Георги Малчев за иновативното време, специалистите по дигитален маркетинг, предизвикателствата и още нещо
Георги Малчев е един от лекторите в новата цялостна програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital. Той се занимава с маркетинг комуникации и бизнес развитие вече повече от 20 години, преподава реклама и маркетинг от над 7 и работи в сферата на дигиталния маркетинг от 10 г. Член е на управителния съвет на IAB Bulgaria и е жури на много конкурси за дигитален маркетинг, което му осигурява достъп до някои от най-добрите практики.
Към момента той е съдружник в xplora.bg – една от топ 5 дигитални агенции в България по класацията на Капитал за 2018 г., като резултатите са извършени на база оборотите на агенцията през 2017, което е втората пълна година от създаването на агенцията! Днес ще ви представим кратък, но вдъхновяващ материал, с който се надяваме да събудим желанието ви да преследвате своите дигитални мечти докрай:
Дигиталният маркетинг като част от иновативното ново време
Попитахме Георги кое прави дигиталния маркетинг толкова необходим за света, в който живеем. Неговото мнение е, че дигиталните устройства са почти неделима част от ежедневието на всеки човек днес, а това е така, тъй като чрез тях биват зядоволявани множество потребителски нужди. Някои от тях са - социално обвързване и комуникация, развлечение, оптимизиране на ефекта от разполагаемите финансови ресурси и много други. Георги казва още - "Потребителите имат нужда, която вече инстиктивно задоволяват на дигитално устройство. Тя може да бъде да разберат дали посетителите на даден хотел са останали доволни, дали има промоции в даден магазин, готини ли са преподавателите и колегите в цялостната програма по дигитален маркетинг и т.н." Всички тези фактори превръщат и дигиталния маркетинг в изключително ценен инструмент, с който бизнеса работи.
Най-търсените качества в специалистите по дигитален маркетинг
На този въпрос Георги отговори така - "Ако трябва да използвам един много приложим модел - най-базовото ниво са знанията. Тях някой предполага, че имате. Следват уменията, които идват от релевантния опит. На следващото ниво са резултатите - защото именно затова ви наемат като служител, привличат ви като партньор или преподавател."
Най-голямото предизвикателство за Георги в работата му
Георги споделя, че в работата си управлява растежа на екипа и компанията, а най-голямото предизвикателство за него е да постига все по-значими неща за клиентите на фирмата, а също така... - "екипът да развива потенциала си на макс и заедно да правим сектора на дигиталния маркетинг едно хубаво място. Затова се радвам, че съм член на Управителния съвет на IAB, а от 8 години преподавам активно дигитален маркетинг. Надявам се, че се получава. Най-яките предизвикателства са тези, които сам си си поставил и успешно преодоляваш!"
Най-отличителното във всеобхватната програма на SoftUni Digital
За финал попитахме Георги кое според него е най-отличителното в цялостната ни програма по дигитален маркетинг. Той сподели - "Всеки има свой начин на усвояване на знания - някои искат да разберат как работи, други искат да видят примери, трети - да пипнат нещата. Програмата съчетава всичко това. И то от дългогодишни практици." И допълни - "Сигурно помните идеята за знания, опит, резултати, репутация за постигнати резултати. Всеки от курсистите ще прецени за себе си как ще надгради знанията :) Това са едни от най-практичните знания, които можете да придобиете. А възможности да натрупате и опит ще имате по време на цялата програма. И понеже сте хора, а не “курсисти” - ще направите страхотни приятелства и ще станете част от една страхотна общност от помагащи си и уважаващи се професионалисти. Human Digital :)"