Не отлагай стъпките на развитието си – Любослава Миткова
Здравей! Успешните ни истории продължават с Любослава! Тя е поредният студент, преминал през SoftUni Digital, и днес ще ти сподели по какъв начин обучението ѝ е помогнало в професионален план. Ние ѝ благодарим за отделеното време и оставяме думата на нея:
Представи се пред читателите. Какво те привлече към дигиталния маркетинг?
Казвам се Любослава и съм част от маркетинг екипа на Konica Minolta - лидер в предлагането на цялостни решения за управление на корпоративни документни и печатни работни процеси и утвърден партньор за дигитално работно място, свързващ хора и технологии. В желанието си да развия онлайн присъствието на бранда спрямо моите виждания и изисквания, започнах да проучвам университетите и академиите, предлагащи цялостно обучение по дигитален маркетинг и така разбрах за SoftUni Digital.
Защо избра SoftUni Digital, кои курсове си минала и каква беше атмосферата по време на обучението?
Избрах SoftUni Digital, защото ме привлече възможността да получа всички необходими знания за развитието на онлайн присъствие на бранда, който управлявам и да черпя знания и опит от най-добрите експерти в бранша. Разбира се, най-голяма тежест за избора ми имаха множеството практически упражнения и работа по проекти от реалния бизнес, както и добрите отзиви за програмата.
А в каква форма се обучаваше и защо я предпочете?
Обучението ми премина изцяло в дистанционна форма заради особената пандемична ситуация, но желанието ми беше да се обучавам редовно, за да обменям опит с колегите и преподавателите.
Каква беше най-голямата трудност за теб по време на обучението?
Най-голямата трудност беше именно липсата на контакт с преподавателите и останалите студенти на живо, но въпреки това лекторите дадоха всичко възможно от себе си, консултираха ни и отговаряха на всичките ни въпроси през целия период на курса.
Какви умения, освен по дигитален маркетинг, успя да придобиеш в SoftUni Digital?
Благодарение на SoftUni получих съвсем различен поглед за маркетинга като цяло – възможността да проследяваш резултатите от кампаниите си в реално време, начините да разбираш аудиторията и да адаптираш информацията спрямо нейните нужди са най-ценните уроци, които научих по време на програмата.
С какво ти помогна обучението в кариерното ти развитие?
След като завърших успешно, поех управлението на цялостния дигитален маркетинг в компанията, за която работя. Със сигурност ми беше полезно. 😊
Как се виждаш след 5 години в професионален план?
Надявам се да разширя още повече дигиталното присъствие на бранда и да разказвам все повече успешни истории на доволни клиенти.
И накрая - какво ще посъветваш всички бъдещи курсисти, на които им предстои да започнат обучение в SoftUni Digital?
Ще ги посъветвам да не отлагат стъпките, които трябва да предприемат, за да се развият. SoftUni беше една малка, но много важна крачка за мен и съм изключително благодарна на целия преподавателски състав. И един бонус съвет – не подценявайте домашните и времето за подготовка преди изпити. Дигиталният маркетинг не се научава с „магическа пръчка“ и изисква добра практическа подготовка.
---
Ако търсиш професионално развитие, искаш да се преквалифицираш или да надградиш знанията си с допълнителни такива по дигитален маркетинг, не се чуди, а се запиши на един от курсовете ни. Също така следи блога и ако искаш да станеш част от историите в него, ни пиши на content@softuni.bg.