"Гмуркайте се смело в морето от диджитъл знания и не спирайте да учите, бъдете любопитни и експериментирайте с наученото!"
Представяме ви Светлана, част от успешно завършилите второто издание на SoftUni Digital. Завършила е PR в Софийския университет. Има 12-годишен опит в областта на медиа мониторинга и анализите в PR агенция, а от месец и половина е част от екипа на медийна агенция IQ Media (от голямото семейство на The Smarts). В свободното си време много обича да чете и да пътува, както и да спортува - голям фен е на тренирането със свободни тежести и българските народни танци! :) И не на последно място - да се вижда с приятели. Какво сподели за Първата цялостна програма по дигитален маркетинг може да прочетете от следващите редове.
Как започна история ти със SoftUni Digital?
Съвсем случайно. Една приятелка ми спомена за нея и аз не мислих дълго. В началото малко се притеснявах дали ще се справя с материята, защото познанията ми в диджитъл сферата бяха много бегли. А от друга страна - ежедневието ми бе доста ангажирано, но приех поредното предизвикателство. Сега дори малко завиждам на участниците в новата програма, защото виждам промени в нея и съм сигурна, че ще е много интересно.
Кое от програмата бе най-полезно за теб и защо? А кое бе най-любопитното?
Във всеки един от курсовете намирах по нещо наистина полезно. Лекторите са практици и не ни спестяваха информация от кухнята, което е изключително важно. Бяха ни показани както добрите примери, така и грешните. Имахме поле за изява във всички курсови проекти и смятам, че те бяха оценени подобаващо. Любопитни ми бяха както алгоритъмът на Фейсбук, така и историята на Гугъл и индексирането на страниците, подбора на ключови думи в Google Ads, потребителската пътека, различните софтуери, с които се наложи да работя. Нелека задача се оказа събирането на качествен мейл лист и т.н. Мога да изброявам до безкрайност.
Кое е най-ценното, което Първата цялостна програма по дигитален маркетинг в България успя да ти даде?
Програмата разкри един нов поглед върху онлайн поведението на големите корпорации и обикновените потребители. Вече знам колко труд и мисъл са необходими за всеки един пост, мейл, сайт или послание. Даде ми много нови познания и желание да не спра дотук, а да продължа да следя тенденциите. Дигиталният маркетинг е толкова динамичен, че нонстоп трябва да следиш всички нововъведения и да надграждаш наученото.
Промени ли се живота ти след приключването на второто издание на SoftUni Digital?
Да, смених работата си и мисля, че за това доста помогна името на SoftUni Digital в CV-то ми. Всички работодатели, с които се срещнах с любопитство разпитваха за програмата, а някои от тях бяха добре запознати.
Какъв съвет би далa на бъдещите курсисти?
Да се гмуркат смело в морето от диджитъл знания и да не спират да учат, да бъдат любопитни и да експериментират с наученото!