Жюстин Томс за креативността и неограничените възможности в дигиталния маркетинг
Жюстин Томс е сред първите хора у нас, които се занимават в дигитален маркетинг. Интересът й към digital се ражда преди повече от 20 години, а страстта към интернет комуникациите задържа този интерес и до днес. Жюстин е собственик и ръководител на дигиталната агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън. През годините е работила за редица популярни брандове като Shell, UniCredit Bulbank, McDonalds и други. Членува в Управителния съвет на IAB България, а една от инициативите, на която е отдадена е конкурсът „Сайт на годината“. Автор е на над 15 книги, посветени на онлайн комуникациите, а през последните години преподава в СофтУни, НБУ и други учебни заведения.
Какво прави онлайн маркетинга поле за тестване на идеи, защо креативността е толкова важна и какво отличава цялостната програма на SoftUni Digital - ще научите от Жюстин в следващите редове:
Без граници в онлайн маркетинга
Жюстин вижда в дигиталния маркетинг необятно поле от неограничени възможности за тестване на различни идеи и допълва: „Ключовото в дигиталния маркетинг е това, че дава възможност да достигнеш всеки, да влезеш в активна връзка и интеракция с него, да го въвлечеш в процеса на маркетиране, да го направиш съучастник.“ Същевременно допуска, че възможна граница би била липсата на креативност. Неслучайно това е една от трите думи, с които описва онлайн комуникациите. Категорична е, че клишетата не работят – не само в дигитална среда, но и в традиционния маркетинг.
Жюстин е против разграничението в маркетинга на онлайн и офлайн, „защото няма маркетинг без онлайн маркетинг“. Признава, че дигиталният маркетинг работи повече за едни бизнеси, а за други по-малко, но при всички положения той предоставя много повече възможности за експериментиране, спрямо традиционните канали.
Съвети към бъдещите дигитални маркетолози
Дигиталната среда е много динамична и всеки, който иска да е успешен в нея, трябва да следи случващото се. В това отношение Жюстин споделя, че чете много информационни източници всеки ден, а наред с това: „следя доста от гурутата от световната сцена в Twitter и LinkedIn“.
Това е съветът, който отправя към студентите си: Да учат ежедневно. Да следят най-добрите и да са наясно с тенденциите. Да не влизат в клишета. Да са готови за дълго бягане.“
Цялостната програма по дигитален маркетинг
Няколко са нещата, които според Жюстин отличават цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital. Преди всичко: “това е единственото място, където цялостно, последователно и достъпно се разглеждат всички аспекти на дигиталния маркетинг. Наред с това Жюстин отчита като много силна страна на програмата – лекторския екип. Според нея в програмата преподават най-изявените експерти у нас, които „със страст и отдаденост правят така, че всеки студент да навлезе, разбере и научи възможностите на дигиталния маркетинг от възможно най-много гледни точки и страни.“ Възможностите за специализация, вдъхновението и мотивацията, както и практическата насоченост на програмата, са останалите ключови характеристики на програмта, според Жюстин.
Ако искате да черпите опит, знания и вдъхновение от преподаватели като Жюстин, кандидатствайте за SoftUni Digital 2.0 още сега. Благодарение на цялостната практическа насоченост, всеки, включил се в програмата, получава възможността ефективно и бързо да усвоява всички нови знания, а огромната и студентска общност предоставя подкрепяща, приятелска и мотивираща среда за курсистите. Кандидатствайте още сега от ТУК!