Guerrilla Marketing и предстоящият курс ReBrand the Brand Bible: Disruption and Guerrilla Marketing - септември 2020
В днешно време сме толкова затрупани от реклами, които хвърчат наляво-надясно по екраните ни. Спонсорирани Instagram постове, реклами във Facebook и във всички възможни социални медии ни заливат от сутрин до вечер до степен, в която вече не ни правят почти никакво впечатление. За да привлекат вниманието ни, някои рекламни агенции са готови тотално да разбият границите на допустимото и да ни изненадат с нестандартните си идеи и позициониране. Тази стратегия е известна като Guerrilla Marketing, и за да ви подготвим за предстоящия ни курс ReBrand the Brand Bible: Disruption and Guerrilla Marketing - септември 2020 сме избрали 5 Guerilla Marketing кампании, които ще ви „разбият“.
Axe Body Spray
За да покажат ефективността на мъжкия дезодорант, компанията започва да лепи стикери зад класическата табелка за изход по най-различни места. Добавените стикери изцяло променят историята на добре познатото ни бягащото човече, което май не бяга от пожар.
Източник: Pinterest
King Kong 3D
Няма по-добър начин да разберем за съществуването на гигантска горила от това да намерим стъпките ѝ. За да предупредят за пристигането на новия филм, създателите добре пресъздават емоцията от една от класическите сцени във франчайза. Това си е направо Горила Маркетинг.
Източник: Crazyegg
Mr. Clean
Познатият на всички домашен помощник, който се появява само с помощта на едно подсвиркване, се оказва, че чисти не само домовете ни. За да покаже ефикасността си, Mr. Clean е минал и през пешеходните пътеки.
Източник: Adsarchive
Superglue
Много хора казват, че няма нещо, което да не може да се оправи с тиксо. Производителите на лепило са достигнали следващото ниво, доказвайки, че няма нещо, което да не може да се залепи. Дори и мост.
Източник: Pinterest
Superman Returns
Това е птица. Това е самолет. Не, това е Супермен и е решил да припомни на всички за завръщането си по кината като е завързал на фльонга няколко лампи.
Източник: Adsoftheworld
Вижте още примери за подобни кампании, разберете процесът им по създаване и овладейте Disruptive мисленето с курса на СофтУни ReBrand the Brand Bible: Disruption and Guerrilla Marketing, който стартира на 24 септември. Запознайте се с големи имена от индустрията, разберете тънкостите на Guerrilla Marketing и очаквайте неочакваното.