Курс ReBrand the Brand Bible: Disruption and Guerrilla Marketing - септември 2020 - SoftUni Digital
Loading...

ReBrand the Brand Bible: Disruption and Guerrilla Marketing - септември 2020

За курса

Умения, които ще придобиеш

  • Популяризиране на бранд с голям/скромен бюджет
  • Работа за прочути брандове според твоите условия
  • Изграждане на Case Study
  • Как да разпознаваш идеите с потенциал
Теми

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за хора, които познават основните концепции в дигиталния маркетинг и знаят какво е брандинг. Провежда се на английски и изисква добро владеене на езика.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или на лилавия бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 22 септември. Обучението стартира на 25 септември 2020 г., а занятията ще се провеждат всеки понеделник и четвъртък от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практичаската част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 15 ноември, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 14 и 15 ноември.

Certificate

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Има ли допълнителни изисквания?

Препоръчително е да разполагате със следното:

• Писмен и говорим английски;
• Базови познания по брандинг;
• Базови познания на концепции и жаргон на дигиталния маркетинг;
• Непредубеденост, отвореност към нови идеи и концепции;
• Въображение;

Колко струва обучението в курса и какво включва?

За курса се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на изпит и издаване на сертификат и удостоверение.

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване в онлайн форма на обучение:

• Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател
• Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
• Достъп до затворена Facebook група с курсистите
• Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията

260 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (1 октомври).

Преподавател

Toochkoff avatar
Васил Тучков
Тучков е основател и Креативен директор на StudioRubik – Disruptive Creative агенция, международно призната за бранд кампаниите и герила маркетинг видеа с над 50 милиона гледания в четири континента. Агенцията има призови отличия за работата си за: RedBull, Audi, Burton, Trading 212, Viacom, Comedy Central, Sony и други. Васил е също така съ-основател на блокчейн компания и старт-ъп B2C платформа.  Неговата работа включва криейтив и маркетинг кампании с viral обхват в Обединеното Кралство, САЩ, Япония, Бразилия и България. Преди е развивал creative стратегии за старт-ъп и предприятия, като Арт & Creative Директор в Шотландия. Основател е на LivingWEB: Live Display of Digital Space, където изкуство, технологии и реклами се пресичат, за да трансформират бранд инсталациите в променящи представите за реалността изживявания.