Достатъчно е човек да има собствена идея, история, продукт, талант или желание да научи нещо ново - Женя Бошова
Представи се пред читателите. Какво те привлече към дигиталния маркетинг?
Здравейте на всички. Казвам се Женя Бошова, родена и израстнала в град Варна, с интереси, свързани с пътуването, чужди езици, история, архитектура, културите по света и много други. Една от мечтите ми като дете бе да пътувам и да се „запозная“ отблизо с различните култури по света. Скоро след димпломирането ми през 2012 г., започнах работа в круизна компания, притежаваща по-малки като размер кораби, но достигащи до много отдалечени краища на света. Именно на борда на такъв, достигнах до Арктика и успях да заснема бели мечки в естествената им среда. В Африка и Азия видях ‘‘голямата петорка‘‘, посещавайки резервати и национални паркове, наред с това събрах и достатъчно истории от срещи с местните хора, досег до техни традиции, празници, но няма да остане място за всичко...
Вдъхновена, през 2014 г. реших да стартирам и блог, в който да разказвам истории от преживяното, първоначално на сайта на travelblog.org, a впоследствие през 2016 г. създадох и друг в ‘wordpress‘ под името Z.B.Travel Unlimited. До момента, аудиторията е малка, защото така и трудно намирам време да пиша и публикувам...
Какво те привлече към дигиталния маркетинг?
Като човек, научен да вижда красивото навън, отворен към света, приемащ и учещ се от различното, едно от нещатата, които ме привличат в света на дигиталния маркетинг е,че в този свят не съществуват граници. Достатъчно е човек да има собствена идея, история, продукт, талант или желание да научи нещо ново, чрез инструментите на дигиталния маркетинг и тяхното коректно използване, може да се достигне до аудитория или цел, многократно надвишаваща тази, предварително заложена в маркетинг плановете.
Защо избра SoftUni Digital, кои курсове си минал и каква беше атмосферата по време на обучението?
В програма на SoftUni Digital се включих Ноември 2020 г., като в момента завършвам „Fundamentals’’. Остава последен модул (Google Ads) преди професионалната програма, към която също съм се насочила. Защо SoftUni ли? Попаднах на публикация в социалните мрежи, относно стартиращата през ноември програма, прочетох я, харесах модулите и съдържанието в тях. Допадна ми и баланса между практика и теория. Относно атмосферата по време на обучението, в момента ми е трудно да реша какво харесвам повече. Изключително приятните преподаватели, дори на моменти много забавни, или състудентите ми - интересни, професионални, подкрепящи се и помагащи си. В допълнение записвам и курсове или семинари извън основната програма .
А в каква форма се обучаваше и защо я предпочете?
Онлайн, като изборът не беше мой. Има и предимство на обучението онлайн и това е възможността хора, които не живеят в София или дори България, както и хора, работещи на пълен работен ден, да се включат в програмата.
Каква беше най-голямата трудност за теб по време на обучението?
Не бих казала, че съм имала трудности, тъй като записах програмата с голямо желание, а когато правиш това, което искаш и харесваш, всичко се получава някак с по-голяма лекота.
Какво мислиш за лекторския състав на SoftUni Digital?
Всички са професионалисти в областите, в които се развиват и именно такива хора, трябва да преподават на студентите.
Какви умения, освен по дигитален маркетинг, успя да придобиеш в SoftUni Digital?
Подобрих собствения си „time management”, работа с крайни срокове и лекота при разказване на истории в социалната среда.
С какво ти помогна обучението в кариерното ти развитие?
Благодарение на обучението си и особено чрез проектите, които изграждахме и предавахме след всеки модул, доразвих бизнес идеята си. Имам и по-ясно виждане за следващите стъпки, но засега е все още в процес на изграждане.
Как се виждаш след 5 години в професионален план?
Работеща за запазване на доброто име на бранда си и изпробваща или развиваща нови идеи, които ще ми хрумнат по пътя от този момент до пускането на ‘‘марката‘‘ на пазара.
И накрая - какво ще посъветваш всички бъдещи курсисти, на които им предстои да започнат обучение в SoftUni Digital?
Първо бих искала да поздравя всички бъдещи курсисти с избора да инвестират в обучение. След това, съветите ми са няколко – бъдете постоянни на лекции, бъдете любопитни, общителни, отворени към нови знания, помагайте си. Подготвяйте проектите си самостоятелно, само така и удовлетворението след добрия резултат ще е реално, но най-вече ви пожелавам да се забавлявате много 😉.
---
Ако и ти искаш да навлезеш в сферата на дигиталния маркетинг и да придобиеш незаменими умения и знания, не се чуди, а кандидатствай за цялостната ни програма. Също така следи блога и ако искаш да станеш част от историите в него, ни пиши на content@softuni.bg.