Жюстин Томс за креативността и неограничените възможности в дигиталния маркетинг - SoftUni Digital
Loading...

Жюстин Томс за креативността и неограничените възможности в дигиталния маркетинг

avatar Катерина Костадинова 2 минути
Жюстин Томс за креативността и неограничените възможности в дигиталния маркетинг

Жюстин Томс е сред първите хора у нас, които се занимават в дигитален маркетинг. Интересът й към digital се ражда преди повече от 20 години, а страстта към интернет комуникациите задържа този интерес и до днес. Жюстин е собственик и ръководител на дигиталната агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън. През годините е работила за редица популярни брандове като Shell, UniCredit Bulbank, McDonalds и други. Членува в Управителния съвет на IAB България, а една от инициативите, на която е отдадена е конкурсът „Сайт на годината“. Автор е на над 15 книги, посветени на онлайн комуникациите, а през последните години преподава в СофтУни, НБУ и други учебни заведения.

Какво прави онлайн маркетинга поле за тестване на идеи, защо креативността е толкова важна и какво отличава цялостната програма на SoftUni Digital - ще научите от Жюстин в следващите редове:

Без граници в онлайн маркетинга

Жюстин вижда в дигиталния маркетинг необятно поле от неограничени възможности за тестване на различни идеи и допълва: „Ключовото в дигиталния маркетинг е това, че дава възможност да достигнеш всеки, да влезеш в активна връзка и интеракция с него, да го въвлечеш в процеса на маркетиране, да го направиш съучастник.“ Същевременно допуска, че възможна граница би била липсата на креативност. Неслучайно това е една от трите думи, с които описва онлайн комуникациите. Категорична е, че клишетата не работят – не само в дигитална среда, но и в традиционния маркетинг.

Жюстин е против разграничението в маркетинга на онлайн и офлайн, „защото няма маркетинг без онлайн маркетинг“. Признава, че дигиталният маркетинг работи повече за едни бизнеси, а за други по-малко, но при всички положения той предоставя много повече възможности за експериментиране, спрямо традиционните канали.

Съвети към бъдещите дигитални маркетолози

Дигиталната среда е много динамична и всеки, който иска да е успешен в нея, трябва да следи случващото се. В това отношение Жюстин споделя, че чете много информационни източници всеки ден, а наред с това: „следя доста от гурутата от световната сцена в Twitter и LinkedIn“.

Това е съветът, който отправя към студентите си: Да учат ежедневно. Да следят най-добрите и да са наясно с тенденциите. Да не влизат в клишета. Да са готови за дълго бягане.“

Цялостната програма по дигитален маркетинг

Няколко са нещата, които според Жюстин отличават цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital. Преди всичко: “това е единственото място, където цялостно, последователно и достъпно се разглеждат всички аспекти на дигиталния маркетинг. Наред с това Жюстин отчита като много силна страна на програмата – лекторския екип. Според нея в програмата преподават най-изявените експерти у нас, които „със страст и отдаденост правят така, че всеки студент да навлезе, разбере и научи възможностите на дигиталния маркетинг от възможно най-много гледни точки и страни.“ Възможностите за специализация, вдъхновението и мотивацията, както и практическата насоченост на програмата, са останалите ключови характеристики на програмта, според Жюстин.

Ако искате да черпите опит, знания и вдъхновение от преподаватели като Жюстин, кандидатствайте за SoftUni Digital 2.0 още сега. Благодарение на цялостната практическа насоченост, всеки, включил се в програмата, получава възможността ефективно и бързо да усвоява всички нови знания, а огромната и студентска общност предоставя подкрепяща, приятелска и мотивираща среда за курсистите. Кандидатствайте още сега от ТУК!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.