СофтУни оправдава доверието - успешната история на Галя Донева - SoftUni Digital
Loading...

СофтУни оправдава доверието - успешната история на Галя Донева

avatar Мария Вълчева 4 минути
СофтУни оправдава доверието - успешната история на Галя Донева

В днешната успешна история ще те запознаем с Галя Донева, която се е възползвала максимално от времето, с което е разполагала, за да развие и надгради уменията си. И когато късметът е почукал на вратата ѝ, тя е била готова.


Завършила Здравен мениджмънт в Медицински университет "Проф. д-р Параскев Стоянов" във Варна и с 10 години опит в сферата на здравеопазването и работа на мениджърски позиции, Галя започва и на позицията Маркетинг мениджър неочаквано скоро (за нея), след като завършва програмата по Дигитален маркетинг в СофтУни. Ето какво още ни споделя тя за своя път и опита си с курсовете:

Как започна историята ти със SoftUni?

Отдавна знаех за SoftUni, разглеждала съм неведнъж програмите, които предлагат. Не помня от къде и как научих за вас, но изпитвах някакво доверие към самия университет. През 2018 г. се бях записала за цялостната програма по дигитален маркетинг, но по стечение на обстоятелствата така и не стартирах обучението тогава. През 2020 г. се роди синът ми и излязох в майчинство и реших, че е време да сменя посоката и да се занимава с нещо различно.


Разгледах курсовете, които се предлагат в SoftUni, и първоначално се спрях на програмиране. Не знаех дали е "моето нещо", но се записах за един от Basics модулите, които имаше. Разбрах, че програмирането не е за мен. Тогава отново реших да пробвам с програмата по Дигитален маркетинг. Имах някакви познания в тази насока, но те бяха напълно недостатъчни, ако исках да се занимавам професионално с това.

Кои обучения завърши при нас и кое е най-важното, което обучителният процес остави в теб като впечатление?

Стартирах с Marketing Basics модула, след което продължих обучението си с цялостната програма по дигитален маркетинг. За мен беше изключително важно, че знанията, които получавам са от хора практици, които директно споделят своя опит и ни обучават съобразно последните тенденции и новости в даденото направление.


След като завърших Fundamentals, веднага се записах за Conversion Rate Optimization and Automation и в момента продължавам да надграждам своите знания с обучението SEO Advanced.

Какво мислиш за лекторския състав на SoftUni Digital?

Всички преподаватели са страхотни, всеки от тях се раздава на 100%. Бях изключително впечатлена как за курса Conversion Rate Optimization, Геннадий Воробьов успя да осигури достъп на всички курсисти до различни сайтове, с които да работим в реална среда.


Всъщност цялата тази отдаденост, която Геннадий влага по време на обучението, ме накара да продължа и със следващите курсове. Друг мой любим преподавател е Богдан Богомилов, който е уникален.

Какви са впечатленията ти от курсовете?

Според мен всеки от курсовете е добре систематизиран и за кратко време могат да се научат най-важните неща в съответното направление. Аз лично не предполагах колко много съм научила, докато не започнах да се занимавам реално с дигитален маркетинг.

Какво се промени за теб, след като започна обучението си при нас?

Както вече споменах, започнах своето обучение в SoftUni докато бях в майчинство и за мен това беше идеалното време за нови знания. През деня се занимавах с детето, вечер гледах лекции и учех. Честно казано, нямах представа дали и как ще успея да се реализирам в сферата на дигиталния маркетинг, но реших, че ще опитам.


Тъкмо бях завършила Fundamentals и ми се обади Лили Арсова от Трихологичен център "Лилия", с която се познавахме бегло от работата ми преди това. Разширяваха екипа си и имаха нужда от човек, който да се занимава с маркетинга на фирмата. Аз просто не вярвах, че това се случва. Веднага след като завърших обучението си, получих предложение, което въобще не съм очаквала.


Сега сигурно много хора ще кажат "Късмет!". Истината е, че ако не бях завършила цялостната програма по дигитален маркетинг, нямаше как да приема да работя на тази позиция. Започвайки работа, вече знаех какво да гледам, къде да търся слабости и какво е необходимо за отстраняването им.


Едно от най-важните неща за мен е да имам разписан план за работа. Така вероятността да пропусна нещо е много малка. Администрирам три Facebook и Instagram страници и това много ми помага. Създавам полезно съдържание, което публикувам в блога на Лилия Трихология, като се стремя текстът да съдържа ключови думи и фрази, отговарящи на търсенето на нашите потребители. Направихме и някои UX подобрения по сайта.


Това са само малко част от знанията и уменията, които придобих по време на обучението си в SoftUni. Предстоят ни още много проекти и това ме мотивира да не спирам да надграждам придобитите знания.

Какъв съвет би отправил към бъдещите курсисти на СофтУни?

На бъдещите курсисти искам да кажа да вярвате в себе си и да не спирате да учите. Само така ще бъдете наистина подготвени, когато късметът почука на вратата ви.

---

Никога не знаем кога ще ни се отворят нови възможности за растеж и развитие. Историята на Галя го показва. Но по-важното е, че тя е била подготвена да грабне шанса си, когато се е появил. Ако си се вдъхновил от нейната история и искаш и ти си да си готов, когато пиленцето кацне на рамото ти, започни още сега с безплатния ни курс Marketing Basics. Още много други успешни примери на наши курсисти ще намериш в блога ни. А ако и ти имаш вдъхновяваща СофтУни история, свържи се с нас на content@softuni.bg, за да я разкажем!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.