Достатъчно е човек да има собствена идея, история, продукт, талант или желание да научи нещо ново - Женя Бошова - SoftUni Digital
Loading...

Достатъчно е човек да има собствена идея, история, продукт, талант или желание да научи нещо ново - Женя Бошова

avatar Румен Янев 3 минути
Достатъчно е човек да има собствена идея, история, продукт, талант или желание да научи нещо ново - Женя Бошова

Представи се пред читателите. Какво те привлече към дигиталния маркетинг?

Здравейте на всички. Казвам се Женя Бошова, родена и израстнала в град Варна, с интереси, свързани с пътуването, чужди езици, история, архитектура, културите по света и много други. Една от мечтите ми като дете бе да пътувам и да се „запозная“ отблизо с различните култури по света. Скоро след димпломирането ми през 2012 г., започнах работа в круизна компания, притежаваща по-малки като размер кораби, но достигащи до много отдалечени краища на света. Именно на борда на такъв, достигнах до Арктика и успях да заснема бели мечки в естествената им среда. В Африка и Азия видях ‘‘голямата петорка‘‘, посещавайки резервати и национални паркове, наред с това събрах и достатъчно истории  от срещи с местните хора, досег до техни традиции, празници, но няма да остане място за всичко...


Вдъхновена, през 2014 г. реших да стартирам и блог, в който да разказвам истории от преживяното, първоначално на сайта на  travelblog.org, a впоследствие през 2016 г. създадох и друг в  ‘wordpress‘ под името Z.B.Travel Unlimited. До момента, аудиторията е малка, защото така и трудно намирам време да  пиша и публикувам...

Какво те привлече към дигиталния маркетинг?

Като човек, научен да вижда красивото навън, отворен към света, приемащ и учещ се от различното, едно от нещатата, които ме привличат в света на дигиталния маркетинг е,че в този свят не съществуват граници. Достатъчно е човек да има собствена идея, история, продукт, талант или желание да научи нещо ново, чрез инструментите на дигиталния маркетинг и тяхното коректно използване,  може да се достигне до аудитория или цел, многократно надвишаваща тази,  предварително заложена в маркетинг плановете.  

Защо избра SoftUni Digital, кои курсове си минал и каква беше атмосферата по време на обучението?

В програма на SoftUni Digital се включих Ноември 2020 г., като в момента завършвам „Fundamentals’’. Остава последен модул  (Google Ads) преди професионалната програма, към която също съм се насочила. Защо SoftUni  ли? Попаднах на публикация в социалните мрежи, относно стартиращата през ноември програма, прочетох я, харесах модулите и съдържанието в тях. Допадна ми и баланса между практика и теория. Относно атмосферата по време на обучението, в момента ми е трудно да реша какво  харесвам повече. Изключително приятните преподаватели, дори на моменти много забавни, или състудентите ми -  интересни, професионални, подкрепящи се и помагащи си. В допълнение записвам и курсове или семинари извън основната програма .

А в каква форма се обучаваше и защо я предпочете?

Онлайн, като изборът не беше мой. Има и предимство на обучението онлайн и това е възможността хора, които не живеят в София или дори България, както и хора, работещи на пълен работен ден, да се включат в програмата.  

Каква беше най-голямата трудност за теб по време на обучението?

Не бих казала, че съм имала трудности, тъй като записах програмата с голямо желание, а когато правиш това, което искаш и харесваш, всичко се получава някак с по-голяма лекота.

Какво мислиш за лекторския състав на SoftUni Digital?

Всички са професионалисти в областите, в които се развиват и именно такива хора, трябва да преподават на студентите.

Какви умения, освен по дигитален маркетинг, успя да придобиеш в SoftUni Digital?

Подобрих собствения си „time management”,  работа с крайни срокове и лекота при разказване на истории в социалната среда.

С какво ти помогна обучението в кариерното ти развитие?

Благодарение на обучението си и особено чрез проектите, които изграждахме и предавахме след всеки модул, доразвих бизнес идеята си. Имам и по-ясно виждане за следващите стъпки, но засега е все още в процес на изграждане.

Как се виждаш след 5 години в професионален план?  

Работеща за запазване на доброто име на бранда си и изпробваща или развиваща нови идеи, които ще ми хрумнат по пътя от този момент до пускането на ‘‘марката‘‘ на пазара.

И накрая - какво ще посъветваш всички бъдещи курсисти, на които им предстои да започнат обучение в SoftUni Digital?

Първо бих искала да поздравя всички бъдещи курсисти с избора да инвестират в обучение. След това, съветите ми са няколко – бъдете постоянни на лекции, бъдете любопитни, общителни, отворени към нови знания, помагайте си. Подготвяйте проектите си самостоятелно, само така и удовлетворението след добрия резултат ще е реално,  но най-вече ви пожелавам да се забавлявате много 😉.


---


Ако и ти искаш да навлезеш в сферата на дигиталния маркетинг и да придобиеш незаменими умения и знания, не се чуди, а кандидатствай за цялостната ни програма. Също така следи блога и ако искаш да станеш част от историите в него, ни пиши на content@softuni.bg.

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.