Курс ReBrand the Brand Bible: Disruption and Guerrilla Marketing - септември 2020 - SoftUni Digital
Loading...

ReBrand the Brand Bible: Disruption and Guerrilla Marketing - септември 2020

24 септември 2020 6 седмици 15 кредита
Запиши се
Остават:
3дни 20ч 48мин 32сек

За курса

Курсът е базиран на оригинални и награждавани кампании за: [re]Branding, Guerrilla Marketing, Creative Direction, Viral Video Production, Script/Storytelling.


Включва задълбочен анализ на disruptive content кампании, създадени специално за клиенти като: RedBull, Burton, Comedy Central, Audi, Trading 212 и още много. Курсът обхваща целия процес от BRAINSTORMING до VIRAL кампания


Процесът ще бъде усвоен през ключовите му етапи: Research Phase, Identity Phase (logo, colors, tone of voice, philosophy), Content Phase (disruptive content, Viral Video concepts), Launch Phase.


Студентите, предали най-добрите проекти, ще ги презентират пред  Саша Иванович – VP & Content Distribution в ViacomCBS Global brands (Hungary).


Предстои и NETWORKING с големи имена от индустрията - бранд мениджъри и независими content writers.

Запиши се
Остават:
3дни 20ч 48мин 32сек

Умения, които ще придобиеш

  • Популяризиране на бранд с голям/скромен бюджет
  • Работа за прочути брандове според твоите условия
  • Изграждане на Case Study
  • Как да разпознаваш идеите с потенциал
Теми
  • Forget what you know

    • Course Intro
    • What is disruptive creative?
    • Examples

    Дата: 24 септември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • [re]Tell me a Story

    • Write a long story – when you do not have the time for a short one
    • How important is it?
    • Brainstorming
    • Kill your darlings
    • Homework - Write a short story /up to 600 words/

    Дата: 28 септември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • [re]Brand Bible

    • How to decipher a Brand Bible?
    • Which are the key elements that change the whole picture?
    • [re]naissance of a Brand
    • Homework - Write a short story /up to 300 words/

    Дата: 1 октомври, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Discovery Phase

    Дата: 5 октомври, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Identity Phase

    • Creating a mood board

    Дата: 8 октомври, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Content Phase

    • Disruptive Viral Video Production
    • “You are what you eat”

    Дата: 12 октомври, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Launch Phase

    Дата: 15 октомври, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • [re]Sell me a story

    • Monetizing

    Дата: 19 октомври, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Budget vs Concept

    • Optimal planning
    • Cost estimation
    • Team selection & production hacks

    Дата: 22 октомври, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Presenting & Pitching

    • Do [NOT] do this - Fail stories

    Дата: 26 октомври, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Working with Clients

    • Building relationships

    Дата: 29 октомври, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Outro

    Дата: 2 ноември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Exam

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 15 ноември (неделя) до 23:59:59 ч.  

    Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 ч. на 14 ноември до 22:00 ч. на 27 ноември.  

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за хора, които познават основните концепции в дигиталния маркетинг и знаят какво е брандинг. Провежда се на английски и изисква добро владеене на езика.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете ТУК или на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 22 септември 2020 г. Обучението стартира на 24 септември, а занятията се провеждат в понеделник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел Теми.

Къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 15-ти ноември /неделя/, 23:59 ч., а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се проведе от 10:00 ч. на 14 ноември, до 22:00 ч. на 15 ноември.

Щe получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато „Удостоверение за професионално обучение“, валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Certificate

Има ли допълнителни изисквания?

• Писмен и говорим английски;

• Базови познания по брандинг;

• Базови познания на концепции и жаргон на дигиталния маркетинг;

• Непредубеденост, отвореност към нови идеи и концепции;

• Въображение.

Колко струва обучението в курса?

За курса се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на изпит, и издаване на сертификат и удостоверение.

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване за курса

• Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател
• Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
• Достъп до затворена Facebook група с курсистите
• Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията

260 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на курса (1 октомври).

Преподавател

Toochkoff avatar
Васил Тучков
Тучков е основател и Креативен директор на StudioRubik – Disruptive Creative агенция, международно призната за бранд кампаниите и герила маркетинг видеа с над 50 милиона гледания в четири континента. Агенцията има призови отличия за работата си за: RedBull, Audi, Burton, Trading 212, Viacom, Comedy Central, Sony и други. Васил е също така съ-основател на блокчейн компания и старт-ъп B2C платформа.  Неговата работа включва криейтив и маркетинг кампании с viral обхват в Обединеното Кралство, САЩ, Япония, Бразилия и България. Преди е развивал creative стратегии за старт-ъп и предприятия, като Арт & Creative Директор в Шотландия. Основател е на LivingWEB: Live Display of Digital Space, където изкуство, технологии и реклами се пресичат, за да трансформират бранд инсталациите в променящи представите за реалността изживявания.
Запиши се
Остават:
3дни 20ч 48мин 32сек