"За първи път в SoftUni Digital започнах да уча с желание" - интервю с Александра Атанасова
Александра преминава през цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital още в гимназията, а днес вече работи в дигитална агенция.
Ако и ти искаш да поставиш основите на успешна кариера в дигиталния маркетинг, кандидатствай още днес в SoftUni Digital.
Програмата стартира с безплатен въвеждащ курс, който ще ти помогне да усвоиш основните концепции в маркетинга.
Ето какво ни разказа Александра за обучението си в SoftUni Digital:
Здравей, представи ни се с няколко думи!
Казвам се Александра Атанасова, завършила съм английската гимназия в Пловдив, докато бях там преминах през цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital, а в момента уча “Управление на бизнеса и предприемачество” в НБУ. Работя в дигитална агенция SEOMAX от 1 година като Google Ads Marketing Specialist.
С какво се занимаваше преди обучението си в SoftUni Digital?
Когато започнах курса, бях в 11. клас, все още нямах сериозни странични занимания извън училището.
Как научи за SoftUni Digital и защо избра точно нашите обучения?
Записах се в програмата почти на шега, приятелите ми се бяха записали за първия безплатен курс Marketing Basics от реклама във Фейсбук, а аз просто исках да прекарвам повече време с тях.
Още на първата лекция на Александър Иванов знаех, че няма да приключа до там. Бях амбицирана маркетингът да стане сериозна част от живота ми и за първи път започнах да уча по нещо с желание и сама да търся допълнителна информация.
Никога не съм обмисляла или проучвала други маркетинг програми, след безплатния курс бях убедена, че SoftUni Digital е мястото за мен.
Кои обучения завърши при нас и кой е най-ценният урок за теб?
Завърших курса Marketing Basics, след което продължих с Marketing Fundamentals и курсовете Google Ads, SEO,Google Analytics, Content Marketing, Facebook Marketing и E-Mail Marketing.
Имах намерения да запиша и специализация, но вече работих от 3 месеца, когато завърших Fundamentals и прецених, че няма да успея да се справя с работа и подготовка за матурите в 12 клас.
Най-ценното, което научих за маркетинга в SoftUni беше, че винаги “Зависи” и правиш ли едно и също при всяка ситуация, значи някъде бъркаш. Курсовете ме научиха, че за да постигнеш отличителен резултат, трябва да взимаш решения различни от конкуренцията, но това се оказа приложимо във всички сфери на живота.
Какво смяташ за обучителния процес?
Материалът беше напълно достатъчен, за да стартирам бързо и успешно стаж още по време на програмата. Най-полезно за мен беше, че не учехме само суха теория, а тя беше постоянно подкрепяна с реални примери, опит и много шеги, които помагаха за бързото запомняне на информацията.
Сподели впечатленията си за лекторския състав на SoftUni Digital.
Цялостното обучение беше много добро, но това, което го направи уникално бяха лекторите. Освен че правеха материята разбираема, те успяваха да я направят интересна, интерактивна и забавна.
Голяма стойност за мен донесоха и стотиците примери, които получихме по време на лекциите във всеки един курс. Едно нещо, което признавам, че беше неочаквано за мен е че и до ден днешен, ако пиша на някого от лекторите с въпрос, те ще ми отговорят.
Знам го, защото преди интервюто ми за работа се бях обърнала към Богдан Богомилов и Мартин Желязков за помощ с примерни въпроси и отсреща получих много подкрепа и сътрудничество. Макар вече да работя в агенция, занимаваща се с Google Ads, Богдан Богомилов винаги е отговарял на въпросите ми и ми е оказвал помощ.
В каква посока пое, след като започна обучението си в SoftUni Digital?
Кариерният ми път започна почти веднага, след като навърших 18, вече бях минала курсовете, свързани с Google Ads, SEO и Google Analytics.
Това се оказа достатъчно, за да кандидатствам за стажантската програма на SEOMAX, по онова време исках да се занимавам със SEO, но стажът ми започна в Performance Marketing отдела и там останах.
От тогава до днес се занимавам изцяло с Google Ads, като работя с български и чуждестранни акаунти в Европа и САЩ.
През септември месец заедно с агенцията спечелих награда в категория Paid Search от конкурса Web Excellence Awards. В бъдеще се надявам да продължа да се развивам в тази насока и да работя по още много интересни проекти.
Какво ще посъветваш бъдещите курсисти на SoftUni Digital?
Бих ги посъветвала да си водят записки по лекциите, да четат допълнителната литература, която дават лекторите и най-важното да не чакат някакво много специално събитие да се случи, за да се почувстват готови да кандидатстват за работа, а да действат смело и на сляпо, по-голям е шансът за успех, ако просто действаш, в маркетинга няма време за чакане, иначе трендът отминава.
Виж видеото с Александра:
---
Кандидатствай в SoftUni Digital още днес и направи първата стъпка към успеха в дигиталния маркетинг. Очакваме те!