"Цялостната програма на SoftUni Digital e най-лесният начин човек да развие бързо и качествено уменията си в 9 различни сфери от дигиталния маркетинг!" - SoftUni Digital
Loading...

"Цялостната програма на SoftUni Digital e най-лесният начин човек да развие бързо и качествено уменията си в 9 различни сфери от дигиталния маркетинг!"

avatar Соня Аврамова 4 минути
"Цялостната програма на SoftUni Digital e най-лесният начин човек да развие бързо и качествено уменията си в 9 различни сфери от дигиталния маркетинг!"

Слeдващият звезден преподавател, който ще ви представим се казва Бисер Вълов. Той е консултант по дигитален маркетинг. Има защитена бакалавърска степен по „Връзки с обществеността“ и магистърска степен по „Публична комуникация“ в СУ. Професионалният му опит включва 6 години като PR консултант и ръководител на дигиталното звено на APRA Porter Novelli - една от водещите PR агенции в България. От близо 5 години е основател и управляващ директор на бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio, а от близо 3 години - основател и водещ лектор и на Beyond Academy. През годините е специализирал в областта на дигиталния маркетинг и интернет комуникацията. Работил е по дигиталните проекти на клиенти като Coca-Cola, Nestle, HP, Kit Kat, Nescafe 3in1 и National Geographic - като част от екипа на APRA Porter Novelli. Сред клиентите на дигиталната му агенция са Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin, Escapelle, NOVA TV и Ozone.bg. Бисер е сред първите професионални блогъри на маркетингови теми в България, стартирайки своя блог през 2007. Днес не е активен в тази сфера, но е активен преподавател, като е участвал като лектор на над 10 различни семинари и конференции за дигитален маркетинг. Сега е тук, за да предаде всичко свои знания и опит в цялостната програма на SoftUni Digital.

От колко време всъщност се занимаваш в областта на дигиталния маркетинг и как се зароди страстта ти в тази сфера?

Мога да кажа, че съм част от поколението блогъри и търсачи на нови възможности в маркетинга, които малко по малко популяризираха социалните медии и новите канали в България. Преди близо 11 години създадох свой маркетингов блог, в който да пиша за новостите, които се случват. Оттогава много неща са се променили и дори вече не съм блогър, но страстта ми само се натрупва и обогатява. 😊 Тази сфера е наистина динамична, което я прави вълнуваща и предизвикателна. Именно вълнението и усещането за предизвикателство ни накара да направим първите стъпки в блогосферата и туитър преди десетилетие.

До каква степен онлайн маркетингът е по-ефективен от офлайн маркетинга?

Това е твърде относително, за да е вярно. Но големите предимства на онлайн маркетингът са гъвкавостта, с която може да се коригира и променя, измеримостта, която е несравнимо по-точна от тази в офлайн маркетинга, и огромното многообразие от възможности и подходи.

Какви са границите на онлайн маркетинга? Има ли такива?

Границите съществуват единствено като ограничения в платформите, които не са наши, а просто изграждаме присъствие в тях. Като Facebook, например. Там има стотици подходи, които можем да изберем, но и редица ограничения. За граници на онлайн маркетинга като цяло по-скоро не можем да говорим. Мрежата позволява буквално всичко, което понякога е нож с две остриета. Ненапразно всеки голям бранд следи внимателно какво съдържание се създава за него и в какъв контекст го споменават.

Как следиш за новите трендове и ъпдейти в сферата на дигиталния маркетинг?

Всеки избира за себе си набор от личности и медии, спрямо които да си сверява часовника. Аз съм концентриран предимно в областта на фейсбук и инстаграм маркетингa и в тази сфера следя внимателно 4-5 блогъра и 2-3 медии. В допълнение разчитам и на приятелския ми кръг в социалните мрежи, защото там не само се обменя много опит, но и се получават качествени дискусии. Участвам в няколко водещи фейсбук групи на маркетингови тематики. Кои са те и за какво е полезна всяка от тях – това ще обсъдя през януари месец с всички курсисти в моя модул в SoftUni Digital. 😊

Каква е твоята асоциация, когато чуеш думата дигитален маркетинг?

Поток от думи и образи, където всеки се стреми да формира подходящ контекст за своите послания.

Можеш ли да опишеш с няколко думи идеалната дигитална нинджа?

Любопитна, четяща, динамична личност, която може да работи във всеки час на денонощието и отвсякъде (ниво 1). Има развито чувство за хумор, естетика и отлични езикови умения (ниво 2). От голяма помощ ще са по-задълбочени познания в сферите на маркетинга, психологията, продажбите и бизнес стратегиите (ниво 3).

Какви препоръки и насоки би дал за хората, които тепърва поемат по този път?

Да го приемат за игра, да се забавляват и да не вярват, че нещо е твърде сложно и неразбираемо. Ако подходят с толкова отворено съзнание и притежават споменатите качества от предния въпрос, те определено ще стигнат далеч с бързи темпове.

Каква стойност ще предостави цялостната програма на SoftUni Digital?

Много повече, отколкото могат да си представят хората, четящи за първи път за нея. Това е вече развита и оптимизирана програма, създадена от усилията на десетки специалисти. През изминалите 2 години всички участници научиха много, а лекторите и организаторите реализирахме десетки подобрения, така че да е все по-удобно и полезно за учащите се. Тази година ще има нов пакет от надграждащи добавки. Най-видимата от тях е разширеният обхват от теми и новите преподаватели в програмата. Всеки, който се запише от ТУК, ще има възможността да придобие задълбочени познания в 9 различни сфери от дигиталния маркетинг, резултат от хиляди часове опит на преподавателите. Това е най-лесният начин човек да развие бързо и качествено уменията си в тази динамична бизнес ниша.

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.