 г. води блога за маркетинг и комуникации “Васи ли?!”, а с content marketing се занимава от 7 години. Живее на кръстопът между любовта към театъра, интереса към науката, любопитството към технологиите и убеждението, че маркетингът сближава марките и техните аудитории. Какво разказа Васи своите успехи, границите на дигиталния маркетинг, цялостната програма на SoftUni Digital и още любопитна информация – вижте в следващите редове:
Най-големият професионален успех за Васи
Василена споделя с нас, че като най-голям професионален успех отчита за себе си споделянето на знания. Тя казва, че именно това я кара да се чувства успешна, защото е свързано с много повече усилия – „За да предаваш знанията си на другите е необходимо не само да си планирал, приложил и успял с даден маркетинг-подход, но и да извлечеш неговата есенция и да го представиш по разбираем начин на аудитория с различни опит и знания. А положителната обратна връзка ме мотивира да продължавам да споделям!“
Границите на дигиталния маркетинг
Попитахме Василена какви са границите на онлайн маркетинга. Нейният отговор беше – „Ограничени сме от нови, много по-абстрактни неща. Някои от тях са креативност и амбиция за вложено време. Тъй като тези елементи са много по-трудно измерими от стандартен бюджет, често маркетолозите стигат до задънени улици. Най-сериозно ограничени са тези, които не познават добре аудиторията си и нейните нужди. Добрата новина тук обаче е, че маркетинг бюджет не се печели просто така, но познания за добрите практики могат да се трупат постоянно.“
Перфектният съвременен маркетинг специалист
Василена споделя своето мнение за това какъв трябва да бъде перфектният специалист по дигитален маркетинг. Според нея, той трябва да може да смесва традиционните комуникационни знания с най-новите дигитални тактики. Също така е необходимо „да зарежда регулярно запасите си с креативност, като следи най-добрите в индустрията, знаейки, че дигиталната среда е инструмент. Крайната цел са хората отвъд.“
SoftUni Digital – цялостната програма и нейните предимства
За финал попитахме Васи кое за нея е най-отличителното в програмата на SoftUni Digital. Накратко, тя сподели с нас – „Програмата е създадена от настоящи за бъдещи практици. Тя постоянно се променя и надгражда, за да отрази динамиката на дигиталния маркетинг. Курсистите, записали се в нея, ще получат най-актуалните знания, поднесени по начин, който им позволява да ги приложат буквално на следващия ден в работата си.“
Впуснете се в своето дигитално приключение в SoftUni Digital 2.0, където лектор ще бъде Василена Вълчанова, заедно с редица други специалисти-практици, които с желание и всеотдайност предават своите знания на курсистите. Благодарение на цялостната практическа насоченост, всеки, включил се в програмата, получава възможността ефективно и бързо да усвоява всички нови знания, а огромната ни студентска общност предоставя подкрепяща, приятелска и мотивираща среда за курсистите. Кандидатствайте още сега от ТУК!