Guerrilla Marketing и предстоящият курс ReBrand the Brand Bible: Disruption and Guerrilla Marketing - септември 2020 - SoftUni Digital
Loading...

Guerrilla Marketing и предстоящият курс ReBrand the Brand Bible: Disruption and Guerrilla Marketing - септември 2020

avatar Румен Янев 2 минути
Guerrilla Marketing и предстоящият курс ReBrand the Brand Bible: Disruption and Guerrilla Marketing - септември 2020

В днешно време сме толкова затрупани от реклами, които хвърчат наляво-надясно по екраните ни. Спонсорирани Instagram постове, реклами във Facebook и във всички възможни социални медии ни заливат от сутрин до вечер до степен, в която вече не ни правят почти никакво впечатление. За да привлекат вниманието ни, някои рекламни агенции са готови тотално да разбият границите на допустимото и да ни изненадат с нестандартните си идеи и позициониране. Тази стратегия е известна като Guerrilla Marketing, и за да ви подготвим за предстоящия ни курс ReBrand the Brand Bible: Disruption and Guerrilla Marketing - септември 2020 сме избрали 5 Guerilla Marketing кампании, които ще ви „разбият“.

Axe Body Spray

За да покажат ефективността на мъжкия дезодорант, компанията започва да лепи стикери зад класическата табелка за изход по най-различни места. Добавените стикери изцяло променят историята на добре познатото ни бягащото човече, което май не бяга от пожар.



Източник: Pinterest

King Kong 3D

Няма по-добър начин да разберем за съществуването на гигантска горила от това да намерим стъпките ѝ. За да предупредят за пристигането на новия филм, създателите добре пресъздават емоцията от една от класическите сцени във франчайза. Това си е направо Горила Маркетинг.



Източник: Crazyegg

Mr. Clean

Познатият на всички домашен помощник, който се появява само с помощта на едно подсвиркване, се оказва, че чисти не само домовете ни. За да покаже ефикасността си, Mr. Clean е минал и през пешеходните пътеки.



Източник: Adsarchive

Superglue

Много хора казват, че няма нещо, което да не може да се оправи с тиксо. Производителите на лепило са достигнали следващото ниво, доказвайки, че няма нещо, което да не може да се залепи. Дори и мост.



Източник: Pinterest

Superman Returns

Това е птица. Това е самолет. Не, това е Супермен и е решил да припомни на всички за завръщането си по кината като е завързал на фльонга няколко лампи.



Източник: Adsoftheworld


Вижте още примери за подобни кампании, разберете процесът им по създаване и овладейте Disruptive мисленето с курса на СофтУни ReBrand the Brand Bible: Disruption and Guerrilla Marketing, който стартира на 24 септември. Запознайте се с големи имена от индустрията, разберете тънкостите на Guerrilla Marketing и очаквайте неочакваното. 

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.