"Гмуркайте се смело в морето от диджитъл знания и не спирайте да учите, бъдете любопитни и експериментирайте с наученото!" - SoftUni Digital
Loading...

"Гмуркайте се смело в морето от диджитъл знания и не спирайте да учите, бъдете любопитни и експериментирайте с наученото!"

avatar Соня Аврамова 2 минути
"Гмуркайте се смело в морето от диджитъл знания и не спирайте да учите, бъдете любопитни и експериментирайте с наученото!"

Представяме ви Светлана, част от успешно завършилите второто издание на SoftUni Digital. Завършила е PR в Софийския университет. Има 12-годишен опит в областта на медиа мониторинга и анализите в PR агенция, а от месец и половина е част от екипа на медийна агенция IQ Media (от голямото семейство на The Smarts). В свободното си време много обича да чете и да пътува, както и да спортува - голям фен е на тренирането със свободни тежести и българските народни танци! :)  И не на последно място -  да се вижда с приятели. Какво сподели за Първата цялостна програма по дигитален маркетинг може да прочетете от следващите редове.

Как започна история ти със SoftUni Digital?

Съвсем случайно. Една приятелка ми спомена за нея и аз не мислих дълго. В началото малко се притеснявах дали ще се справя с материята, защото познанията ми в диджитъл сферата бяха много бегли. А от друга страна - ежедневието ми бе доста ангажирано, но приех поредното предизвикателство. Сега дори малко завиждам на участниците в новата програма, защото виждам промени в нея и съм сигурна, че ще е много интересно.

Кое от програмата бе най-полезно за теб и защо? А кое бе най-любопитното?

Във всеки един от курсовете намирах по нещо наистина полезно. Лекторите са практици и не ни спестяваха информация от кухнята, което е изключително важно. Бяха ни показани както добрите примери, така и грешните. Имахме поле за изява във всички курсови проекти и смятам, че те бяха оценени подобаващо. Любопитни ми бяха както алгоритъмът на Фейсбук, така и историята на Гугъл и индексирането на страниците, подбора на ключови думи в Google Ads, потребителската пътека, различните софтуери, с които се наложи да работя. Нелека задача се оказа събирането на качествен мейл лист и т.н. Мога да изброявам до безкрайност.

Кое е най-ценното, което Първата цялостна програма по дигитален маркетинг в България успя да ти даде?

Програмата разкри един нов поглед върху онлайн поведението на големите корпорации и обикновените потребители. Вече знам колко труд и мисъл са необходими за всеки един пост, мейл, сайт или послание. Даде ми много нови познания и желание да не спра дотук, а да продължа да следя тенденциите. Дигиталният маркетинг е толкова динамичен, че нонстоп трябва да следиш всички нововъведения и да надграждаш наученото.

Промени ли се живота ти след приключването на второто издание на SoftUni Digital?

Да, смених работата си и мисля, че за това доста помогна името на SoftUni Digital в CV-то ми. Всички работодатели, с които се срещнах с любопитство разпитваха за програмата, а някои от тях бяха добре запознати.

Какъв съвет би далa на бъдещите курсисти?

Да се гмуркат смело в морето от диджитъл знания и да не спират да учат, да бъдат любопитни и да експериментират с наученото! 

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.