Email маркетинг - 5 факта за неговото значение - SoftUni Digital
Loading...

Email маркетинг - 5 факта за неговото значение

avatar Георги Кацаров 2 минути
Email маркетинг - 5 факта за неговото значение

Email маркетингът е чудесен начин да стигнете директно до точно определени хора, без значение от техния брой. Но този маркетингов канал има своите тънкости и детайли, с които трябва да сте наясно, за да можете да извлечете максимума от него. Затова ви представяме пет интересни факта за Email маркетинга.

1. Електронната поща се използва глобално

Според доклад на The Radicati Group, към 2020 година около 3 милиарда души в световен мащаб ще използват електронна поща. Бъдете сигурни, че какъвто и бизнес да започнете, вашите клиенти със сигурност ще имат e-mail. Ежедневно се разпращат милиарди email-и. Приблизително около 205 милиарда, за да добиете някаква представа. Въпреки, че днес има множество различни канали, чрез които можете да комуникирате с клиентите си, email-ите са все още един от най-популярните начини за комуникация.

2. Email маркетингът има изключително добра възвращаемост на инвестициите

Средностатистически за всеки вложен долар в имейл маркетинг възвръщаемостта е около $38! Освен това 80% от професионалистите в сектора посочват, че email маркетингът е причината, която превръща потребителите от единични в редовни клиенти. А както знаем, ако в бизнеса не растеш постоянно – загиваш.

3. В някои отношения социалните мрежи не могат да се съревновават с email маркетинга

Без съмнение социалните мрежи (като Facebook) са изключително важни за вашия бизнес, но ако търсите най-директния начин да достигнете и взаимодействате с отделните членове на вашата аудитория, то без съмнение това е email маркетингът. Освен това имейл маркетингът има най-висок conversion rate (процент реализирани конверсии) спрямо всички останали маркетингови канали.

4. Комуникацията с бизнеса преминава основно през имейли

72% от бизнес потребителите предпочитат мейла като източник на бизнес комуникация. И тук не става въпрос само за вътрешнофирмена комуникация, а за редови потребители, които се стараят да получат повече информация за услугите, които ползват и за компаниите, които ги предлагат. Освен това 61% от потребителите обичат да получават промоционални мейли седмично, а 38% предпочитат този тип мейли дори по-често.

5. “Send email, get a sale!”

Мечтата на всеки един човек занимаващ се с бизнес е да максимизира печалбите и да минимизира усилията. Ако успеете да персонализирате и автоматизирате достатъчно добре своите имейл кампании, то това ще бъде реалност за вас, а не само мечта. Не забравяйте, че днес чрез смартфоните, всеки един човек може да провери мейла си навсякъде, по всяко време. Това увеличава значимостта, както на email маркетинга като цяло, така и на персонализацията на email кампании.

В SoftUni Digital разбираме огромната значимост на имейла като маркетингов канал и необходимостта от структурирани знания в сферата - затова организирахме  „Email Marketing Module“ - пакет от две фокусирани обучения по имейл маркетинг. Той е подходящ за начинаещи, които биха искали да започнат работа като имейл маркетинг специалисти, за маркетинг служители, които отговарят за изпълнението на имейл кампаниите в компанията си, както и за всички, които се занимават с онлайн бизнес и искат да се научат да използват ефективно каналът с най-висока възвръщаемост на инвестициите в маркетинга.

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.