Google AdWords - 5 успешни практики - SoftUni Digital
Loading...

Google AdWords - 5 успешни практики

avatar Пламена Джигова 2 минути
Google AdWords - 5 успешни практики

Стане ли дума за Google AdWords в главата на повечето дигитални маркетолози светва червен бутон с надпис „ключови думи“. И не, не става въпрос за думи, които да държите под ключ само за себе си, въпреки, че със сигурност е добре да запазите онези от тях, които наистина привличат онлайн кликовете! :) Визираме онова семантично ядро от думи, което превръща вашите реклами в Google в неустоим магнит за новите клиенти на вашия бизнес!

Вероятно се досещате, че подобно на повечето видове реклами в интернет, колкото и да е добра една Google реклама, тя винаги може да е с „една оптимизация по-добра“. Днес късметът е на ваша страна и в този смисъл решихме да ви подскажем някои добри практики, свързани с опциите за оптимизиране на рекламите и най-вече на ключовите думи.  
P.S. Ваше право е да изберете подходящия за вас съвет, а наше задължение е да ви напомним да се възползвате от всички тях!

  1. Най-добрите ключови думи са тези, които са обвързани с вашия бизнес и неговите цели

От изключителна важност е да подберете онези думи, с които искате потенциалните клиенти да ви асоциират. Няма нужда да продавате плажно масло на човек, който в момента иска да си купи лека кола. Помислете какво искате да постигнете, подберете думи и фрази, които отговарят на целите и клиентите сами ще дойдат (с малко помощ от Google рекламите разбира се:)).

  1. Кажете „сбогом“ на непотребните думи

По-добре малко ключови думи, но правилни, отколкото огромен брой – без особена полза. Многото непотребни думи биха направили с вашия рекламен профил онова, което повечето деца правят във своите детски стаи – истински безпорядък. Подредете силните си думи и не използвайте онези от тях, които не ви носят дивиденти – точно както постъпвате, когато се приготвяте да изнасяте вдъхновяваща реч. :)

  1. Помолете за „помощ“ динамичните реклами

Осмелете се да използвате динамични реклами в мрежата с цел да рационализирате управлението на профила си. Уловката тук е, че с тях спестявате време и актуализации, защото няма нужда да променяте ключовите думи всеки път, когато правите корекции по своя уебсайт. С други думи това е вариантът, в който поговорката „Бързата работа – срам за майстора“ не е валидна!

  1. Не разчитайте само на Google

Google със сигурност е един от 5-те информационни океана на онлайн планетата, но не забравяйте, че успеха на вашите реклами там зависи от хората, които го посещават. Разширете клик опциите си като позиционирате своите реклами и в партньорската мрежа на Google – както е казал Мечо Пух: „колкото повече, толкова повече“.

  1. Дръжте „под ключ“ отрицателните ключови думи

Макар да съсредоточавате усилията си върху подбора на правилните ключови думи, не пропускайте да актуализирате списъка и с отрицателните такива – нека не забравяме, че хора, които не се интересуват от това, което продавате не трябва да правят „калабалък“ у вашия сайт. Да, става въпрос за потребителите от първия пример, които търсят лека кола във вашия онлайн магазин за плажно масло. :)

Нашите съвети може да само 5, но ако искате да се сдобиете с още полезни практики, не пропускайте да се включите в курса „Google AdWords“ на SoftUni Digital, който стартира след по-малко от месец! Обещаваме, че получените знания ще пазите като най-ценните си ключови думи!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.